|
NaukaBezGranic: Welcome to the U.S.A. Interaktywny spektakl, 24.11.14, Łódź.
It’s awesome! It’s fantastic! You’re going to spend the school year in the United States and you’re going to live with an American family!
So, meet Marge. She’s your American mother. Marge is there to help you. She’s going to give you some clues about how to be American. And you’re going to need a little practice, if you really want to fit in.
MNODN: Tańce integracyjne z kręgu kultury celtyckiej, 22.11.14, Kraków.
Kroki stosowane w tradycyjnych tańcach szkockich. Figury występujące w tych tańcach dla kilku osób
Nauka tańców szkockich o różnym stopniu trudności dla różnej wielkości grup i w wielu formacjach
Nauka kroków stosowanych w ludowych tańcach irlandzkich.
Poznanie grupowych tańców irlandzkich o różnym stopniu trudności i pochodzeniu
Poznanie tradycji ludowych tańców Szkocji i Irlandii – historia, muzyka, stroje, klasyfikacja rodzajów tańca
Zapraszamy na webinarium Francais langue juridique! 20.11.14.
Każdy uczestnik webinarium, który w ciągu tygodnia złoży zamówienie na książkę FRANÇAIS LANGUE JURIDIQUE otrzyma specjalny rabat w wysokości 25% od ceny detalicznej!
BRITISH COUNCIL: Dr Fiona Bartels-Ellis "Równość i różnorodność w edukacji", 24.11.14, Warszawa.
Campus Warsaw Seminar to nieodpłatne, skierowane wyłącznie do nauczycieli seminarium, o bieżących zagadnieniach wykraczających poza ramy szkoły. Dr Fiona Bartels-Ellis pełni funkcję Kierowniczki ds. Równych Szans i Różnorodności przy British Council od 2000 roku i cieszy się powszechnym uznaniem jako rzeczniczka równego traktowania. Niedawno została uznana za jedną ze 100 najbardziej wpływowych osób w Wielkiej Brytanii.
MNODN: Zachowania buntownicze, prowokacyjne i demonstracyjne uczniów, 22.11.14, Kraków.
Celem warsztatów jest rozwój umiejętności budowania kontaktu wychowawczego oraz nieagresywnego stawiania granic w pracy ze zbuntowanym dzieckiem i nastolatkiem.
Goethe-Institut: Odczyty literackie - promocja literatury w formie występu
Odczyty literackie to typowo niemiecka forma promocji literatury. Cieszy się ona niesłabnącą popularnością. I wymaga od autorów znacznie więcej niż tylko wyczucia stylu i zręcznego snucia opowieści.
EDUNEWS.PL: O POTRZEBIE PROJEKTÓW W SZKOLE
Na naukę można spojrzeć jako na proces lub jako na produkt. Proces to poszukiwanie czegoś nowego, to opowieść, uczenie odkrywania. Produkt to fakty w podręczniku. Do tego ostatniego sprowadza się zazwyczaj edukację, niestety nawet i na uniwersytetach. To próba skopiowania i indywidualnego wyposażenia absolwenta w podręczną encyklopedię (niezbednik inteligenta, inżyniera, magistra). Kłopot tylko taki, że tej wiedzy jest zbyt dużo (nie zmieści się w indywidualnej głowie, nawet ta z wąskiej dyscypliny) oraz jest znacząco łatwy dostęp z dowolnego miejsca do światowego repozytorium wiedzy. Zatem znacznie ważniejsze jest uczyć planowania i wykonywania eksperymentów, myślenia niż zapamiętywania faktów
MNODN: Wspieranie uczenia i wychowania uczniów z trudnymi zachowaniami...22.11.14, Kraków.
Szkolenie jest kontynuacją i poszerzeniem szkoleń: Uczniowie trudni i nadpobudliwi w szkole – procedury postępowania z dzieckiem sprawiającym trudności wychowawcze i adaptacyjne oraz Dziecko z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej (ADHD) w klasie szkolnej.
|