korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
EDUNEWS.PL:
Zadaniem nauczyciela jest nie tylko uczenie uczniów faktów i umiejętności, ale również głębokiego rozumienia świata i zjawisk. Sama wiedza i umiejętności są jak patrzenie na las od jego środka, łatwo dostrzec szczegóły, ale trudno zobaczyć całość. Aby uczniowie mogli mieć wgląd w całość, muszą „unieść się” w powietrze i zobaczyć las z góry. Muszą mieć w szkole szansę na uogólnienia, podsumowania i wyciąganie wniosków
EDUNEWS.PL: NAUCZYCIEL ROKU 2019
Wczoraj po raz 18. rozstrzygnięto konkurs Nauczyciel Roku, który jest organizowany przez redakcję Głosu Nauczycielskiego. Ten zaszczytny tytuł Jury Konkursu przyznało Zycie Czechowskiej, nauczycielce i pedagogowi specjalnemu z Zespołu Szkół Specjalnych w Kowanówku (woj. wielkopolskie). Wyróżnienia natomiast otrzymali Ewa Drobek, nauczycielka języka angielskiego i języka niemieckiego w XV LO z Oddziałami Dwujęzycznymi im. N. Żmichowskiej w Warszawie i ks. Damian Wyżkiewicz, nauczyciel religii w Zespole Szkół im. E. Konopczyńskiego w Warszawie
Macmillan: Konferencja metodyczna dla nauczycieli szkół podstawowych, 29.02.20, Rzeszów.
W co, po co i jak się bawić na zajęciach języka angielskiego w klasach 1–3?! Zabawa uczy. To prawda – ale czy każda? I czy każda w równym stopniu? Czy lekcja angielskiego staje się automatycznie lepsza wtedy, gdy dzieciaki więcej się bawią...? Jak potrzebę zabawy uzasadnić ważnym dorosłym: dyrektorowi szkoły (którego być może drażni hałas na angielskim...), rodzicom (którzy być może woleliby poważną naukę gramatyki od pierwszej klasy...), a może też samym sobie (choć może nie do końca lubimy leżenie z dziećmi na dywanie czy przebieranie się za śmieszne stwory...)?
EDUNEWS.PL: NOWE PRZEDMIOTY?
Kiedy czytam o propozycjach podokładania uczniom kolejnych przedmiotów, nawet tych z sensową nazwą, myślę sobie: nie idźcie tą drogą. WDŻ, Wiedza o kulturze, kreatywność, edukacja ekologiczna, edukacja medialna, edukacja taka i owaka… Co chwile ktoś wymyśla jakieś nowe propozycje
Macmillan: Konferencja metodyczna dla nauczycieli szkół podstawowych, 28.02.20, Nowy Sącz.
W co, po co i jak się bawić na zajęciach języka angielskiego w klasach 1–3?! Zabawa uczy. To prawda – ale czy każda? I czy każda w równym stopniu? Czy lekcja angielskiego staje się automatycznie lepsza wtedy, gdy dzieciaki więcej się bawią...? Jak potrzebę zabawy uzasadnić ważnym dorosłym: dyrektorowi szkoły (którego być może drażni hałas na angielskim...), rodzicom (którzy być może woleliby poważną naukę gramatyki od pierwszej klasy...), a może też samym sobie (choć może nie do końca lubimy leżenie z dziećmi na dywanie czy przebieranie się za śmieszne stwory...)?
EDUNEWS.PL: NAUKA PRZEZ DZIAŁANIE - NOWE ZAJĘCIA W CENTRUM NAUKI EXPERYMENT W GDYNI
Centrum Nauki EXPERYMENT w Gdyni wprowadziło właśnie nową ofertę. Dziecięca ciekawość jest nienasycona. Rolą dorosłych natomiast jest jej nieustanne podsycanie i pozwalanie dziecku na samodzielne pozyskiwanie wiedzy i kolekcjonowanie doświadczeń. Eksperymentowanie i możliwość poszukiwania odpowiedzi na własną rękę to jeden z najważniejszych czynników wpływających na rozwój i edukację dzieci
Macmillan: Konferencja metodyczna dla nauczycieli szkół podstawowych, 27.02.20, Kraków.
W co, po co i jak się bawić na zajęciach języka angielskiego w klasach 1–3?! Zabawa uczy. To prawda – ale czy każda? I czy każda w równym stopniu? Czy lekcja angielskiego staje się automatycznie lepsza wtedy, gdy dzieciaki więcej się bawią...? Jak potrzebę zabawy uzasadnić ważnym dorosłym: dyrektorowi szkoły (którego być może drażni hałas na angielskim...), rodzicom (którzy być może woleliby poważną naukę gramatyki od pierwszej klasy...), a może też samym sobie (choć może nie do końca lubimy leżenie z dziećmi na dywanie czy przebieranie się za śmieszne stwory...)?
EDUNEWS.PL: CO SZKOŁA ROBI, GDY "NIC NIE ROBI"?
Tyle się dzieje, że tematy same cisną się na klawiaturę. Nie, żebym wierzył, że swoją pisaniną coś zmienię, ale możliwość konstruktywnego dania ujścia własnym emocjom powoduje, że idąc codziennie do pracy jestem w stanie przywdziać uśmiech i czynić to jeszcze w miarę szczerze
<<poprzednie [31] 32 33 34 35 36 37 38 39 40 nastepne>>