korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
MNODN: Uczeń rozkojarzony – trening uważności, pamięci oraz rozumienia poleceń...23.09.16, Kraków.
Szkolenie przeznaczone jest dla specjalistów szkolnych i nauczycieli wszystkich etapów edukacyjnych, pracujących z uczniami doświadczającymi w/w trudności i w całości składa się z praktycznych ćwiczeń i wskazówek do pracy
EDJ: Konferencja "Języki do zadań specjalnych" 20.09.2016, Warszawa.
Konferencja poświęcona będzie szeroko pojętej problematyce nauczania języków obcych do celów akademickich, zawodowych oraz specjalistycznych i tych związanych z indywidualnymi potrzebami osób uczących się.
EDUNEWS.PL: COLLEGIUM FUTURUM CIĄG DALSZY
Koncepcja funkcjonowania szkoły Collegium Futurum powstała w roku 2008. A pierwsze zajęcia rozpoczęły się we wrześniu 2010. Swoim programem projekt obejmował zarówno gimnazjum, jak i liceum. Oparty został na modelu kształcenia hybrydowego łączącego tradycyjną edukację z edukacją w sieci i w przestrzeni publicznej. Model ten wykorzystuje tradycyjne środowisko szkolne, wirtualny kampus z cyfrowymi zasobami oraz przestrzeń społeczną. Obecnie funkcjonuje jako projekt, którego elementy wdrażane są w wybranych polskich szkołach w różnym zakresie
LANGUAGE CONSULTING: JĘZYK ANGIELSKI MEDYCZNY W PRAKTYCE, 17.09.16, WARSZAWA.
JĘZYK ANGIELSKI MEDYCZNY W PRAKTYCE
Goethe-Institut: „Komercja i sztuka nie powinny być już tematem tabu“
Przedsiębiorca Magnus Resch zaprosił do badania 8000 galerii na całym świecie, ponad 1000 odpowiedziało. W oparciu o wyniki ankiety powstała książka „Management von Kunstgalerien“ [Zarządzanie galeriami sztuki], próbująca odpowiedzieć na pytanie, jak galerie mogą osiągnąć komercyjny sukces. Rozmowa o globalnych rynkach, różnych lokalizacjach i najważniejszych graczach.
MNODN: Ocenianie opisowe w klasach I-III, 24.09.16, Kraków.
Znajomość treści rozporządzenia dotyczącego oceniania i klasyfikowania, wymaganych dokumentów i sposobu ich wypełniania oraz podstawy programowej, jako punkt wyjścia do gromadzenia informacji potrzebnych do skonstruowania rzetelnej oceny opisowej, Umiejętność ujednolicania zakresu, formy i zwrotów wykorzystywanych w ocenie opisowej na terenie placówki, Umiejętność precyzyjnego i zrozumiałego dla odbiorcy konstruowania oceny opisowej.
EDUNEWS.PL: CYFRYZACJA I NASZE ZDROWIE
Nadmierne i niekontrolowane korzystanie z technologii cyfrowych może przyczynić się do uzależnień i przynieść poważne choroby – dowodzi prof. Manfred Spitzer w niedawno wydanej książce „Cyberchoroby. Jak cyfrowe życie rujnuje nasze zdrowie”. Zakochaliśmy się w nich, ale wciąż nie nauczyliśmy się z nich racjonalnie korzystać. Spitzer nawołuje do świadomego, zdrowego podejścia do technologii cyfrowych i nie ulegania marketingowi korporacji...
MNODN: Dojrzałość szkolna – diagnoza i co dalej? 23 i 30.09.16. Kraków.
Zajęcia pozwalają na rozwinięcie umiejętności diagnozy gotowości szkolnej 6-latka – przegląd wybranych arkuszy diagnostycznych. Uczestnicy poznają metody wspierania u dzieci obniżonych funkcji poznawczych i percepcyjnych przed podjęciem nauki w szkole.
<<poprzednie [351] 352 353 354 355 356 357 358 359 360 nastepne>>