korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
LangLion: Strefa lektora: jak motywacja zmieni życie Twojego kursanta?
Jakie znaczenie ma motywacja? Czy lektor powinien przejmować się motywacją swoich uczniów? Czy to jego rola aby ją wzmacniać? Jak zachęcić do wytężonej pracy? Groźbą? A może drobnym przekupstwem? Czym są motywatory i jak działają? Mimo, że to ważne pytania często brakuje czasu lub energii na przemyślenie tych kwestii. Nie zostawiajmy ich bez odpowiedzi. Spróbujmy je wspólnie przeanalizować.
EDUNEWS.PL: NEURODYDAKTYKA JAKO NOWY SPOSÓB MYŚLENIA O SZKOLE
Wszyscy mamy mózg, ale najczęściej myśląc, nie myślimy o nim. Jesteśmy wśród organizmów zwierzęcych takimi szczęściarzami, noszącymi taki wspaniały narząd – uważa dr Marek Kaczmarzyk z Uniwersytetu Śląskiego. Zapraszamy do wysłuchania ciekawego wykładu na temat mózgu i jego użycia w szkole...
Pearson: Konferencja dla nauczycieli szkół podstawowych, 23.01.15, Siedlce
My nie czekalismy! Wykorzystaliśmy czas i szansę i na fali zmian w prawie oświatowym dokonaliśmy zmiany naszych podręczników. Zmiany, zapewniającej kompatybilność naszych podręczników z obowiązującym prawem, ale i trendami w metodyce. Zadbaliśmy, by nasze wieloletnie podręczniki zachowały wszystkie dotychczasowe walory, by praca z nimi była przyjemna, tok lekcji wartki, a ćwiczenia sprzyjające uczeniu się naszych uczniów.
EDUNEWS.PL: JAK TECHNOLOGIE MOGĄ ZMIENIAĆ NASZE ZACHOWANIA
Stary rok dobiega końca, dla jednych to czas podsumowań, a dla innych poszukiwanie odpowiedzi na pytania o to, co nas czeka za chwilę. Od powstania Edunews.pl w 2008 r. staramy się pokazywać, że nowoczesne technologie mogą być kluczowym sprzymierzeńcem edukacji, a zwłaszcza szkoły, nauczycieli i osób uczących się. Ale one oczywiście mają szersze oddziaływanie na nasze życie i dlatego może warto przyglądać się różnym analizom, pokazującym, jak nasz świat fizyczny integruje się ze światem technologii
LangLion: Inteligencja emocjonalna: co może dać lektorowi i dyrektorowi szkoły?
Bez dobrej znajomości języka nie można być lektorem. Bez umiejętności zarządzania – szefem. To jasne :) Jednak to nie wszystko. Jednym sukcesy zawodowe przychodzą łatwiej a innym trudniej. Niektórzy są rozchwytywani przez pracodawców i kursantów a inni nie. Dlaczego? Jak to się dzieje? Co sami możemy zrobić, aby wpaść w tę pierwszą kategorię? Te pytania zadajemy sobie wszyscy, choć niektórzy jedynie w duchu ;) Dlatego postanowiliśmy poszukać na nie odpowiedzi.
Pearson: Konferencja dla nauczycieli szkół podstawowych, 22.01.15, Radom
My nie czekalismy! Wykorzystaliśmy czas i szansę i na fali zmian w prawie oświatowym dokonaliśmy zmiany naszych podręczników. Zmiany, zapewniającej kompatybilność naszych podręczników z obowiązującym prawem, ale i trendami w metodyce. Zadbaliśmy, by nasze wieloletnie podręczniki zachowały wszystkie dotychczasowe walory, by praca z nimi była przyjemna, tok lekcji wartki, a ćwiczenia sprzyjające uczeniu się naszych uczniów.
Pearson: Konferencja dla nauczycieli szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych, 22.01.15, Radom
My nie czekalismy! Wykorzystaliśmy czas i szansę i na fali zmian w prawie oświatowym dokonaliśmy zmiany naszych podręczników. Zmiany, zapewniającej kompatybilność naszych podręczników z obowiązującym prawem, ale i trendami w metodyce. Zadbaliśmy, by nasze wieloletnie podręczniki zachowały wszystkie dotychczasowe walory, by praca z nimi była przyjemna, tok lekcji wartki, a ćwiczenia sprzyjające uczeniu się naszych uczniów.
EDUNEWS.PL: MODERNIZACJA PRZESTRZENI EDUKACJI XXI WIEKU
Przebudowa szkoły tylko po to, żeby wyglądała ładniej i nowocześniej, nie powinna być celem samym w sobie. Powinniśmy raczej myśleć o transformacji całej szkoły, nie tylko jej przestrzeni fizycznej wewnątrz i na zewnątrz szkolnych murów, ale i różnych podejść do nauczania, nowoczesnych metod pracy, budowania relacji w szkole i poza szkołą (np. współpracy ze społecznością lokalną), organizacji procesu nauczania z wykorzystaniem różnych narzędzi, także technologicznych....
<<poprzednie 551 552 [553] 554 555 556 557 558 559 560 nastepne>>