CZY RANKINGI SZKÓŁ WYŻSZYCH SĄ WIARYGODNE?
Co roku wielu świeżo upieczonych absolwentów szkół średnich staje przed wyborem, który będzie miał istotny wpływ na co najmniej kolejne trzy lata ich życia. W bogatej ofercie edukacyjnej niełatwo odróżnić dobre uczelnie wyższe od słabszych. Wtedy większość z kandydatów zagląda do rankingów uczelni wyższych, szukając podpowiedzi. Czy można na tym poprzestać?
Zobacz nowy LINK polecany przez IL PONTE: GARZANTILINGUISTICA
powszechnie stosowany słownik włosko-włoski, włosko-angielski / angielsko-włoski oraz włosko-francuski / francusko-włoski...
Nowość w księgani GANDALF: Angielsko-polski słownik orzecznictwa sądów europejskich
Słownik zawiera ponad 10 500 wyrazów, terminów, wyrażeń i zdań kontekstowych stosowanych w orzecznictwie Europejskiego Trybunału Praw Człowieka i Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości...
IATEFL i NKJO Radom: Culture in ELT Conference in Radom, 20-22.03
A conference for teachers of English
Raising cultural awareness
Understanding others
Media and Multicultural World
Walentynki - nowa strona w serwisie 'English for you'
Ponieważ już niedługo Walentynki serwis językowy 'English for you' postanowił opracować stronę w całości poświęconą temu świętu.
CZYJ MÓZG NAJBARDZIEJ INTENSYWNIE PRACUJE W KLASIE: NAUCZYCIELA CZY UCZNIA?
Kiedy pomożemy naszym uczniom w tym, aby stali się bardziej pewni siebie i mieli poczucie kompetencji w zakresie uczenia się, wtedy nie tylko pomagamy im w krótkoterminowych osiągnięciach w szkole, ale dajemy im umiejętności przydatne na całe życie. W obliczu szybko zmieniającego się świata – umiejętność ciągłego uczenia się i doskonalenia jest kluczowa.
19.01.2009 spotkanie z młodym włoskim pisarzem, Emanuele Liaci
Spotkanie z autorem powieści „Il gatto che si mordeva la coda”, zainspirowanej twórczością Witolda Gombrowicza oraz Luigi Pirandello...
SZKOŁY I KREATYWNOŚĆ
Szkoły publicznezabijają kreatywność narzucając wszystkim uczniom jeden styl uczenia się. Niepowinniśmy na to pozwalać, ponieważ każdy uczeń jest inny i uczy się w odmiennysposób. Szkoła to nie fabryka, która ma produkować absolwentów. Na to jedno znajbardziej istotnych zaniedbań publicznej edukacji zwraca uwagę Sir KenRobinson podczas TEDTalks.
|