PEARSON:Konferencja dla nauczycieli szkół podstawowych w Gdańsku, 18.01.14.
Już w 2015 roku nasi uczniowie po raz pierwszy przystąpią do części sprawdzającej znajomość języka obcego na sprawdzianie szóstoklasisty. W związku z tym chcielibyśmy przedstawić Państwu najnowszą publikację z serii bestsellerowych repetytoriów Longmana wraz z cennymi wskazówkami jak najefektywniej przygotowywać uczniów do sprawdzianu.
EDUNEWS.PL: KURSY E-LEARNINGOWE DLA ZAWODÓW
Krajowy Ośrodek Wspierania Edukacji Zawodowej i Ustawicznej w ramach realizowanego projektu systemowego „Model systemu wdrażania i upowszechniania kształcenia zawodowego w uczeniu się przez całe życie” opracowuje 165 kursów e-learningowych dla wybranych grup efektów kształcenia w najpopularniejszych zawodach
EDUNEWS.PL: JAK PRZEMIENIAĆ LOKALNE OPOWIEŚCI W ANIMACJE?
Centrum Edukacji Obywatelskiej zaprosiło a bibliotekarzy i bibliotekarki z obszarów wiejskich i małych miejscowości z całej Polski do projektu edukacyjnego realizowanego w ramach programu "Ojczysty dodaj do ulubionych" Narodowego Centrum Kultury. W projekcie Filmowe pogwarki biblioteki stały się nowoczesnymi ośrodkami badań lokalnej odmiany polszczyzny
NaukaBezGranic: 17/05/2014 Teaching Styles 6: Finishing with a Big Bang, Luiza Wójtowicz-Waga.
Przygotowaliśmy dla Państwa serię spotkań poświęconych nauczaniu języka angielskiego
w ciągu roku szkolnego 2013-2014.
Kursy prowadzone są przez doświadczonych metodyków i nauczycieli.
EDUNEWS.PL: CZY NOWE MODELE DYDAKTYCZNE POMOGĄ?
Podstawowym instynktem każdego człowiek jest instynkt samorealizacji. Dlaczego tak trudno zaobserwować go w szkole? Wyniki badań PISA 2012 dotyczące umiejętności 15-latków mogą temu zaprzeczać. Nasi gimnazjaliści według badań są jednymi z najlepszych w Europie. A szkoła - zdaniem premiera Donalda Tuska - nie wymaga żadnej rewolucji. Czy rzeczywiście możemy być spokojni i w polskiej szkole nie ma potrzeby dokonywania zmian?
ETS Global Eastern Europe: Propell Workshop for the TOEIC test, 24.05.14, Poznań.
Poznaj strategie motywowania i rozwijania sprawności językowych, które zwiększą szanse twoich uczniów na sukces na egzaminie TOEIC i w globalnym środowisku pracy.
EDUNEWS.PL: NOWOCZESNE TECHNOLOGIE I NIEPEŁNOSPRAWNI UCZNIOWIE
W Polsce 2,4% wszystkich uczniów to dzieci i młodzież ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi wynikającymi z niepełnosprawności. O tym, w jaki sposób technologie informacyjno-komunikacyjne pozwalają osiągnąć lepsze wyniki w nauce i bardziej angażować uczniów w proces edukacyjny, rozmawiali w Warszawie uczestnicy międzynarodowej konferencji „Nowoczesne technologie w edukacji włączającej. Polskie i międzynarodowe wyniki badań i praktyka” zorganizowanej przez Instytut Badań Edukacyjnych, Ministerstwo Edukacji Narodowej oraz Europejską Agencję Rozwoju Edukacji Uczniów ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi
EDUNEWS.PL: DIDAKTA.PL - NOWA PLATFORMA EDUKACYJNA
Dziś nawet najmłodsi uczniowie, zanim pójdą do szkoły, mają już za sobą kontakty z różnymi mediami i narzędziami cyfrowymi. Nowoczesne technologie to dla nich codzienni towarzysze zabaw i nauki. Nie wystarczy i nie da się uczyć ich przy pomocy długopisu i zeszytu. Zasoby internetu, a zwłaszcza wartościowe i dobrze zaprojektowane programy edukacyjne online dają szansę na zwiększenie u uczniów chęci do nauki. Takie narzędzia stają się też sprzymierzeńcami nauczycieli i rodziców w procesie przekazywania wiedzy dzieciom
|