korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
Goethe Institut w Warszawie: Sztamtysz tłumaczy literatury niemieckiej - dyskusja, 29.10.12.
Gościem sztamtyszu będzie tym razem Daniela Dröscher, młoda niemiecka pisarka i m.in. autorka wydanej niedawno przez Berlin Verlag powieści o Poli Negri. Opowie ona o pracy nad książką oraz o swoich pobytach w Polsce. W drugiej części spotkania odbędzie się dyskusja nad fragmentami powieści, przetłumaczonymi na język polski.
ettoi.pl: TARGI KSIĄŻKI W KRAKOWIE 25-28.10.12.
Mamy przyjemność poinformować, że w dniach od 25 do 28 października 2012 r. będziemy obecni jako wystawca na 16. Targach Książki w Krakowie. Serdecznie zapraszamy na nasze stoisko numer B95, na którym prezentować będziemy najnowsze publikacje
EDUNEWS.PL: EDUKACJA DOMOWA NA ŚWIECIE.
Elijah Wood, Julian Assange, Thomas Edison, Albert Einstein - co łączy te osoby oprócz talentu? Każda z nich uczyła się w domu. Zapewne większość rodziców, wysyłając swoje dziecko do szkoły ma obawy. Czy maluch sobie poradzi? Czy odnajdzie się wśród rówieśników? Czy będzie mógł rozwijać swoje pasje i zainteresowania? Nauka w domu jest opcją, która jest coraz częściej wybierana przez rodziców na całym świecie. Zespół Zadane.pl i Brainly.com, postanowił przyjrzeć się temu, jak w praktyce wygląda sytuacja homeschoolingu w różnych krajach...
MNODN: Kamishibai - niezwykłe warsztaty japońskiej sztuki opowiadania bajek, 26-27-.10.12, Kraków.
KAMISHIBAI jest klasyczną, japońską sztuką opowiadania historii przy pomocy drewnianego teatrzyku z obrazkami. Kamishibai może być używany z powodzeniem w domu jak i w bibliotekach, księgarniach, szkołach, przedszkolach. Kamishibai jest doskonałym narzędziem ułatwiającym naukę czytania i opowiadania, najmłodszym może pomagać w nauce alfabetu czy składania sylab w wyrazy.
EDUNEWS.PL: MEDIALNOŚĆ - ISTOTNA CECHA WSPÓŁCZESNEGO UCZNIA.
Pojęcie medialności w zasadzie w ogóle nie jest w języku polskim zdefiniowane. Oto w „Słowniku języka polskiego“ pod hasłem „medialność” znajdujemy informację – brak znaczenia \[Słownik…, 2012], w innym zaś źródle czytamy, że „to jest to, o co zabiegają politycy“ \[Czym jest…, 2012]. Zdumiewające jest, że w dzisiejszych czasach, które nazywamy społeczeństwem informacyjnym, sieciowym, czy nawet – jak zaproponował prof. Tomasz Goban-Klas – medialnym \[Goban-Klas, 2005], gdy młode pokolenie jest tak silnie zanurzone w świecie mediów, nie istnieje pojęcie, które trafnie i zgrabnie opisywałoby indywidualny „profil medialny”, czyli sposób funkcjonowania człowieka w świecie mediów...
Goethe Institut w Krakowie: Inne światy Wernera Herzoga - przegląd filmów, 24.10-27.10.12.
Werner Herzog, artysta-wizjoner, ikona współczesnego kina autorskiego, który nieustannie zadaje sobie i światu pytanie o istotę człowieczeństwa. Siedemdziesiąt lat temu rozpoczął niestrudzoną wędrówkę przez wszystkie kontynenty, przekraczając podczas podróży wszelkie możliwe granice: geograficzne, językowe, społeczne, polityczne. Interesuje go wszystko, co skrajnie ekstremalne, zagadkowe, mityczne.
Nauka Bez Granic: British English - Wykład z elementem warsztatów dla grup z nauczycielem - listopad
British English?: We thoroughly enjoy the way the Queen speaks. We have heard about the wonderful accents and dialects that differ to standard English from Scotland, Wales and Ireland but what about England itself? They say in England there is a North South divide and in the language there certainly is. In this workshop we will go on a journey through the rich and history-filled language of the other half of England looking at its broad and robust accent, its vocabulary filled with old English and Scandinavian words and try speaking it! After, using prepared dialogues, we will practice our newly learnt Northern English finishing by creating are own scenes and in the process learn something about a different England.
EDUNEWS.PL: CZY POLSKA SZKOŁA WYCHOWUJE ANALFABETÓW FILMOWYCH?
Niemal połowa (48%) rodziców zapytanych o to czy uważają, że szkoła, do której chodzi ich dziecko zwraca uwagę na edukację filmową swoich uczniów, odpowiada - nie. Tylko 14% deklaruje zadowolenie z częstotliwości wyjść do kina i wybieranego przez pedagogów repertuaru. Z drugiej strony, zwiększenie udziału nowoczesnych technologii w nauczaniu to jedno z wyzwań stawianych szkołom przez Ministerstwo Edukacji Narodowej. Ambitne kino wydaje się być więc doskonałym narzędziem dla oświaty, nie tylko pod względem przekazywanych treści, ale także formy przekazu...
<<poprzednie 791 792 793 794 795 [796] 797 798 799 800 nastepne>>