korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
EDUNEWS.PL: JAK ULEPSZYĆ PROCES UCZENIA SIĘ I POPRAWIĆ SYSTEM EDUKACJI?
Uczestnicząc w wielu różnorodnych konferencjach (zarówno naukowych, jak i bardziej komercyjnych), często mam okazję usłyszeć o niszowych badaniach, które – najwyraźniej masowo – wykonywane są w instytutach naukowych, czy na wyższych uczelniach. Mnóstwo z tych badań, czy teorii wydaje się (przynajmniej z praktycznego punktu widzenia) kończyć swój żywot na konferencji, gdzie ujęte zostają w publikacje lub podsumowanie imprezy i nikt więcej w zasadzie do nich już nie dociera
PEARSON:Konferencja dla nauczycieli gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych w Krośnie, 20.01.14.
What tasks do your students struggle with the most at Matura? How can we help them to improve in their areas of difficulty, whilst at the same time help them feel positive about the process of preparing for the exam? This highly practical session will attempt to deal with these important questions. During the workshop, we will remind ourselves of some of the aspects of the new Matura format and task types, and see how the 3 Ms – Motivation, Memorisation and Meaningful context and practice can work together to prepare for a successful performance on the big day. The session will contain a number of easy to prepare practical ideas and tips, and will be illustrated with material taken from Pearson’s new Matura Focus course.
EDUNEWS.PL: GIMNAZJALIŚCI W SIECI
Czy gimnazjaliści to „cyfrowi tubylcy”? W jaki sposób szukają informacji w sieci? Z jakich serwisów korzystają najczęściej? Na te i inne pytania dotyczące kompetencji komunikacyjnych nastolatków w wieku 13–16 lat, odpowiada współfinansowany przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego raport z badań realizowanych przez Ośrodek Badań i Analiz Społecznych we współpracy z Instytutem Kultury Miejskiej w Gdańsku. Publikację można przeczytać (i pobrać) na stronie www.dzieci-sieci.pl
EDUNEWS.PL: SYSTEM TESTOCENTRYCZNY (CZĘŚĆ 1)
Przed kilku laty wymyśliłam słowo „testocentryczny”, bo uważałam, że go w naszym edukacyjnym dyskursie brakuje i że dobrze oddaje istotę obecnego systemu edukacyjnego. Znaczy on tyle, że testy stały się nie tylko głównym punktem odniesienia szkolnej edukacji, ale i jej celem
PEARSON:Konferencja dla nauczycieli szkół podstawowych w Bielsku-Białej, 21.01.14.
Już w 2015 roku nasi uczniowie po raz pierwszy przystąpią do części sprawdzającej znajomość języka obcego na sprawdzianie szóstoklasisty. W związku z tym chcielibyśmy przedstawić Państwu najnowszą publikację z serii bestsellerowych repetytoriów Longmana wraz z cennymi wskazówkami jak najefektywniej przygotowywać uczniów do sprawdzianu.
PEARSON:Konferencja dla nauczycieli gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych w Bielsku-Białej, 20.01.14.
Which Matura tasks do your students struggle with the most? How can we help them to improve in the areas they find most challenging, and at the same time encourage them feel positive about the process of preparing for Matura? Working with the most recent details of nationwide performance in the exam, this highly practical session will attempt to deal with these important questions. During the workshop, we will remind ourselves of some of the aspects of the new Matura format and task types, and see how the 3 Ms – Motivation, Memorisation and Meaningful context and practice can work together to prepare for a successful performance on the big day. The session will contain lots of easy to prepare practical ideas and tips, and will be illustrated with material taken from Pearson’s new Matura Focus course.
EDUNEWS.PL: DZIECI, DANE I INTERNETOWE USŁUGI
W sieci wszystko wydaje się darmowe. Jednak zazwyczaj to tylko złudzenie. Firmy, które prowadzą działalność w Internecie, nie świadczą usług bezinteresownie. Muszą zarabiać, więc w jakiś sposób ktoś musi za nie zapłacić. Również dzieci powinny zdawać sobie z tego sprawę. I mieć oczy szeroko otwarte. Inaczej mogą niechcący uszczuplić portfel rodziców (lub swoją skarbonkę) albo tanio sprzedać własną prywatność. O jakiej edukacji warto pamiętać, będąc rodzicem małych dzieci?
PEARSON:Konferencja dla nauczycieli gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych w Częstochowie, 21.01.14.
Which Matura tasks do your students struggle with the most? How can we help them to improve in the areas they find most challenging, and at the same time encourage them feel positive about the process of preparing for Matura? Working with the most recent details of nationwide performance in the exam, this highly practical session will attempt to deal with these important questions. During the workshop, we will remind ourselves of some of the aspects of the new Matura format and task types, and see how the 3 Ms – Motivation, Memorisation and Meaningful context and practice can work together to prepare for a successful performance on the big day. The session will contain lots of easy to prepare practical ideas and tips, and will be illustrated with material taken from Pearson’s new Matura Focus course.
<<poprzednie [761] 762 763 764 765 766 767 768 769 770 nastepne>>