korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
EDUNEWS.PL: CZY ISTNIENIE GIMNAZJÓW MA SENS?
Wraz ze zmianami na mapie politycznej kraju również dla edukacji najwyraźniej szykuje się nowy plan. W mediach głośno o likwidacji gimnazjów i choć decyzje jeszcze nie zapadły, trwa dyskusja o tym, czy te szkoły są porażką polskiego systemu oświaty. Nietrudno jednak pozbyć się wrażenia, że wiele opinii opiera się na osobistym, jednostkowym doświadczeniu lub na jego braku - bo większość społeczeństwa pobierała przecież nauki w starym systemie, na mitach, których przez lata nikt nie burzył lub na wynikach jednego sondażu opinii publicznej. Spróbujmy oceniać pracę gimnazjów rzetelniej, kierując się wynikami badań i opiniami ekspertów, a także oddając głos samym zainteresowanym. Edukacja szkolna to proces, który wymaga stałości i konsekwencji. Zamiast burzyć, przyglądajmy się mu bacznie i korygujmy to, co korekty wymaga
MNODN: Lider kreatywności w szkole, czyli trening twórczego myślenia dla nauczycieli, 04-11.12.15
Trening twórczego myślenia, oparty na założeniach psychopedagogiki kreatywności, to szkolenie o szczególnym charakterze.
Goethe-Institut: RENE WAWRZKIEWICZ- PARASOLE, KTÓRE ZARAZ ODRZUCIMY
„Polska grafika“, „polski design“, „polska ilustracja“ – co to właściwie jest? I z czym to się je? Rene Wawrzkiewicz, grafik-projektant, promotor dobrego projektowania, współzałożyciel polskiego Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej i Pracowni Krytyki Dizajnu opowiada o tym, czy design ma narodowość.
MNODN: Bliżej ucznia–sposoby wykorzystywania technologii informacyjno-komunikacyjnej.04.12.15,Kraków
TIK na TAK – przedstawienie celów i założeń szkolenia Poznanie sposobów i metod wykorzystywania narzędzi TIK w nauczaniu Przykłady konkretnego zastosowania narzędzi TIK (narzędzia , aplikacje, portale edukacyjne) Dlaczego TIK? O celowym wykorzystaniu technologii prowadzącym do większej aktywności poza komputerem Wykorzystanie np: facebooka w edukacji – umiejętne i celowe wykorzystanie blogów i portali społecznościowych w pracy z uczniami
Biuletyn Szkolenia: Boisz się zmian? Zobacz, jak z tym walczyć
Każdy z nas ma swoje przyzwyczajenia. To codzienne, poranne rytuały, sposób komunikowania się z innymi, czy choćby metoda układania dokumentów na firmowym biurku. Większość z nich ułatwia nam życie. Niektóre jednak z czasem zaczynają je ograniczać.
Goethe-Institut: BIBILITEKI W POLSCE- ZMIANY NA DOBRE
W Polsce do niedawna mieliśmy do czynienia z dość paradoksalnym zjawiskiem – biblioteki, żywe skarbnice wiedzy, tradycji i kultury, oparte na idei dzielenia się i swobodnego udostępniania zbiorów, podobnie jak muzea pokryły się grubą warstwą kurzu. Dziś próbujemy przywrócić należną im rolę w procesie kształtowania się społeczeństwa informacyjnego.
EDUNEWS.PL: DLACZEGO NAUCZYCIELE CHCĄ SIĘ UCZYĆ?
„Proszę Państwa, czy wszyscy się uczą? Wiadomo, nauczyciele nie muszą się uczyć, bo już prawie wszystko umieją, więc co się tam będą uczyć” – żartował na konferencji „Inspir@cje 2015” Jacek Ścibor, nauczyciel informatyki należący do grupy Superbelfrzy RP. O to, dlaczego warto stawiać na własną edukację zapytaliśmy nauczycieli-pasjonatów, trenerów programu „Mistrzowie Kodowania”
Nowela.pl: JAK SKUTECZNIE PRZYGOTOWAĆ UCZNIÓW DO EGZAMINU MATURALNEGO Z JĘZYKA...web 26.11.15
WEBINARIUM DLA ROMANISTÓW: JAK SKUTECZNIE PRZYGOTOWAĆ UCZNIÓW DO EGZAMINU MATURALNEGO Z JĘZYKA FRANCUSKIEGO
<<poprzednie [351] 352 353 354 355 356 357 358 359 360 nastepne>>