korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
ORE: Jak uczyć języka niemieckiego po niemiecku. Program Delfort, 09.10.14, Bełchatów.
Projekt DELFORT powstał w roku 2001 i jest realizowany we współpracy Ośrodka Rozwoju Edukacji (do roku 2010 Centralny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli) oraz Goethe -Institut w Warszawie i Krakowie.
NaukaBezGranic: Ireland 1 - Traditional Ireland, 6.10.14, Warszawa.
The Traditional Ireland workshop, is solely devoted to Ireland, it’s traditions and cultures. Richie Mullaney will take students on quick journey through 10,000 years of Celtic History, describe in full detail the strange cuisine. He’ll explain the much misunderstood; “drunken Irishman” stereotype and pub culture, students will learn about Irish Food & Drink and The Irish language of Gaelic, among a variety of other topics. Richie is able to provide the best spirit and the mentality of the Irish, always looking optimistically into reality. There will also be an opportunity for brave volunteers to learn the basic steps in Irish Ceilí Dancing!
Nowela.pl: Nowość! Francais langue juridique niveau avance!
Unikalny podręcznik przeznaczony dla osób posługujących się językiem francuskim na poziomie B1-B2, a w szczególności dla tych, którzy planują podjęcie studiów prawniczych we Francji (np. studentów korzystających z programu Erasmus), a także tłumaczy czy prawników, którzy chcieliby zgłębić język prawniczy, uzyskać podstawowe informacje dotyczące francuskiego prawa i poznać strukturę autentycznych dokumentów prawnych.
EDUNEWS.PL: GRY TO PRZYSZŁOŚĆ EDUKACJI
Dzieci i młodzież uwielbiają gry – dlaczego by tego zainteresowania ne wykorzystać do celów edukacyjnych? Popularnym mitem jest twierdzenie, że grając w gry uczniowie marnują czas. Z badań wynika co innego. Gry rozwijają kreatywność, relacje towarzyskie, pomagają kształcić kompetencje potrzebne w XXI wieku
Goethe-Institut: Międzynarodowy Dzień Tłumacza 2014, 30.09, Warszawa.
Tegoroczne obchody Międzynarodowego Dnia Tłumacza w Warszawie poświęcone są roli tłumacza w promowaniu literatur obcych. Czy tłumacze z tzw. „małych“ języków“ są w gorszej sytuacji niż ci, którzy tłumaczą z angielskiego, niemieckiego czy francuskiego? Czy są tylko wykonawcami zleceń wydawniczych? A może czynnie współtworzą obraz „małych“ literatur w Polsce? Czy mogą liczyć na wsparcie instytucji kulturalnych? Jak wygląda krytyczna recepcja ich pracy?
Goethe-Institut: Onleihe – Przez dwa tygodnie za darmo! 27.09-11.10.14
Za pośrednictwem Onleihe można – nie wychodząc z domu – wypożyczać cyfrowe publikacje jak e-booki, audiobooki i e-prasę na określony czas.
EDUNEWS.PL: WYBOISTA DROGA DO INTERNETU W SZKOLE
Bez internetu nie ma cyfrowej szkoły. A zatem jest to wyzwanie, od którego trzeba zacząć. Ale trudna, pokręcona i wyboista jest droga do szkoły, w której „normalnie“ będzie się można uczyć z wykorzystaniem internetu i różnych urządzeń komputerowych. Pełna niespodzianek i gwałtownych zwrotów. Można ją świetnie i z humorem opisać, z podziałem na „fazy“
ORE: Jak uczyć języka niemieckiego po niemiecku. Program Delfort, 04.10.14, Białystok.
Projekt DELFORT powstał w roku 2001 i jest realizowany we współpracy Ośrodka Rozwoju Edukacji (do roku 2010 Centralny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli) oraz Goethe -Institut w Warszawie i Krakowie.
<<poprzednie 601 [602] 603 604 605 606 607 608 609 610 nastepne>>