korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
Goethe-Institut: Przegląd filmów Christoph Schlingensief vol.2 do 13.10.16, Warszawa.
Christoph Schlingensief – wszechstronny twórca niemiecki: reżyser filmowy, operowy, teatralny, radiowy, konferansjer talk showów, performer; artysta totalny, bezwzględny prowokator, którego głos w dyskursie o sytuacji kulturalno-politycznej Niemiec był słyszalny i istotny. Schlingensief rozpoczął działalność artystyczną jako reżyser filmów eksperymentalnych. Rozgłos przyniosła mu „Trylogia Niemiecka‟: „100 lat Adolfa Hitlera‟, „Niemiecka masakra piłą mechaniczną‟, i „Terror 2000‟. Kolejnymi ważnymi pracami w twórczości Schlingensiefa były: projekt „Cudzoziemcy wynocha! Kontener Schlingensiefa‟ oraz reżyseria „Parsifala‟ na festiwalu w Bayreuth. Artysta współtworzył także jedną z najważniejszych niemieckich scen teatralnych Volksbühne Berlin, z którą był związany aż do śmierci w 2010 roku. W 2008 roku lekarze zdiagnozowali u niego raka płuc. Swoje zmagania z chorobą i śmiercią upublicznił w dzienniku zatytułowanym „W niebie nie może być tak pięknie jak tutaj‟. Na Biennale w Wenecji w 2011 roku reżyser otrzymał, już pośmiertnie, Złotego Lwa za niemiecki pawilon narodowy.
Fundacja In Corpore: Dysleksja a nauczanie języków obcych, 15-16.10.2016, Katowice.
Kurs oferuje zarówno teoretyczne podstawy wiedzy o dysleksji (m.in. objawy dysleksji na lekcjach języków obcych, metodyka nauczania, ocenianie i prawa uczniów dyslektycznych), jak i umiejętności praktyczne. Szkolenie "Dysleksja a nauczanie języków obcych" to doskonałe rozwiązanie dla podwyższenia kwalifikacji zawodowych nauczycieli języków obcych, którzy na co dzień borykają się z problemem nauczania i oceniania uczniów z dysleksją.
ASPRE: Akademia profesjonalnego lektora, 15-16.10.16, Warszawa.
Szkolenie skierowane jest do Lektorów, którzy uczą języka polskiego cudzoziemców z różnych krajów świata. Celem kursu jest analiza cech indywidualnych Słuchaczy (kraj pochodzenia, środowisko pracy, pierwszy język), przedstawienie technik, które sprawiają, że lekcje są ciekawsze, bardziej efektywne. Spróbujemy odpowiedzieć na pytania "Jak motywować osoby dorosłe do nauki języka polskiego? Jak rozpoznać potrzeby Słuchacza? Czy można wykorzystać techniki Dramy w nauczaniu języka polskiego?"
MNODN: KONFERENCJA Tutoring, Coaching, Dialog Motywujący...15.10.16, Kraków.
KONFERENCJA Tutoring, Coaching, Dialog Motywujący – przegląd narzędzi skutecznego motywowania uczniów w codzienności szkolnej
EDUNEWS.PL: EDUKACJA NA SPECJALNE ZAMÓWIENIE
Stosunkowo mało słyszymy w mediach edukacyjnych o tym, jak nowe technologie mogą pomóc w nauczaniu osób niepełnosprawnych, a jeszcze mniej o tym, czy wykorzystanie TIK w edukacji dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi przynosi dobre owoce lub jakie warunki trzeba spełnić, aby takie owoce przynosiło. Oczywiście najlepiej jest łączyć tradycyjne narzędzia dydaktyczne z tymi bardziej nowoczesnymi – trzeba eksperymentować, która formuła wydaje się dydaktycznie najbardziej odpowiednia...
NaukaBezGranic: The Tudors: Henry VIII, his Times and his Wives, 13.10.16, Kraków.
Most people know that Henry VIII had six wives, or that the Spanish Armada was defeated by Francis Drake, but how was life for the average person during one of the most fascinating periods of British history? From diet to fashion to the rather neglected issue of personal hygiene, this workshop will explore what life was like, not for kings and queens, but for the „man-on-the-street” during the period that brought us Shakespeare, potatoes and many, many beheadings.
Teaching for Success online: Huw Jarvis - Online TESOL resources and networks for CPD..09.10.16.
W dniach 5–9 października British Council organizuje po raz pierwszy globalną konferencję online poświęconą tematyce ustawicznego rozwoju zawodowego nauczycieli (continuing professional development – CPD). Na program konferencji składa się ponad 60 sesji prowadzonych przez prelegentów z całego świata oraz panele dyskusyjne.
EDUNEWS.PL: PATRZMY OBIEKTYWNIE I DZIAŁAJMY ODPOWIEDZIALNIE
Prawdziwy lider, gdy odwróci się za siebie, widzi tłum, który chce za nim podążać. Ludzi, których nie trzeba popychać i ciągnąć. Czy dziś mamy nową definicję lidera, za którym stoi tłum pełen żalu, goryczy, narzekający i szukający winnych na zewnątrz i u innych?
<<poprzednie 341 342 343 344 345 [346] 347 348 349 350 nastepne>>