|
EDUNEWS.PL: JAK DZIŚ ROZMAWIAĆ O BOHATERACH?
Bohaterstwo brzmi dumnie, wzniośle i górnolotnie. Czy warto o tym rozmawiać? Kim jest bohater? Kogo dzieci i młodzież uznają za bohatera? Czy daje on dobry przykład dzisiejszym nastolatkom? Takie i podobne pytania stawiają nauczyciele i psychologowie, a inni, gdy oglądają obecne media. Kluczowym jest tu pytanie: Kto może dawać dobry przykład dzieciom i młodzieży?
NaukaBezGranic: British Festivals & Traditions oraz Ceili Dancing, 23.05.17, Warszawa.
Richard Mullaney is our very charismatic Irishman, who has been working with Learning Without Borders since 2008. After finishing college, studying Youth & Community Work, he started working full-time with Learning Without Borders providing a range of different talks and workshops whilst also performing in the Wild About Oscar play. Each summer he has worked for a variety of summer schools in both Scotland and England as part of the Activities team management. This has included running Ceilí dances, Discos, as well as excursions to various cities. In Ireland he also worked as a restaurant manager in one of Dublin’s busiest bars, House Dublin. However, he is now back performing in Poland, Italy and Estonia.
Italicus:Prezentacja książki Między murami. Pięć historii ferraryjskich Giorgio Bassaniego, 23.05.17
Prezentacja książki
Między murami. Pięć historii ferraryjskich
Giorgio Bassaniego (Zeszyty Literackie, 2017)
EDUNEWS.PL: UCZNIOWSKIE DIY, CZYLI UCZNIOWIE TWÓRCAMI ZASOBÓW EDUKACYJNYCH (2)
W pierwszej części cyklu „uczniowskiego DIY” opisywałam powody, dla których zdecydowałam się zmienić dotychczasowe podejście w kwestii tworzenia materiałów edukacyjnych. Opisywałam też korzyści, jakie mają uczniowie i nauczyciele, kiedy to ci pierwsi zajmują się samodzielnym projektowaniem treści dydaktycznych. Przytoczyłam także kilka potencjalnych problemów, jakie mogą pojawić się w początkowych fazach wdrażania takiej formy pracy oraz propozycje rozwiązań...
EDUNEWS.PL: UCZNIOWSKIE DIY, CZYLI UCZNIOWIE TWÓRCAMI ZASOBÓW EDUKACYJNYCH (1)
Bardzo uważne analizowanie pracy moich podopiecznych podczas przeróżnych aktywności lekcyjnych przekonało mnie o tym, że mimo swoich licznych zalet najpiękniej ilustrowany podręcznik, najbardziej atrakcyjna gra planszowa, najpopularniejszy quiz internetowy, czy przeróżne materiały mojego autorstwa nie są w stanie zaangażować uczniów tak intensywnie w efektywną naukę, jak zapewnienie im warunków do tego, aby samodzielnie tworzyli materiały dydaktyczne (ang. DIY - czyli Zrób to Sam/a)...
NaukaBezGranic: British Manners & Etiquette, Fun & Games, British Festivals & ...23.05.17, Katowice.
Ross Mulkern jest nauczycielem języka angielskiego i jak prawdziwy Anglik, jest entuzjastą herbaty. Wyruszył do Polski latem 2013 roku w poszukiwaniu przygody i ruskich pierogów. Po trzech latach nadal jest zakochany w swoim przybranym domu i zachwyca się niepowtarzalnymi urokami naszego kraju. W swoim dorobku, oprócz nauczania, ma także różnorodne publikacje m.in. w czasopismach dotyczących skateboardingu i blogach biznesowych. Pisanie jest jego pierwszą miłością, a najwięcej satysfakcji przynosi mu inspirowanie i pobudzanie kreatywności u innych ludzi.
EDUNEWS.PL: KODOWANIE NA EKRANIE
W (niedalekiej) przyszłości umiejętność programowania będzie niezbędna w większości wykonywanych zawodów, ale także w domu. Nie powinniśmy bać się kodowania już na etapie edukacji wczesnoszkolnej. Mamy do dyspozycji wiele narzędzi edukacyjnych w sieci, z pomocą których możemy uczyć tak przydanych umiejętności jak na przykład analizowanie informacji, kodowanie informacji, rozwiązywanie problemów czy kreatywne myślenie...
DOS-ELTea: ON-line, ONA off-line-czyli jak kreatywnie wykorzystać zasoby tradycyjne..20.05,Rzeszów.
ON-line, ONA off-line - czyli jak kreatywnie wykorzystać zasoby tradycyjne i ultranowoczesne, aby naprawdę skutecznie uczyć języka obcego
|