korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
PEARSON:Konferencja dla nauczycieli gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych w Gdańsku, 22.01.14.
We believe that students learn best when a lesson combines engaging material that motivates with systematic and memorable exposure to language through a series of meaningful tasks. So Motivation, Memory and Meaning - 'the 3 Ms' - are our watchwords. In the session we will look at ways in which topics, texts and tasks can reflect these priorities and help you to prepare students better for the new Matura exam.
EDUNEWS.PL: ZADBAJ O FEJSA
Z Facebooka korzysta już niemal 1,6 miliarda ludzi na całym świecie. Dzielą się informacjami i... swoimi danymi osobistymi. Niewielu użytkowników wie o możliwości udostępniania tylko części swoich danych innym internautom. Zwłaszcza młodzi użytkownicy internetu mają kłopot z ochroną swojej prywatności. Jak temu zaradzić?
PEARSON:Konferencja dla nauczycieli szkół podstawowych w Rybniku, 21.01.14.
Już w 2015 roku nasi uczniowie po raz pierwszy przystąpią do części sprawdzającej znajomość języka obcego na sprawdzianie szóstoklasisty. W związku z tym chcielibyśmy przedstawić Państwu najnowszą publikację z serii bestsellerowych repetytoriów Longmana wraz z cennymi wskazówkami jak najefektywniej przygotowywać uczniów do sprawdzianu.
EDUNEWS.PL: JAK ULEPSZYĆ PROCES UCZENIA SIĘ I POPRAWIĆ SYSTEM EDUKACJI?
Uczestnicząc w wielu różnorodnych konferencjach (zarówno naukowych, jak i bardziej komercyjnych), często mam okazję usłyszeć o niszowych badaniach, które – najwyraźniej masowo – wykonywane są w instytutach naukowych, czy na wyższych uczelniach. Mnóstwo z tych badań, czy teorii wydaje się (przynajmniej z praktycznego punktu widzenia) kończyć swój żywot na konferencji, gdzie ujęte zostają w publikacje lub podsumowanie imprezy i nikt więcej w zasadzie do nich już nie dociera
PEARSON:Konferencja dla nauczycieli gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych w Krośnie, 20.01.14.
What tasks do your students struggle with the most at Matura? How can we help them to improve in their areas of difficulty, whilst at the same time help them feel positive about the process of preparing for the exam? This highly practical session will attempt to deal with these important questions. During the workshop, we will remind ourselves of some of the aspects of the new Matura format and task types, and see how the 3 Ms – Motivation, Memorisation and Meaningful context and practice can work together to prepare for a successful performance on the big day. The session will contain a number of easy to prepare practical ideas and tips, and will be illustrated with material taken from Pearson’s new Matura Focus course.
EDUNEWS.PL: GIMNAZJALIŚCI W SIECI
Czy gimnazjaliści to „cyfrowi tubylcy”? W jaki sposób szukają informacji w sieci? Z jakich serwisów korzystają najczęściej? Na te i inne pytania dotyczące kompetencji komunikacyjnych nastolatków w wieku 13–16 lat, odpowiada współfinansowany przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego raport z badań realizowanych przez Ośrodek Badań i Analiz Społecznych we współpracy z Instytutem Kultury Miejskiej w Gdańsku. Publikację można przeczytać (i pobrać) na stronie www.dzieci-sieci.pl
EDUNEWS.PL: SYSTEM TESTOCENTRYCZNY (CZĘŚĆ 1)
Przed kilku laty wymyśliłam słowo „testocentryczny”, bo uważałam, że go w naszym edukacyjnym dyskursie brakuje i że dobrze oddaje istotę obecnego systemu edukacyjnego. Znaczy on tyle, że testy stały się nie tylko głównym punktem odniesienia szkolnej edukacji, ale i jej celem
PEARSON:Konferencja dla nauczycieli szkół podstawowych w Bielsku-Białej, 21.01.14.
Już w 2015 roku nasi uczniowie po raz pierwszy przystąpią do części sprawdzającej znajomość języka obcego na sprawdzianie szóstoklasisty. W związku z tym chcielibyśmy przedstawić Państwu najnowszą publikację z serii bestsellerowych repetytoriów Longmana wraz z cennymi wskazówkami jak najefektywniej przygotowywać uczniów do sprawdzianu.
<<poprzednie [721] 722 723 724 725 726 727 728 729 730 nastepne>>