korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
Goethe-Institut: Szklana ikona modernizmu – budowla na terenie fabryki zabawek Steiff w Giengen
Niewiele obiektów użytkowych może pochwalić się tak niezwykłą historią, jak – skonstruowana już w 1903 roku – szklana budowla na terenie fabryki zabawek Steiff.
Pearson: Konferencja dla nauczycieli szkół podstawowych, 26.01.15, Jelenia Góra
My nie czekalismy! Wykorzystaliśmy czas i szansę i na fali zmian w prawie oświatowym dokonaliśmy zmiany naszych podręczników. Zmiany, zapewniającej kompatybilność naszych podręczników z obowiązującym prawem, ale i trendami w metodyce. Zadbaliśmy, by nasze wieloletnie podręczniki zachowały wszystkie dotychczasowe walory, by praca z nimi była przyjemna, tok lekcji wartki, a ćwiczenia sprzyjające uczeniu się naszych uczniów.
EDUNEWS.PL: OTWARTA KLASA - OTWARTA PRZESTRZEŃ A EDUKACJA
Termin „otwarta klasa“ pojawił się w latach 60. XX wieku, choć pewne założenia takiej koncepcji znajdziemy już w myśli Dewey’a i Freinet’a w latach 20. XX wieku. Trudno jednak o jedną spójną definicję „otwartej klasy“, która narodziła się jako wyraz buntu i sprzeciwu wobec autorytarnej, wyalienowanej, sztywnej tradycyjnej klasy zamkniętej w czterech ścianach
Pearson: Konferencja dla nauczycieli szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych, 26.01.15, Suwałki
My nie czekalismy! Wykorzystaliśmy czas i szansę i na fali zmian w prawie oświatowym dokonaliśmy zmiany naszych podręczników. Zmiany, zapewniającej kompatybilność naszych podręczników z obowiązującym prawem, ale i trendami w metodyce. Zadbaliśmy, by nasze wieloletnie podręczniki zachowały wszystkie dotychczasowe walory, by praca z nimi była przyjemna, tok lekcji wartki, a ćwiczenia sprzyjające uczeniu się naszych uczniów.
Pearson: Konferencja dla nauczycieli szkół podstawowych, 26.01.15, Suwałki
My nie czekalismy! Wykorzystaliśmy czas i szansę i na fali zmian w prawie oświatowym dokonaliśmy zmiany naszych podręczników. Zmiany, zapewniającej kompatybilność naszych podręczników z obowiązującym prawem, ale i trendami w metodyce. Zadbaliśmy, by nasze wieloletnie podręczniki zachowały wszystkie dotychczasowe walory, by praca z nimi była przyjemna, tok lekcji wartki, a ćwiczenia sprzyjające uczeniu się naszych uczniów.
Pearson:Konferencja dla nauczycieli szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych, 23.01.15, Siedlce
My nie czekalismy! Wykorzystaliśmy czas i szansę i na fali zmian w prawie oświatowym dokonaliśmy zmiany naszych podręczników. Zmiany, zapewniającej kompatybilność naszych podręczników z obowiązującym prawem, ale i trendami w metodyce. Zadbaliśmy, by nasze wieloletnie podręczniki zachowały wszystkie dotychczasowe walory, by praca z nimi była przyjemna, tok lekcji wartki, a ćwiczenia sprzyjające uczeniu się naszych uczniów.
Goethe-Institut: Kino bez barier – Nowe aplikacje mobilne, rozwiązania streamingowe i...
Wiele osób z dysfunkcjami wzroku i słuchu stroni od kina. Wkrótce może to się zmienić, gdyż nowe aplikacje mobilne, rozwiązania streamingowe i okulary rozszerzonej rzeczywistości umożliwią inkluzywną percepcję filmów. Film bez obrazu lub bez dźwięku? To rzecz normalna dla ludzi z upośledzeniem widzenia i słyszenia. Jednak nowe technologie cyfrowe mogą niebawem zrekompensować te braki. Rozwiązania techniczne, wspomagające niedosłyszących kinomanów, są już znane od dawna: pętle indukcyjne w kinach poprawiają odbiór dźwięku przez aparaty słuchowe.
Pearson: Konferencja dla nauczycieli szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych, 26.01.15 Jelenia Góra
My nie czekalismy! Wykorzystaliśmy czas i szansę i na fali zmian w prawie oświatowym dokonaliśmy zmiany naszych podręczników. Zmiany, zapewniającej kompatybilność naszych podręczników z obowiązującym prawem, ale i trendami w metodyce. Zadbaliśmy, by nasze wieloletnie podręczniki zachowały wszystkie dotychczasowe walory, by praca z nimi była przyjemna, tok lekcji wartki, a ćwiczenia sprzyjające uczeniu się naszych uczniów.
<<poprzednie 551 [552] 553 554 555 556 557 558 559 560 nastepne>>