korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
CAMBRIDGE ENGLISH WPROWADZA NOWĄ SKALĘ OCENIANIA.
Nowa skala Cambridge English pozwala na przedstawienie wyników egzaminów Cambridge English w bardziej ujednolicony i szczegółowy sposób. Skala uwzględnia też system IELTS.
Pearson: Konferencja dla nauczycieli szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych, 31.01.15, Legnica
My nie czekalismy! Wykorzystaliśmy czas i szansę i na fali zmian w prawie oświatowym dokonaliśmy zmiany naszych podręczników. Zmiany, zapewniającej kompatybilność naszych podręczników z obowiązującym prawem, ale i trendami w metodyce. Zadbaliśmy, by nasze wieloletnie podręczniki zachowały wszystkie dotychczasowe walory, by praca z nimi była przyjemna, tok lekcji wartki, a ćwiczenia sprzyjające uczeniu się naszych uczniów.
PTI: Asertywność dla właścicielki i właściciela szkoły – psychologiczne fundamenty, 30-31.01.15.
Cele szkolenia: Między innymi: rozwijanie postawy asertywnej i umiejętności komunikowania się w sposób asertywny w relacjach zawodowych – będąc w roli właściciela, właścicielki szkoły językowej.
Goethe-Institut: Chmury to jeden z ulubionych motywów berlińskiego artysty T. Goldberga
Chmury to jeden z ulubionych wątków berlińskiego artysty Thorstena Goldberga. Jego kolejny cumulus przycupnął na budynku Mazowieckiego Centrum Sztuki Współczesnej „Elektrownia“. Pozostanie tam na zawsze. Berlin, Neumünster, Lippstadt, Gdańsk, a teraz Radom. Te miasta mogą poszczycić się wyjątkowymi chmurami. I nie chodzi o te efemeryczne, sunące po niebie. Chmury o których mowa to artystyczne instalacje autorstwa Thorstena Goldberga. Są uchwytne, zrobione z twardych materiałów. „Niektóre wykonane są z tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknem szklanym“, mówi Eulalia Domanowska, dyrektorka artystyczna Centrum Rzeźby Polskiej w Orońsku oraz kuratorka najnowszej instalacji Goldberga w Radomiu.
Pearson: Konferencja dla nauczycieli szkół podstawowych, 30.01.15, Słupsk
My nie czekalismy! Wykorzystaliśmy czas i szansę i na fali zmian w prawie oświatowym dokonaliśmy zmiany naszych podręczników. Zmiany, zapewniającej kompatybilność naszych podręczników z obowiązującym prawem, ale i trendami w metodyce. Zadbaliśmy, by nasze wieloletnie podręczniki zachowały wszystkie dotychczasowe walory, by praca z nimi była przyjemna, tok lekcji wartki, a ćwiczenia sprzyjające uczeniu się naszych uczniów.
EDUNEWS.PL: CZY SZKOLE GROZI WYKLUCZENIE?
Jak będzie wyglądała edukacja przyszłości? Będzie taka, jaką wymyślimy, jaką wizję przyjmiemy za ważną dla narodu, społeczeństwa, kraju i jego modernizacji. Będzie zależała od tego, czy jej tworzenie oddamy wyłącznie w ręce biznesu, który ma swoje cele, czy wysłuchamy również naukowców i ekspertów związanych z edukacją? Czasu na podjęcie decyzji jest z każdym dniem coraz mniej
Pearson: Konferencja dla nauczycieli szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych, 30.01.15, Słupsk
My nie czekalismy! Wykorzystaliśmy czas i szansę i na fali zmian w prawie oświatowym dokonaliśmy zmiany naszych podręczników. Zmiany, zapewniającej kompatybilność naszych podręczników z obowiązującym prawem, ale i trendami w metodyce. Zadbaliśmy, by nasze wieloletnie podręczniki zachowały wszystkie dotychczasowe walory, by praca z nimi była przyjemna, tok lekcji wartki, a ćwiczenia sprzyjające uczeniu się naszych uczniów.
LangLion: Co tracisz bojąc się nowych technologii?
Niektórzy boją się zmian: nie chcą korzystać z nowych technologii czy to w nauczaniu języków, czy w prowadzeniu biura. Dlaczego tak się dzieje? W jaki sposób strach przed tym, co nowe ogranicza rozwój zawodowy? Co w ten sposób tracisz? Zobaczmy:)
<<poprzednie [471] 472 473 474 475 476 477 478 479 480 nastepne>>