MNODN: Podstawy pierwszej pomocy, 31.01.17, Kraków.
Prawne uwarunkowania udzielania I pomocy.
Uczestnicy poznają, jak reagować na zdarzenia w przedszkolu i szkole
EDUNEWS.PL: NASTOLATKI W INTERNECIE: SMARTFONY, KOMUNIKACJA I CYBERPRZEMOC
Około 30 proc. nastolatków pozostaje on-line cały czas i to niezależnie od zmian miejsca pobytu. 93,4 proc. codziennie korzysta z internetu w domu - wynika z badań Nastolatki 3.0, przeprowadzonych w 2016 roku przez NASK. Młodzież czerpie korzyści z bycia w sieci - pozostaje w kontakcie z przyjaciółmi, uczy się, bawi, zdobywa informacje, ale godzi się też na negatywne zjawiska. 39 proc. spośród tych, którzy doświadczyli w Internecie przemocy lub prześladowania, nikogo o tym nie zawiadomiło...
ODN LANG: Trening relaksacyjny & emisja głosu dla nauczycieli, 21.01.17, Warszawa.
Trening z techniki emisji głosu uwzględniający relaksację, pracę z oddechem, dźwiękiem i prawidłowym wykorzystaniem potencjału głosu.
EDUNEWS.PL: CHCIEJMY ZMIENIAĆ!
Wszyscy w środowisku oświatowym czekają teraz na ten Podpis. Jedni z przerażeniem (i nadzieją, że jednak deforma oświaty nie nastąpi), drudzy z wiarą w dobrą zmianę propagowaną przez rządzącą partię. Linie podziału przebiegają bardzo głęboko (w szkołach, ale także w naszych rodzinach) i jeszcze nie raz i nie dwa będziemy się ścierać. Byle nie dziś. Dziś spróbujmy jednak zastanowić się nad tym, jak się łączyć, a nie dzielić na: my, wy, oni...
MNODN: Trudne dziecko w grupie przedszkolnej – sposoby radzenia sobie z zachowaniami...30.01.17
Trudne dziecko w grupie przedszkolnej – sposoby radzenia sobie z zachowaniami agresywnymi i konfliktami
EDUNEWS.PL: JAK ŻYĆ W ZGODZIE Z SAMYM SOBĄ
Jakość jest pojęciem odmienianym przez różne przypadki. Dużo się o niej mówi w edukacji. Jakość życia nauczyciela decyduje o jego zdrowiu, kondycji i motywacji do pracy. „Jakość życia. Jak być w zgodzie…” to nowa książka psychologiczna, która może pomóc zrozumieć różne uwarunkowania naszego życia i pracy...
MNODN: D jak dysleksja rozwojowa – diagnoza, wsparcie, pomoc, 14.01.17, Kraków.
D jak dysleksja rozwojowa – diagnoza, wsparcie, pomoc
EDUNEWS.PL: NOWE PODEJŚCIA DO FIZYCZNEJ PRZESTRZENI SZKOŁY
Poszukując skutecznych sposobów angażowania uczniów, aby wyzwalać naturalną kreatywność i jednocześnie odwoływać się do ich osobistych talentów i wewnętrznej siły, stwórzmy środowisko, które będzie miejscem autentycznej ekspresji i miejscem doświadczania radości uczenia się i nauczania. W jaki sposób to robić? Czy odpowiedzią mogą być jedynie nowoczesne, futurologiczne i wielofunkcyjne obiekty?
|