korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
EDUNEWS.PL: A NIE MÓWILIŚMY?
Wraz z pandemią i niekontrolowanym rozwojem koronawirusa, tuż po zamknięciu szkół i radosnym turbo-przejściu MEN na nauczanie zdalne (bo nauczyciele raczej ani radośnie, ani turbo na nauczanie zdalne nie przeszli) w Polskiej edukacji nastąpiła erupcja przyczajonych dotąd edukatorów on-line i „fahofcóf” od zdalnego nauczania. Słowem roku szkolnego 2019/2020 zostanie zapewne „webinar” – kto żyw rzucił się do nagrywania i publikacji webinarów. Co ciekawe, jak zwykle w naszej pogmatwanej rzeczywistości, największymi specami od nauczania z wykorzystaniem mediów stali się ci, którzy z nauczaniem mają niewiele wspólnego..
Goethe-Institut: LITERACKIE „MIKROWYPRAWY“
W czasie wakacji pandemia koronawirusa zmienia nasze obyczaje turystyczne. Zamiast podróżować do dalekich ciepłych krajów, trochę z konieczności, a trochę w prawdziwym zachwycie odkrywamy, jak wiele można zobaczyć, usłyszeć i doświadczyć w najbliższej okolicy. Dla cyklu „Mikrowyprawy”, realizowanego we współpracy z magazynem Dwutygodnik, pięcioro autorek i autorów – Esther Kinsky, Wojciech Nowicki, Małgorzata Rejmer, Adam Robiński i Roland Schimmelpfennig – napisało eseje na temat spędzania wolnego czasu w mieście i poza miastem, na działce, na targu i w parku.
EDUNEWS.PL: ZOBACZMY SIĘ... ONLINE
Po raz pierwszy tak dobitnie wszyscy odczuwamy, że kontakt z drugim człowiekiem jest niezwykle ważny (żeby nie powiedzieć, że niezbędny). Jak to zatem zrobić, by móc spotkać się z uczniami, pomimo zamkniętych szkół?
Goethe-Institut: Rozmowa z Kaiem Fobbe JAK WYKOLEJONY
Pandemia spowodowała zmianę stylu pracy zarówno zatrudnionych na stałe, jak i freelancerów. Z jednej strony trudne okoliczności uniemożliwiają realizację wielu projektów, z drugiej zaś – wyzwalają kreatywność. O produktywnym wykorzystaniu lockdownu oraz sytuacji twórców opowiada niemiecki wideoartysta Kai Fobbe.
EDUNEWS.PL: ZDALNIE - JAK? CZY GDZIE?
W związku z zamknięciem szkół i koniecznością przejścia na zdalne nauczanie mam kilka refleksji. Sądzę, że mogą być one trochę kontrowersyjne, mimo to chciałabym się nimi podzielić. W zaistniałej sytuacji wielu nauczycieli próbuje poradzić sobie z nowym wyzwaniem jakim jest przejście na nauczanie on-line. Wielu z nas jest przerażonych – „Jak to robić?”, jest też taka grupa, która poczuła, że to jest jej czas – „Przecież to bardzo proste, trzeba tylko chcieć”. Obie te postawy blokują to co najważniejsze, czyli dobre nauczanie
250-te urodziny Georga Friedricha Hegla MYŚLICIEL CZASÓW REWOLUCJI I WIELKI HUMORYSTA
W 2020 roku obchodzimy rocznicę urodzin myśliciela Georga Wilhelma Friedricha Hegla. Jego filozofia stała się częścią rewolucyjnej epoki, w której żył. Hegel na nowo sformułował pojęcie rodziny. Wielokrotnie nawiązywano do jego tez na temat „ostatecznego celu“ historii, a jego niemoralizujące rozważania na temat egoizmu nowoczesnego człowieka do dzisiaj przewyższają wiele aktualnych koncepcji.
EDUNEWS.PL: WPŁYW WYKLUCZENIA CYFROWEGO NA EDUKACJĘ ZDALNĄ W POLSCE - ANALIZA
Zorganizowany w poniedziałek próbny egzamin ósmoklasisty był dobrym testem tego, jak system edukacji może działać zdalnie. Początkowy plan był równie ambitny co nierealistyczny: egzamin miał być obowiązkowy. A to nie jest możliwe w przypadku, gdy nie wszyscy uczniowie mają dostęp do internetu lub komputera
Goethe-Institut: Pandemia koronawirusa JAK WIRUS ZMIENIŁ NASZE ŻYCIE
Z powodu pandemii wirusa SARS-CoV-2 wiosną 2020 r. świat się zatrzymał. Drastyczne ingerencje w życie codzienne mają pomóc opanować koronawirusa. Zmiany w niektórych obszarach naszego społeczeństwa mogą okazać się trwałe. Bilans tymczasowy.
1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 nastepne>>