korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
EDUNEWS.PL: KILKA POMYSŁÓW NA LEKCJE Z PSYCHOLOGIĄ POZYTYWNĄ W TLE
Dobrostan, budowanie motywacji, praca na zasobach, szukanie mocnych stron, tworzenie pozytywnych relacji. To wszystko pojęcia z obszaru psychologii pozytywnej, która jest coraz częściej obecna w szkołach. I bardzo dobrze. Sama czerpię bardzo dużo z tutoringu, coachingu i innych szkoleń oraz warsztatów u których podstaw stoją założenia psychologii pozytywnej. Szczególnie interesuje mnie praca na zasobach i szukanie sposobów na pozytywne motywowanie uczniów
EDUNEWS.PL: EDUKACJA I ROZWÓJ W TRYBIE OFFLINE
Ludzie wpatrzeni w ekrany swoich smartfonów to niestety obecnie zwyczajny widok. Dzieci, młodzież i dorośli coraz częściej zastępują realne doświadczenia wirtualną rzeczywistością, a elektronika na co dzień pośredniczy w kontaktach między ludźmi, zastępując bezpośrednią komunikację twarzą w twarz. Niektórzy rodzice mówią, że trudno jest im znaleźć coś, co dla ich dzieci będzie atrakcyjną alternatywą dla spędzania czasu przed monitorem. Również część nauczycieli zauważa, że w czasie lekcji w klasie szkolnej coraz trudniej jest im przykuć uwagę uczniów, którzy tylko czekają na możliwość skorzystania ze swoich urządzeń elektronicznych
EDUNEWS.PL: O WOJACH MIRMIŁA I SZKOLE Z DISCO POLO
Dzisiejszy artykuł jest odpowiedzią na zamówienie. Jeden z moich kochanych zięciów, który z oświatą ma obecnie tyle wspólnego, że jako świeżo upieczony ojciec za czas jakiś z nią się zderzy, poprosił mnie o opinię w dwóch sprawach, a swoją ciekawość uzasadnił zauważonym na fejsbuku podziałem społeczeństwa w poglądach na oba tematy. Chodzi mianowicie o szkołę o profilu disco polo oraz obecność na liście lektur obowiązkowych w czwartej klasie komiksu Janusza Christy „Kajko i Kokosz. Szkoła latania”
EDUNEWS.PL: DLACZEGO SIĘ TEGO UCZYMY?
Uczniowie zmieniają się, to nie są już pokorni uczniowie z naszych czasów, którzy przyjmowali bez szemrania każdą propozycję nauczyciela. Co radzi ocenienie kształtujące w sprawie pytania: "Dlaczego się tego uczymy?". To pytanie ze strony uczniów, może nas zaskoczyć w każdej chwili
Goethe-Institut: Imprezy w Bauhausie BAWMY SIĘ!
W Bauhasie wiedziano, jak się bawić. Zabawy towarzyskie i bale kostiumowe organizowano przy każdej nadarzającej się okazji. Świętowano powitania i pożegnania wykładowców, rozdanie dyplomów, a poszczególne święta miały swoje motywy przewodnie. Wszystko kręciło się wokół jednej myśli szkoły: wspólna praca i wspólne fety.
EDUNEWS.PL: SZKOLNA DEBATA O PRACACH DOMOWYCH
Wielu rodziców może mieć podobne myśli: nic się̨ nie da zrobić, prace domowe zawsze były, są i będą; albo: może tylko moje dziecko sobie nie radzi i tyle nad nimi siedzi...; albo jeszcze inaczej: ale mój głos i tak się nie liczy, i tak będzie po staremu... Rzecznik Praw Obywatelskich wspólnie z koalicją organizacji edukacyjnych proponują jednak inaczej spojrzeć na problem: możemy mieć wpływ na to, ile i jakie prace domowe będą odrabiać nasi uczniowie i nasze dzieci. Nie musimy być bezradni - możemy to zmienić, najlepiej razem! Rozpoczęła się akcja #zadaNIEdomowe, której celem jest zachęcanie do opracowania szkolnych zasad zadawania prac domowych
NaukaBezGranic: Nowość! Szkolenie Teaching Online.
Znają nas Państwo z wydarzeń prowadzonych w całej Polsce. Teraz jednak przeżywamy rewolucję edukacyjną i wszyscy musimy z dnia na dzień być ekspertami w dziedzinie wykorzystania nowoczesnych technologii w nauczaniu.
EUNIC Warszawa: 19 wierszy o planecie. Usłysz głos poetek i poetów WIERSZE W MIEŚCIE, 15.04-15.05.
Czwarta edycja międzynarodowej akcji „Wiersze w mieście”, którą organizuje EUNIC Warszawa, czyli Stowarzyszenie Narodowych Instytutów Kultury Unii Europejskiej, z uwagi na sytuację w jakiej znalazł się cały świat z powodu pandemii, została przeniesiona z przestrzeni miejskiej do przestrzeni wirtualnej. Wybór wierszy z 19 krajów Europy, w wersjach oryginalnych oraz w tłumaczeniu na język polski zabrzmi m.in. za pośrednictwem internetowych kanałów oraz mediów społecznościowych. W projekcie biorą udział poetki i poeci z Austrii, Danii, Estonii, Flandrii, Hiszpanii, Irlandii, Luksemburga, Republiki Malty, Republiki Czeskiej, Niemiec, Polski, Republiki Mołdawii, Portugalii, Rumunii, Słowacji, Turcji, Ukrainy, Wielkiej Brytanii oraz Włoch.
1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 nastepne>>