korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
IV Europejski Kongres językowy PASE, 11-12 maja 2018 r. Uniwersytet Warszawski
Polskie Stowarzyszenie na rzecz Jakości w Nauczaniu Języków Obcych PASE serdecznie zaprasza do udziału w IV Europejskim Kongresie Językowym PASE 11-12 maja 2018 r. Uniwersytet Warszawski
EDUNEWS.PL - SZKOŁA KRYTYCZNEGO MYŚLENIA
Czy czytając wiadomości w Internecie, zastanawiasz się kto i w jakim celu je tworzy? Czy umiesz rozpoznać techniki, które mają przyciągnąć i utrzymać Twoją uwagę? Czy zauważasz jakie wartości, style życia i punkty widzenia prezentuje? Wreszcie – czy zwracasz uwagę na to, czego nie ma w tak zaprojektowanym przekazie – co zostało przemilczane? (Artykuły)
GOETHE INSTITUT: ACH EUROPA! DYSKUSJA NA ZAKOŃCZENIE CYKLU, 26.04.18, Warszawa
Jakie refleksje nasuwają się 30 lat po ukazaniu się zbioru reportaży o Europie Hansa Magnusa Enzensbergera? Kaja Puto przepyta świadków tamtych czasów - Adama Krzemińskiego i Thomasa Schmida.
NaukaBezGranic: The Symbols of the United States, American Legends and Myths, 10.05.18, Kraków.
Hans Egelhoff is originally from the United States, having spent his childhood in a small town north of Milwaukee, Wisconsin. His university studies brought him to Cork, Ireland, where he studied history and English. After graduation, Hans spent the next eight years managing a coffee shop until he decided to pursue a career in education. Hans Egelhoff has been teaching English in Cracow for the last five years. He began his teaching career at University College Cork, Ireland, before moving to Poland in 2013. He believes in engaging his students as much as possible, so his lessons aim to encourage participation in a dynamic, communicative atmosphere. Besides teaching his students in Krakow at Profi-Lingua, Hans also enjoys exploring the many beautiful sights of Poland, particularly the Bieszczady mountains.
UNIBOOKS - Lektury Black Cat CIDEB: klasyka literatury anglojęzycznej
Doskonaląc swoje umiejętności językowe nie unikniemy wyzwań. Oprócz wymagającej spontaniczności komunikacji w środowisku anglojęzycznym tym, co rozwija i inspiruje, jest kontakt z oryginalną obcojęzyczną literaturą obfitującą w zróżnicowany stylistycznie język i bogate słownictwo. Pomocne w lekturze oryginalnych dzieł mogą okazać się materiały przygotowane pod kątem czytelników uczących się języka angielskiego jako języka obcego, wyposażone w narzędzia ułatwiające zrozumienie tekstu oraz kreatywną pracę z nim podczas zajęć w grupach.
ETS Global: TOEIC Listening and Reading Updates EMEA June 2018- webinar, 8th May.
ETS Global ma przyjemność zaprosić na bezpłatne webinaria przedstawiające testy ETS. Podczas 43 sesji on-line poruszonych zostanie 29 tematów. Omówione będą zagadnienia dotyczące między innymi: podejścia do nauczania i uczenia się języka angielskiego, którego celem jest uzyskanie satysfakcjonujących wyników, jak się przygotować do testu TOEIC® Listening & Reading, jak podejmować decyzje przy wykorzystaniu wyników testu TOEIC® i wiele innych. Zapraszamy!
EDUNEWS.PL - HOUSTON, MAMY PROBLEM!
Popularność, jaką zyskał w sieci mój poprzedni wpis na blogu, poświęcony konferencji dziennika "Rzeczpospolita" EDUKATOR 2018, a w jej kontekście osobie pani minister Anny Zalewskiej, bardziej mnie zmartwiła niż ucieszyła. Powiedzmy szczerze - pośród materiałów opublikowanych na stronie "Wokół szkoły", nie mówiąc już o papierowym kwartalniku pod tym samym tytułem, nie wyróżnia go ani poziom refleksji pedagogicznej, ani jej oryginalność. Za atrakcję można uznać chyba tylko samą krytykę poczynań szefowej resortu edukacji, ale przecież większość moich czytelników i tak negatywnie ocenia dokonania tej pani. A jednak artykuł rozszedł się jak świeże bułeczki. Widać w tym ogromną potrzeba odreagowania poczucia bezsilności wobec trwającej destrukcji systemu edukacji (Artykuły).
Personnel Training Institute: 5 zjazd Akademii Zarządzania Edukacją dla Metodyka, 5-6.05.18,Warszawa
Korzyści ze szkolenia: Zrozumienie zależności między systemem a potrzebami psychicznymi człowieka. Zrozumienie możliwości i ograniczeń ocen, oceniania. Uporządkowanie wiedzy dotyczącej motywacji nauczyciela i ucznia w organizacji. Poznanie swoich kompetencji pracy w zespole zadaniowym.
<<poprzednie [121] 122 123 124 125 126 127 128 129 130 nastepne>>