|
Instytut Austriacki Kraków: prezentacja podręcznika Prima los geht's, 15.06.18, Kraków
15 czerwca zapraszamy na prezentację podręcznika Prima los geht's. Prezentację poprowadzi pani Martina Bartucz z Berlina, Fachberaterin Deutsch als Fremdsprache. Godzina 15.00
EDUNEWS.PL - JAK Z POŻYTKIEM WYKORZYSTAĆ OSTATNIE DNI SZKOŁY? (artykuł)
Ostatnie dni roku szkolnego poświęcone są wypatrywaniu wakacji, dla nauki szkolnej często bywają stracone. Oceny są już wystawione, uczniowie nie chcą uczyć się czegoś nowego. Ten czas można wykorzystać na pozyskaniu opinii o pracy nauczyciela z uczniami.
BRITISH COUNCIL: Pokaz filmu “Tamte dni, tamte noce”, 13.06.18, Kino Muranów - Warszawa
British Council, Ambasada Brytyjska oraz Gutek Film zapraszają na projekcję filmu "Tamte dni, tamte noce", opartego na książce André Acimana o tym samym tytule.
GOETHE INSTITUT: OD FEMINIZMU IDEAŁÓW DO FEMINIZMU CZYNÓW (artyuł)
W roku 2015 Marie Beauchesne stworzyła feministyczną markę odzieżową, aby zakwestionować ogólnie przyjęte standardy dotyczące piękna. W swoim niezwykle osobistym tekście wyjaśnia, dlaczego nasze społeczeństwo potrzebuje więcej siostrzeństwa.
NaukaBezGranic - The Symbols of the United States, 15.06.18, Kraków
Serdecznie zapraszamy na wydarzenia otwarte NaukiBezGranic w Katowicach, Krakowie, Warszawie, Łodzi, Rzeszowie, Szczecinie, Poznaniu i Wrocławiu.
Na Państwa zaproszenie chetnie dojedziemy też do Panstwa szkoły, w dowolnym miejscu w Polsce.
UNIBOOKS: Egzaminy TOEIC® Compass Publishing
W ofercie wydawnictwa Compass Publishing znaleźć można szereg pozycji przeznaczonych dla osób przygotowujących się do egzaminu TOEIC® oraz dla nauczycieli i lektorów, którzy prowadza zajęcia przygotowawcze w tym zakresie.
EDUNEWS.PL - 10 INSPIRACJI NA PRZEDWAKACYJNE ZAJĘCIA (artykuł)
Odkąd pamiętam, czerwcowe zajęcia w szkole często wyróżniały się – kiepską frekwencją uczniów (bo po co chodzić, kiedy nic nie robimy?), znużeniem nauczyciela (nie mam pomysłu, co mogę z nimi robić), puszczaniem filmów i ogólnie uczeniem czegoś, co nie ma sensu – pewnej życiowej postawy. Oczywiście mogę się mylić! Jednak z kilku szkół takie wyniosłam doświadczenie. I pewnie geneza tego problemu jest i głębsza, i bardziej złożona. W każdym razie warto zawalczyć o sens czerwcowych zajęć, przede wszystkim ucząc tego, że do szkoły nie chodzi się po oceny!
BRITISH COUNCIL: Peer-to-Peer. Collective Practices in New Art, 8.06.18 - 28.10.18, Łódź
The exhibition catalogues contemporary methods of collective work developed mostly by the generation of artists in their thirties who have pursued their careers for periods ranging from three to eleven years.
|