korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
Pearson: Konferencja dla nauczycieli szkół podstawowych,27.01.15, Białystok
My nie czekalismy! Wykorzystaliśmy czas i szansę i na fali zmian w prawie oświatowym dokonaliśmy zmiany naszych podręczników. Zmiany, zapewniającej kompatybilność naszych podręczników z obowiązującym prawem, ale i trendami w metodyce. Zadbaliśmy, by nasze wieloletnie podręczniki zachowały wszystkie dotychczasowe walory, by praca z nimi była przyjemna, tok lekcji wartki, a ćwiczenia sprzyjające uczeniu się naszych uczniów.
Goethe-Institut: Nowe filmy do wypożyczenia w bibliotece.
Z początkiem roku mamy miłą niespodziankę dla miłośników kina – sporą porcję nowych filmów do wypożyczenia, a wśród nich filmy fabularne, ekranizacje literatury, dokumenty historyczne, a także kilka filmów dla dzieci.
EDUNEWS.PL: O CELACH UCZENIA SIĘ
„Po co ja mam się tego uczyć?“ – z takim pytaniem ucznia spotkał się pewnie każdy nauczyciel. Odpowiedzi na nie też pewnie padło wiele. Teraz w odpowiedzi może pomóc nauczycielom nowy poradnik. „Cele uczenia się. Jak pomóc uczniom zrozumieć każdą lekcję“ to polskie tłumaczenie książki Connie M. Moss i Susan M. Brookhart, które pod koniec 2014 r. ukazało się w polskim tłumaczeniu dzięki Centrum Edukacji Obywatelskiej i Ośrodkowi Rozwoju Edukacji
Pearson: Konferencja dla nauczycieli szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych, 27.01.15, Białystok
My nie czekalismy! Wykorzystaliśmy czas i szansę i na fali zmian w prawie oświatowym dokonaliśmy zmiany naszych podręczników. Zmiany, zapewniającej kompatybilność naszych podręczników z obowiązującym prawem, ale i trendami w metodyce. Zadbaliśmy, by nasze wieloletnie podręczniki zachowały wszystkie dotychczasowe walory, by praca z nimi była przyjemna, tok lekcji wartki, a ćwiczenia sprzyjające uczeniu się naszych uczniów.
Goethe-Institut: Szklana ikona modernizmu – budowla na terenie fabryki zabawek Steiff w Giengen
Niewiele obiektów użytkowych może pochwalić się tak niezwykłą historią, jak – skonstruowana już w 1903 roku – szklana budowla na terenie fabryki zabawek Steiff.
Pearson: Konferencja dla nauczycieli szkół podstawowych, 26.01.15, Jelenia Góra
My nie czekalismy! Wykorzystaliśmy czas i szansę i na fali zmian w prawie oświatowym dokonaliśmy zmiany naszych podręczników. Zmiany, zapewniającej kompatybilność naszych podręczników z obowiązującym prawem, ale i trendami w metodyce. Zadbaliśmy, by nasze wieloletnie podręczniki zachowały wszystkie dotychczasowe walory, by praca z nimi była przyjemna, tok lekcji wartki, a ćwiczenia sprzyjające uczeniu się naszych uczniów.
EDUNEWS.PL: OTWARTA KLASA - OTWARTA PRZESTRZEŃ A EDUKACJA
Termin „otwarta klasa“ pojawił się w latach 60. XX wieku, choć pewne założenia takiej koncepcji znajdziemy już w myśli Dewey’a i Freinet’a w latach 20. XX wieku. Trudno jednak o jedną spójną definicję „otwartej klasy“, która narodziła się jako wyraz buntu i sprzeciwu wobec autorytarnej, wyalienowanej, sztywnej tradycyjnej klasy zamkniętej w czterech ścianach
Pearson: Konferencja dla nauczycieli szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych, 26.01.15, Suwałki
My nie czekalismy! Wykorzystaliśmy czas i szansę i na fali zmian w prawie oświatowym dokonaliśmy zmiany naszych podręczników. Zmiany, zapewniającej kompatybilność naszych podręczników z obowiązującym prawem, ale i trendami w metodyce. Zadbaliśmy, by nasze wieloletnie podręczniki zachowały wszystkie dotychczasowe walory, by praca z nimi była przyjemna, tok lekcji wartki, a ćwiczenia sprzyjające uczeniu się naszych uczniów.
<<poprzednie [501] 502 503 504 505 506 507 508 509 510 nastepne>>