korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
Goethe-Institut: MYŚLENIE Z KOMPASEM I BEZ
Tłumacz bardzo chciałby wierzyć, że choćby niektóre słowa mają ścisłe odpowiedniki w tym drugim języku. Że na przykład w sprawach określanych przez wzorce z Sèvres i południki w Greenwich nie grożą nieporozumienia. Tymczasem już z dwiema spośród stron świata jest kłopot.
MARYLAND: Zapraszamy na 3 edycję szkolenia FULL KIT. Przybornik Nauczyciela Malucha, 05.12.15,Poznań
Naucz się tuzina Gier, Zabaw, Piosenek i Wierszyków oraz Praktycznych Pomysłów i Trików na zachowanie Dyscypliny oraz sprawne Zarządzanie grupą Dzieci.
Goethe-Institut: ROZMOWY Z TŁUMACZAMI BERNHARD HARTMANN
„Tekst literacki jest dziełem sztuki, więc i jego dobry przekład powinien być samoistnym dziełem“ – twierdzi Bernhard Hartmann.
Biuletyn Strategie i Top Manager: Obsługa klienta – jeszcze koszt czy już inwestycja?
Polskie firmy tracą gigantyczne sumy przez złą obsługę klientów. Jednocześnie niewiele robią, by stratę związaną z kiepską obsługą ograniczyć, nie mówiąc już o wykorzystaniu tej sytuacji dla budowania przewagi rynkowej.
MNODN: ORGANIZACJA POMOCY I WSPRACIA DLA UCZNIÓW ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI, 05.12.15, Kraków.
SIEĆ PROBLEMOWA skierowana do nauczycieli różnych poziomów edukacji
PASE: IX edycja Kapeluszy Lektora Kapelusze SuperStars, 05.12.15, Kielce.
Czegóż tu nie ma! Systemowe motywowanie i młodszych uczniów Oli Komady, niesztampowe aktywowanie par i grup uczniów w wykonaniu Jacka Łaguna i Czesława Kińskiego, mnemotechniki Edyty Madej, nowoczesne technologie w wykonaniu Ani Popławskiej, narzędzia podnoszące efektywność nauczyciela pomysłu Luizy Wójtowicz-Wagi. Poza tym zobaczycie Piotra Steinbricha, Jarosława Kawałka, dr Monikę Cichmińską.
EDUNEWS.PL: CZY ISTNIENIE GIMNAZJÓW MA SENS?
Wraz ze zmianami na mapie politycznej kraju również dla edukacji najwyraźniej szykuje się nowy plan. W mediach głośno o likwidacji gimnazjów i choć decyzje jeszcze nie zapadły, trwa dyskusja o tym, czy te szkoły są porażką polskiego systemu oświaty. Nietrudno jednak pozbyć się wrażenia, że wiele opinii opiera się na osobistym, jednostkowym doświadczeniu lub na jego braku - bo większość społeczeństwa pobierała przecież nauki w starym systemie, na mitach, których przez lata nikt nie burzył lub na wynikach jednego sondażu opinii publicznej. Spróbujmy oceniać pracę gimnazjów rzetelniej, kierując się wynikami badań i opiniami ekspertów, a także oddając głos samym zainteresowanym. Edukacja szkolna to proces, który wymaga stałości i konsekwencji. Zamiast burzyć, przyglądajmy się mu bacznie i korygujmy to, co korekty wymaga
MNODN: Lider kreatywności w szkole, czyli trening twórczego myślenia dla nauczycieli, 04-11.12.15
Trening twórczego myślenia, oparty na założeniach psychopedagogiki kreatywności, to szkolenie o szczególnym charakterze.
<<poprzednie [371] 372 373 374 375 376 377 378 379 380 nastepne>>