korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
PASE: Szkolenie, Kapelusze Lektora VIII. Kielce 11 stycznia 2015
Warsztat skierowany jest do wszystkich nauczycieli, którzy zastanawiają się nad skutecznością swoich lekcji oraz wpływem stosowanych metod na motywację i pamięć uczniów (zarówno tym pozytywnym jak i tym blokującym). W świetle współczesnych badań nad działaniem mózgu w procesie uczenia się warto przemyśleć na poważnie (i bardzo autorefleksyjnie), czy lekcje, które oferujemy naszym uczniom wystarczająco dopasowują się do potrzeb, jakie ci uczniowie mają. Jaka struktura lekcji byłaby najbardziej efektywna? Jakie metody angażowałyby większą część uczniów w trakcie 45 minut? Jakie aktywności i typy ćwiczeń gwarantowałyby wystarczająco głębokie przetworzenie nowych wiadomości? I czy każdy przedmiot daje takie możliwości?
Akademia Aktywnego Angielskiego - Metody aktywizujące w pracy z dziećmi i młodzieżą, 10.01.15, W-wa.
Trzech trenerów, sześć warsztatów 80-minutowych, w programie: piosenki z gestami, TPR, drama, storytelling, gry, tworzenie własnych pomocy z ogólnodostępnych materiałów, pracownia przyjazna nauczaniu aktywizującemu.
PASE: Szkolenie, Kapelusze Lektora VIII. Radom 10 stycznia 2015
Ocenianie pracy i osiągnięć uczniów w każdym wieku należy do najdrażliwszych problemów szkolnych. Wystawiając ocenę za pracę ucznia ocieramy się bowiem w różnym stopniu o sferę emocji, motywacji, intelektu… Czym jest a czym nie powinna być ocena postępów? Zapraszamy na praktyczno-refleksyjne 90 minut, w trakcie których dotkniemy obszarów, które na pierwszy rzut oka niewiele z klasycznym ocenianiem mają wspólnego: nagród i kar, hormonów sterujących naszym szczęściem i naszym stresem, pochwał służących budowaniu relacji. Wspólnie zbudujemy dekalog oceniania a na końcu wytłumaczymy, co miał na myśli Manfred Spitzer pisząc, że techniki motywowania uczniów przypominają wmawianie komuś, że jest głodny.
EDUNEWS.PL: UDANA LEKCJA Z TABLETAMI
5 listopada moimi gośćmi były nauczycielki, uczące klasy I-III w pilskich szkołach. Zaprosiłam panie na lekcję z tabletami, by pokazać, że to nie tylko gadżet, ale i wspaniałe narzędzie w edukacji, także najmłodszych uczniów
NaukaBezGranic: Christmas Fun and Games, 19.12.14, Warszawa.
„Dashing through the snow, in a one-horse open sleigh…” Yes, bells are ringing, snow is falling and it’s the festive time of year again. It’s that time of year that fills you with the desire to party, celebrate and SING, SING SING. Yes it’s CHRISTMAS!
NaukaBezGranic: Britain Festivals and Traditions. Wykład z elementem warsztatów, 19.12.14, Warszawa.
Festivals are filled with music, singing and dancing and Britain is no different. Like every country it also has a rich source of traditions young and old to draw from. But Britain is also made up of 4 different countries or states each with its own personal identity, customs language and culture which makes it a rich place to examine when thinking of the happy Yule tide ahead of us.
Goethe-Institut: Wzór do naśladowania– scena muzyczna
Scena muzyczna w Hamburgu ma swoją gwiazdę Tocotronic i legendę Blumfeld. Są na niej również niedocenione zespoły jak Die Sterne. Jednak liderowi tej grupy, Frankowi Spilkerowi, taka sytuacja nie przeszkadza. Wciąż ma wiernych fanów, inspiruje nowych artystów, a jego piosenki są ponadczasowe. „Niezależnie od wieku każdy zadaje sobie pytania o to, w jakim momencie życia się znajduje, czy osiągnął swój cel, czy poszedł na wiele kompromisów i dokąd dalej chce się kierować. Wpływ na nasze losy mają pewne subtelne mechanizmy, możemy reagować na nie rezygnacją, buntem albo ucieczką. My skupiliśmy się na tym ostatnim aspekcie życia“, opowiada Frank Spilker o nowej płycie Flucht in die Flucht. „W przypadku naszego zespołu celem było poczucie swobody artystycznej, stworzenie przestrzeni, w której możemy wyrazić się bez ulegania presji rynku“. W ten sposób od pierwszej połowy lat 90. grupa Die Sterne nie przestaje zaskakiwać muzycznie, ciągle rozwija się artystycznie i nawet w obecnych czasach wciąż potrafi nagrywać inteligentne, popowe piosenki.
EDUNEWS.PL: SZKOŁA SPOŁECZNIE ODPOWIEDZIALNA
Szkoły nie są instytucjami zawieszonymi w próżni społecznej, lecz są silnie osadzone w lokalnej społeczności. Nie mogą odwracać się od nich tłumacząc się koniecznością realizacji programu nauczania. W biznesie popularne stało się określanie firm aktywnych prospołecznie jako „społecznie odpowiedzialnych”. Czy w podobny sposób nie powinniśmy zacząć definiować misji szkoły? Czy tylko misja kształcenia jest ważna, czy także relacje szkoły, nauczycieli, uczniów z najbliższym otoczeniem...
<<poprzednie [531] 532 533 534 535 536 537 538 539 540 nastepne>>