PASE: IX edycja Kapeluszy Lektora Kapelusze SuperStars, 28.11.15, Łódź.
Czegóż tu nie ma! Systemowe motywowanie i młodszych uczniów Oli Komady, niesztampowe aktywowanie par i grup uczniów w wykonaniu Jacka Łaguna i Czesława Kińskiego, mnemotechniki Edyty Madej, nowoczesne technologie w wykonaniu Ani Popławskiej, narzędzia podnoszące efektywność nauczyciela pomysłu Luizy Wójtowicz-Wagi. Poza tym zobaczycie Piotra Steinbricha, Jarosława Kawałka, dr Monikę Cichmińską.
MNODN: Dziecko z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej (ADHD) w klasie szkolnej, 28.11.15, Kraków.
Dziecko z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej (ADHD) w klasie szkolnej
ORE: Szkolenie DELFORT: Kształtowanie przestrzeni edukacyjnej i...28.11.15, Krosno.
Podczas szkolenia:
zastanowimy się , co można zmienić, aby sala klasowa pozytywnie wpływała na proces dydaktyczny i stała się jednocześnie miejscem, w którym wszyscy chętnie przebywają
porozmawiamy o planszach oraz kartach dydaktycznych, dobrej wizualizacji struktur leksykalnych i gramatycznych;
poznamy konkretne przykłady ćwiczeń oraz zabaw wpierających komunikację i wpływających na wzrost motywacji wśród uczniów poznamy różnorakie formy pracy na lekcji języka niemieckiego oraz rodzaje interakcji lekcyjnej.
Biuletyn Strategie i Top Manager: Co zrobić, aby przyciągnąć najlepszych pracowników?
Jeszcze w 2004 r. decyzja o podjęciu nowej pracy podyktowana była głównie zakresem przyszłych obowiązków i oferowanym wynagrodzeniem. Dziś większą wagę przywiązuje się do aspektów społecznych, takich jak dobra atmosfera czy elastyczne godziny pracy.
MNODN: Tańczmy z grupą – tańce bałkańskie, 28.11.15, Kraków.
Nauka kilku wybranych tańców bałkańskich
Ukazanie walorów edukacji tanecznej jako czynnika składowego edukacji zdrowotno – motorycznej, w procesie rozwojowym i integracji grupy
EDUNEWS.PL: SZKOŁY ŚWIATA: EVANGELISCHE SCHULE BERLIN ZENTRUM (1)
Po co się uczymy w szkole? Uczymy się, aby zdobyć pewną wiedzę, ale nie tylko po to. Także po to, aby wiedzieć, jak działać w świecie i jak go zmieniać, aby wiedzieć, jak żyć razem obok siebie i jak razem być we współczesnym świecie. Takie rozumienie edukacji, zaproponowane wiele lat temu przez UNESCO i Jacquesa Delorsa, nadaje się do przyjęcia za fundament, wizję działania każdej ze szkół. Jak zorganizować szkołę, aby idee te nie pozostały tylko na papierze?
MNODN: Wybrane strategie pracy socjoterapeutycznej, 28.11.15, Kraków.
Szkolenie adresowane jest do osób zajmujących się pracą z dziećmi i młodzieżą przejawiającą trudności w kontaktach społecznych i wymagającą wsparcia pedagogiczno – psychologicznego.
Goethe-Institut: ROZMOWY Z TŁUMACZAMI- TOMASZ DOMINIKA
„Dla mnie pierwszorzędny jest twórczy wkład, jaki tłumacz wnosi do własnego języka. Tłumaczem był Luter, Goethe również tłumaczył, i Mickiewicz też. Ale przecież i mniej spektakularne przekłady, czasem wręcz zupełnie mało znane, często są cennymi pracami, które bardzo konkretnie wzbogacają naszą kulturę.“
|