Nowela.pl: Echo B1.1 - dydaktyczny plan nauczania j. francuskiego.
Z przyjemnością informujemy, że na naszej stronie internetowej www.nowela.pl w zakładce „Dla nauczyciela” dostępny jest Dydaktyczny plan nauczania języka francuskiego w szkołach ponadgimnazjalnych, poziom IV.0, na podstawie podręcznika J. Girardet, J. Pécheur, ÉCHO B1 volume 1, wydawnictwa CLE International.
Austriackie Forum Kultury: Koncert p. t. „Perły Baroku” 24.08.13, Stargard Szczeciński.
PANDOLFIS CONSORT WIEN powstał w roku 2004 z inicjatywy Elżbiety Sajki. Członkami zespołu są profesjonalni muzycy z praktyką wykonywania utworów dawnych mistrzów na historycznych instrumentach. Ideą zespołu jest propagowanie mało znanych lub zapomnianych dzieł, głównie austriackiego i polskiego baroku.
EDUNEWS.PL: W KRAINIE 2.0
Jestem pedagogiem specjalnym pracującym w Szkole Podstawowej Nr 41 w Szczecinie. Od dwóch lat biorę udział w Szkole z klasą 2.0. Program jest dla mnie miejscem gdzie mogę próbować i uczyć się nowych rzeczy. Każdego roku jego realizacja kończy się Finałem 2.0. Przewodnim tematem tego wydarzenia są projekty edukacyjne zrealizowane w ramach Szkoły z klasą 2.0. Myśląc o Finale zawsze staram się wprowadzić jakiś element, którego w murach mojej szkoły jeszcze nie było. W tym roku wymarzyłem sobie grę szkolną
Dni Macmillana - woj. wielkopolskie od 27.08.2013 do
Na kilka dni przed rozpoczęciem roku szkolnego serdecznie zapraszamy Państwa na spotkania z reprezentantami wydawnictwa w księgarniach. Podczas spotkań przedstawimy Państwu ofertę wydawniczą, przekażemy praktyczne pomoce dydaktyczne oraz odpowiemy na pytania dotyczące zmian w egzaminie maturalnym.
Il Ponte & Via Giulia: przegląd twórczości Giuseppe Tornatore w kinie Iluzjon.
Przegląd twórczości Giuseppe Tornatore - reżysera, scenarzysty i producenta filmowego, laureata Oscara za "Cinema Paradiso".
Goethe Institut w Warszawie: MO(NU)MENT, konkurs fotograficzny 27.5.–25.10.2013.
Pomniki, tablice, szyldy, loga… Zewsząd otaczają nas symbole – powszednie i obce, nowe i stare. Widzimy je lub nie, interpretujemy i rozumiemy albo nie. Jak pomniki historyczne postrzegają młodzi ludzie? W jaki sposób symbol wpływa na swoje otoczenie? I na odwrót – jak wpływ wywiera otoczenie na postrzeganie monumentów i symboli?
EDUNEWS.PL: SMUTEK POKONGRESOWY
Przybyłem, zobaczyłem, przeżyłem. 2 Kongres Polskiej Edukacji - odhaczone. Jak na imprezę, która kosztowała około 2 milionów złotych (mam nadzieję, że to plotki...) niewiele po niej zostanie poza tonami papierowych publikacji naprodukowanych przez organizatorów. Zastanawiam się, po co było to spotkanie? Komu ono było potrzebne? Czy było warto przyjechać?
Oxford University Press: Professional Development Day, B-learning–let’s go for it,26.08.13, Gdańsk.
B-learning – let’s go for it!
We educators live in unusual times. Our own children and those we teach are digital natives, but many of us feel like digital immigrants. This difference in experience gives us both an opportunity and a fantastic challenge: can we see how today’s children learn about the world and then use this knowledge to enhance our teaching? We have the tools, we just need to find the best blend for our class, using print and digital to create a dynamic and pedagogically sound learning experience that makes sense to us and to our students. This lecture will show how a coherent blend can help to support and fulfil our most fundamental aim – effective teaching.
|