korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
MNODN: Mnemotechniki i tajemnice pamięci w pracy z uczniami, 21.09.19, Kraków.
Wiadomości teoretyczne z zakresu działania pamięci, jej rodzajów, sposobów zapamiętywania informacji przez mózg człowieka
Wydawnictwo ELI & ET TOI: Amici d'Italia, kurs dla uczniów 8 klasy.
Amici d'Italia to kurs języka włoskiego od podstaw przeznaczony dla uczniów ostatnich klas szkoły podstawowej.
EDUNEWS.PL: Z ŻYCIA UCZNIÓW...
Mają na imię Kuba, Julia... 13 lat - 7 klasa szkoły podstawowej. Wstają ok. 7.00. To dla nich męczarnia - rytm dobowy nastolatka jest przesunięty ok. 2 godzin w stosunku do cyklu dorosłego. Ale jakoś doczołgują się do szkoły
MNODN: Zachowania buntownicze, prowokacyjne i demonstracyjne uczniów, 21.09.19, Kraków.
Celem warsztatów jest rozwój umiejętności budowania kontaktu wychowawczego oraz nieagresywnego stawiania granic w pracy ze zbuntowanym dzieckiem i nastolatkiem
Nowy dyrektor British Council w Polsce
Colm McGivern dołączył do British Council w Polsce obejmując funkcję dyrektora. Działa na rzecz wzmocnienia relacji kulturalnych i edukacyjnych między Wielką Brytanią a Polską oraz promowania języka angielskiego w Polsce.
MNODN: Kreatywne planowanie czasu dla dzieci i dorosłych Nowość, 20.09.19, Kraków.
Poznanie metody organizacji czasu Bullet Journal Planowanie z pomocą metody planowania rocznej, miesięcznej i tygodniowej pracy
EDUNEWS.PL: DESIGN THINKING W SZKOLE
Podczas konferencji Inspir@cje 2019 dwa wystąpienia dotyczyły metody design thinking. W pierwszym – „Rozumiem, po co się uczę – design thinking w klasie i w szkole” – Agata Łuczyńska i Kamil Śliwowski przedstawili etapy procesu projektowania i narzędzia, które mogą w nim pomóc. W drugim – „Uczniowski projekt zaangażowany społecznie – blaski i cienie” – nauczycielki Agata Dziendziel i Marta Florkiewicz-Borkowska pokazały, w jaki sposób zastosowały tę metodę podczas pracy projektowej z uczniami...
MNODN: Praca z ciszą w młodszych klasach szkoły podstawowej, 18.09.19, Kraków.
Uczestnicy wiedzą, jak mogą „uczyć” ciszy i spokoju wewnętrznego uczniów – znają podstawowe założenia dotyczące „lekcji ciszy” wg pedagogiki Marii Montessori, potrafią taką lekcję poprowadzić, znają pakiet zabaw i ćwiczeń relaksacyjnych i zwiększających koncentrację Uczestnicy mają podstawową wiedzę dotyczącą motywowania i dyscyplinowania Uczestnicy znają konkretne metody i narzędzia pracy z ciszą (m.in. „uciszacze”, systemy motywacyjne sprzyjające przestrzeganiu klasowych zasad – „punkty klasy i nauczyciela”, „gra w ciszę”, „ciche stworki”, aplikacje mierzące poziom hałasu)
<<poprzednie 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 nastepne>>