korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
AKADEMIA VENA: LEKTORSKIE FLOW 19-20.03. 2016 Warszawa
LEKTORSKIE FLOW to intensywny warsztat, bogaty w użyteczną wiedzę i praktyczne umiejętności, poświęcony skutecznemu wykorzystaniu stanów flow w pracy nauczyciela językowego. Stany FLOW są określane przez psychologów optymalnymi stanami świadomości, tzn. takimi, w których czujesz się świetnie i masz dostęp do pełni wewnętrznego potencjału.
EDUNEWS.PL: PRZESTRZENIE UCZENIA SIĘ W WARSZAWSKICH SZKOŁACH I PRZEDSZKOLACH
Czy szkoła może być miejscem, w którym chcemy się uczyć? A może tylko niektóre miejsca w szkole zachęcają do nauki? Biuro Edukacji M. St. Warszawy zaprasza do udziału w konkursie, którego celem jest wskazanie najlepszych przestrzeni edukacyjnych z punktu widzenia architektury, estetyki i funkcjonalności ułatwiającej proces uczenia się i sprzyjającej rozwojowi społeczności szkolnych, przedszkolnych i lokalnych
EDUNEWS.PL: NAJWAŻNIEJSZE W SZKOLE SĄ RELACJE?
Nie uważam, że jeśli wiemy coś o mózgu, to można wymyślić pedagogikę na nowo – twierdzi prof. Joachim Bauer – neurobiologia jest tylko elementem „mozaiki” pedagogicznej. Jednak wiedza o tym, jak działa mózg, możne nam pomóc ulepszać proces dydaktyczny. Od czego zacząć? Wydaje się, że najważniejsze dla prawidłowego rozwoju ucznia i nauczyciela konieczne jest oparcie pedagogiki na dwóch filarach: jeśli pierwszy to przekazywanie (konstruowanie) wiedzy, to drugi – nie mniej ważny – relacje pedagogiczne w klasie i szkole
PTI: Szkoła Przewodnika Talentów - Etapy rozwoju indywidualnego, a zasady nauczania 19-20.03.16,W-wa
Szkoła Przewodnika Talentów dla nauczycieli, trenerów, metodyków, coachów. Etapy rozwoju indywidualnego, a zasady nauczania, komunikacji, samoświadomości i autorefleksji w różnych grupach wiekowych.
Pase: III Ogólnopolska Konferencja Young Learners, 19.03.16, Warszawa.
Będzie to całodniowe wydarzenie skierowane do nauczycieli prowadzących zajęcia z małymi dziećmi i dziećmi (grupa wiekowa: 3-11/12).
EDUNEWS.PL: JESZCZE RAZ O RELACJACH W SZKOLE
Często rozmawiam ze studentami o ich doświadczeniach edukacyjnych. Chętnie dzielą i wymieniają się wspomnieniami, postrzeżeniami, refleksjami, opiniami, interpretacjami. Niezwykle ciekawe są te opowieści o ścieżkach, jakie przemierzali, o sukcesach i niepowodzeniach, o zmaganiach ze sobą i nie zawsze przyjazną rzeczywistością szkolną, o reakcjach obronnych i strategiach przetrwania w systemie, do którego zostali wrzuceni bez ich woli, o próbach zachowania siebie w przestrzeni podporządkowanej dogmatowi uniformizacji…
EDUNEWS.PL: FIŃSKA EDUKACJA IDĄCA ZA ZMIANAMI
Dlaczego w fińskiej szkole uznano, że nauczanie przedmiotowe należy uzupełnić nauczaniem tematycznym? Publikujemy fragmenty wywiadu z panią Kirsti Kauppi, Ambasadorem Finlandii w Stanach Zjednoczonych, który stanowi ciekawe odniesienie do celów związanych z edukacją, wyznaczonych sobie przez ONZ we wrześniu 2015 (UN 2030), w kontekście szerszych celów społecznych takich jak pokój, dobrobyt i świadomość środowiska naturalnego
MEDLABTRANSLATIS: ENGLISH FOR PHARMACISTS, 19.03.16, Warszawa.
Po warsztatach będziesz w stanie zaproponować lekcje swojemu kursantowi w oparciu o nasze autorskie materiały.
<<poprzednie 401 402 403 [404] 405 406 407 408 409 410 nastepne>>