Salonik Kreatywnych Nauczycieli Języka Niemieckiego – 13.05.2010 Grudziądz
Wydawnictwo Szkolne PWN serdecznie zaprasza nauczycieli języka niemieckiego
na warsztaty metodyczne, które odbędą się 13 maja w Grudziądzu w Ośrodku Doskonalenia i Doradztwa Zawodowego Nauczycieli przy ul. Legionów 2.
IL PONTE poleca wystawę Majolica istoriato
Tych, którzy nie zdążyli jeszcze zobaczyć wystawy Ceramika Rafaela - Majolica istoriato ze zbiorów polskich, zapraszamy do Muzeum Narodowego w Warszawie...
Nowość w LangMarket: English for Special Purposes - Financial module - propozycja PASE
94 pages with a CD which contains the audio for the Listening Tasks, the Teacher’s Guide with the transcripts of all the listening activities and the Interactive Review...
Salonik Kreatywnych Nauczycieli Języka Niemieckiego – 13.05.2010 Kluczbork
Wydawnictwo Szkolne PWN serdecznie zaprasza nauczycieli języka niemieckiego
na warsztaty metodyczne, które odbędą się 13 maja w Kluczborku w Powiatowym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli przy ul. Byczyńskiej 7.
IL PONTE poleca wernisaż wystawy Marii Papy Rostkowskiej - 13.05 Warszawa
Wybitna rzeźbiarka urodziła się w Polsce, lecz większość lat pracy twórczej spędziła we Włoszech, utrzymując kontakty m.in. z Joanem Miro, Chagallem, Lucio Fontaną, Henrym Moore, Vittorio de Sica, Niną Kandinsky oraz Sonią Delaunay...
Salonik Kreatywnych Nauczycieli Języka Niemieckiego – 13.05.2010 Tarnów
Wydawnictwo Szkolne PWN serdecznie zaprasza nauczycieli języka niemieckiego
na warsztaty metodyczne, które odbędą się 13 maja w Tarnowie w Centrum Kształcenia i Wychowania OHP przy ul. Mościckiego 27.
Nowela zaprasza na konferencje metodyczne na 55 targach ksiązki w Warszawie 20-23 maja
Z francuskim za pan brat,
Testy różnicujące – język francuski – poziom A1
Zbiór zadań przygotowujących do egzaminu gimnazjalnego z języka hiszpańskiego
L'apprendimento della grammatica e del lessico con Affresco italiano. Proposte operative per i livelli A1 e A2.
...
EDUNEWS.PL: CZY POLSKA SZKOŁA UCZY RAZEM?
Nie! Oczywiście, że nie! Polska szkoła nie uczy „razem”, nie uczy „osobno”, nie uczy w zasadzie niczego pożytecznego, prócz czytania i pisania w I klasie podstawówki. Jako świeżo upieczona maturzystka wiem, co mówię. Jednak czy sprawiedliwe byłoby obarczanie szkoły całkowitą odpowiedzialnością za to, że młodych ludzi nie nauczono „razem”?
|