korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
Zobacz nowy LINK polecany przez IL PONTE: GARZANTILINGUISTICA
powszechnie stosowany słownik włosko-włoski, włosko-angielski / angielsko-włoski oraz włosko-francuski / francusko-włoski...
Nowość w księgani GANDALF: Angielsko-polski słownik orzecznictwa sądów europejskich
Słownik zawiera ponad 10 500 wyrazów, terminów, wyrażeń i zdań kontekstowych stosowanych w orzecznictwie Europejskiego Trybunału Praw Człowieka i Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości...
IATEFL i NKJO Radom: Culture in ELT Conference in Radom, 20-22.03
A conference for teachers of English Raising cultural awareness Understanding others Media and Multicultural World
Walentynki - nowa strona w serwisie 'English for you'
Ponieważ już niedługo Walentynki serwis językowy 'English for you' postanowił opracować stronę w całości poświęconą temu świętu.
CZYJ MÓZG NAJBARDZIEJ INTENSYWNIE PRACUJE W KLASIE: NAUCZYCIELA CZY UCZNIA?
Kiedy pomożemy naszym uczniom w tym, aby stali się bardziej pewni siebie i mieli poczucie kompetencji w zakresie uczenia się, wtedy nie tylko pomagamy im w krótkoterminowych osiągnięciach w szkole, ale dajemy im umiejętności przydatne na całe życie. W obliczu szybko zmieniającego się świata – umiejętność ciągłego uczenia się i doskonalenia jest kluczowa.
19.01.2009 spotkanie z młodym włoskim pisarzem, Emanuele Liaci
Spotkanie z autorem powieści „Il gatto che si mordeva la coda”, zainspirowanej twórczością Witolda Gombrowicza oraz Luigi Pirandello...
SZKOŁY I KREATYWNOŚĆ
Szkoły publicznezabijają kreatywność narzucając wszystkim uczniom jeden styl uczenia się. Niepowinniśmy na to pozwalać, ponieważ każdy uczeń jest inny i uczy się w odmiennysposób. Szkoła to nie fabryka, która ma produkować absolwentów. Na to jedno znajbardziej istotnych zaniedbań publicznej edukacji zwraca uwagę Sir KenRobinson podczas TEDTalks.
MULTICULTURALISM AND DIVERSITY - warsztaty międzykulturowe - dla grup z nauczycielem
The purpose of this workshop is to examine the destructiveness of discrimination in society and to identify the links existing between different forms of discrimination (sexism, racism, ageism, homophobia, etc.).
<<poprzednie [1311] 1312 1313 1314 1315 1316 1317 1318 1319 1320 nastepne>>