korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
GOETHE INSTITUT: LITERA_TURA:DE
litera_tura:de to nowy projekt poświęcony literaturze, realizowany przez Goethe-Institut w Europie Środkowo-Wschodniej. Znawcy literatury z Polski, Słowacji, Słowenii, Węgier, Czech i krajów bałtyckich omawiają aktualne trendy oraz nowości książkowe z obszaru niemieckojęzycznego, które zwróciły na siebie uwagę na targach książki w Lipsku i Frankfurcie.
EDUNEWS.PL - CZY PRACA DOMOWA JEST POTRZEBNA? (artykuł)
Najczęstszym pytaniem rodziców skierowanym do dziecka po powrocie do domu ze szkoły jest: Co masz zadane?. Następne pytanie, tylko już niewypowiedziane głośno, ale w myśli: Ile będziemy siedzieć nad lekcjami? Czy będę wiedzieć jak pomóc mojemu dziecku? Czy ma wszystkie materiały do wykonania zadań? Czy wzięło ze szkoły książki? Czy trzeba się będzie wracać do szkoły?
EDUNEWS.PL - CZY MAŁO LICZNE KLASY SĄ LEPSZE? (artykuł)
Odpowiedź twierdząca wydaje się oczywista. Przekonani są o tym nauczyciele i rodzice. Nauczyciele wolą uczyć mniejsze klasy, bo mają więcej czasu dla indywidualnych uczniów, rodzice wybierają dla dzieci szkoły prywatne, bo z reguły maja mniejsze klasy. Przyjęło się sądzić, że najlepsza liczba uczniów w klasie to około 16, tak jak mała grupa warsztatowa.
Instytut Austriacki Kraków - Wieczór kolęd, 20.12.18, Kraków
Am 20. Dezember um 18 Uhr laden wir alle zu unserem Weihnachtsliederabend ein. Wir werden gemeinsam die schönsten Weihnachtslieder in Gitarrenbegleitung singen. An Glühwein und Kekse haben wir auch gedacht...Verbringen Sie mit uns den schönen Vorweihnachtsabend und spüren Sie den Zauber der Weihnachtszeit.
EDUNEWS.PL - JAK ZWIĘKSZYĆ ZAANGAŻOWANIE UCZNIÓW W UCZENIE SIĘ? (artykuł)
Podstawowe pytanie, które zadają sobie wszyscy nauczyciele. Inspirując się jednym z artykułów amerykańskich podam cztery pytania, do których odpowiedzi mogą dać pewne wskazówki do poszukiwania odpowiedzi na pytanie tytułowe.
EDUNEWS.PL - DZIESIĘĆ BLOKAD W PRACY NAUCZYCIELA (artykuł)
Jakość edukacji zależy od nauczycieli. To truizm. Wymaga się od tej grupy zawodowej bardzo dużo. Jednocześnie nauczyciele na swojej drodze napotykają wiele przeszkód i blokach, utrudniających realizowanie zadań. Coraz częściej słyszę o rezygnacjach, odejściach ze szkoły. Jakie są tego przyczyny? Z moich rozmów z nauczycielami oraz obserwacji poczynionych w szkołach wyłoniła się mapa wyzwań, z jakimi się mierzą. Oto kilka najbardziej charakterystycznych.
EDUNEWS.PL - UCZEŃ W SZKOLE ŚREDNIEJ - RZECZYWISTOŚĆ A OCZEKIWANIA (artykuł)
We wrześniu 2019 roku do szkół średnich wkracza reforma oświatowa. Od tego momentu będą obowiązywać 4-letnie licea i 5-letnie szkoły branżowe. Do szkół średnich wkroczy podwójny rocznik absolwentów 3-letniego gimnazjum i nowych 8-letnich szkół podstawowych. Nowy system nauczania, nowe podstawy programowe, wysokie wymagania przedmiotowe, nowa matura to nie powrót do starego systemu, a zderzenie się z nową rzeczywistością szkolną. Jak się w niej odnaleźć? Opowiadają eksperci konferencji "Zrozumieć więcej. Nauczyć łatwiej" organizowanej przez wydawnictwo Nowa Era.
NaukaBezGranic: Multicultural Britain; Teenage English; British Festivals and...14.12.18, Katowice.
Serdecznie zapraszamy na wydarzenia otwarte NaukiBezGranic w Katowicach, Krakowie, Warszawie, Łodzi, Rzeszowie, Szczecinie, Poznaniu i Wrocławiu. Na Państwa zaproszenie chętnie dojedziemy też do Państwa szkoły, w dowolnym miejscu w Polsce.
<<poprzednie 161 162 163 164 165 166 167 168 [169] 170 nastepne>>