|
NaukaBezGranic: English, but Which English?Street English,Weird Britain...26.04.17, Warszawa.
Nick Clowes hails from the deep, dark midlands of England but now finds himself in deeper, darker Katowice. Having spent time teaching English in South Korea, Thailand, Spain and England, he now spends his time studying the Polish, their culture and customs (as well as occasionally teaching). Nick, having a passion for all things weird, wonderful and generally interesting is always looking to share his findings with eager students.
EDUNEWS.PL: PO CO NAM OTWARTA EDUKACJA?
Co roku w marcu obchodzimy Międzynarodowy Tydzień Otwartej Edukacji. Z tej okazji Koalicja Otwartej Edukacji zaprasza do rozmowy o tym, czym jest otwarta edukacja i jak stosować ją w praktyce. „Wieczorne rozmowy o Otwartej Edukacji” to webinar, w którym można będzie wziąć udział już 28 marca br...
NaukaBezGranic: Canada & USA, Fun and Games, Australia & New Zealand, 25.04.17, Warszawa.
Canada USA Today
Hear what surprises foreigners the most about Canada and the USA. Learn about North American attitudes to success and failure. Learn the meaning of some modern idiomatic language you may not know. Don’t miss out. Get to know Canada and the USA now.
EDUNEWS.PL: CZY LEPIEJ BYĆ BRUDNYM CZY GŁUPIM?
Czy lepiej być brudnym czy głupim? Oczywiście, że głupim… bo nie widać. Tak anegdotycznie można zilustrować niewidoczność (nieuchwytność) wiedzy. Mają z tym problem nauczyciele na wszystkich poziomach: od przedszkola do doktora (studia doktoranckiej). Po prostu nie widać tego, co jest w głowie...
NaukaBezGranic: Ireland,England,Scotland,Wales...25.04.17, Łódź.
Ross Mulkern jest nauczycielem języka angielskiego i jak prawdziwy Anglik, jest entuzjastą herbaty. Wyruszył do Polski latem 2013 roku w poszukiwaniu przygody i ruskich pierogów. Po trzech latach nadal jest zakochany w swoim przybranym domu i zachwyca się niepowtarzalnymi urokami naszego kraju. W swoim dorobku, oprócz nauczania, ma także różnorodne publikacje m.in. w czasopismach dotyczących skateboardingu i blogach biznesowych. Pisanie jest jego pierwszą miłością, a najwięcej satysfakcji przynosi mu inspirowanie i pobudzanie kreatywności u innych ludzi.
EDUNEWS.PL: UCZMY EMPATII OD MAŁEGO
Żyjemy w coraz bardziej zróżnicowanym świecie, w którym odległość przestaje być jakąkolwiek barierą. Kontakty z ludźmi z całego świata są coraz łatwiejsze. Codziennie dociera do nas duża porcja informacji z odległych miejsc, w których nigdy nie byliśmy (i pewnie większość z nas nie będzie). Ludzie migrują, zmieniają miejsce zamieszkania, my także podróżujemy coraz częściej. W każdej szkole powinniśmy uczyć dzieci o zmieniającym się świecie i kształtować postawy, które umożliwią im w przyszłości - już w świecie dorosłych - pokojowe współistnienie i współpracę z innymi ludźmi...
NaukaBezGranic: Traditional Ireland, Ireland Through Film,Ireland: Fight for... 25.04.17, Poznań.
Richard Mullaney is our very charismatic Irishman, who has been working with Learning Without Borders since 2008. After finishing college, studying Youth & Community Work, he started working full-time with Learning Without Borders providing a range of different talks and workshops whilst also performing in the Wild About Oscar play. Each summer he has worked for a variety of summer schools in both Scotland and England as part of the Activities team management. This has included running Ceilí dances, Discos, as well as excursions to various cities. In Ireland he also worked as a restaurant manager in one of Dublin’s busiest bars, House Dublin. However, he is now back performing in Poland, Italy and Estonia.
EDUNEWS.PL: ZAPROGRAMOWANI W SZKOLE SPECJALNEJ
Słowo programowanie, w ostatnim czasie odmieniane jest na wiele sposobów. U jednych wywołuje strach, konsternację, obawy, u innych zaś szansę na rozwój bardzo ważnych i pożądanych umiejętności. Ważne, jest to, że jest ono możliwe już od najmłodszych lat. Należy tylko zadbać o właściwe narzędzia i sposoby do nauki programowania. Czasami wystarczy po prostu obniżyć stopień trudności zadań i ćwiczeń i zindywidualizować narzędzia pracy...
|