korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
La Rivista: La citta'. Miasto. Czeka nas pasjonująca podróż! Nowy numer już w sprzedaży.
Razem przyjrzymy się Neapolowi od dołu (Napoli Sotterranea), a Toskanii z góry ("Miasto od strony nieba"). Poznacie włoskie marzenia o ideale (wybierając się do Pienzy, ale nie tylko!), przyjrzycie Rzymowi Piranesiego, Zamościowi i Weronie. Razem z zawodowym fotografem odkryjecie tajniki wspaniałych zdjęć z wakacji spędzonych we włoskich miastach, a w towarzystwie naszej redakcji przewertujecie najlepsze przewodniki po Italii. Oczywiście, poza tymi tematami, czeka na Was dużo, dużo więcej… Nic, tylko zamawiać i czytać! :)
Nowość CLE: 13 a table!
13 des plus grands auteurs français actuels pour 13 nouvelles autour d'un thème commun: un repas. Intrigues policières, réunions de famille qui dérapent, retrouvailles inattendues... Du noir, de la tendresse, de l'humour, de l'absurde, à chacun sa recette.
EDUNEWS.PL: WYZWANIA NAUCZANIA (NIE TYLKO) WCZESNOSZKOLNEGO
Dlaczego musimy zadbać o wysoką jakość edukacji wczesnoszkolnej? To trochę pytanie retoryczne, gdyż przecież wszystkim nam zależy i zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważny jest to etap edukacji, jak wiele mogą najmłodsi uczniowie zyskać i jak wiele mogą oni stracić, jeśli w sposób nieodpowiedni będziemy dzieci w ten proces uczenia (się) wprowadzać – mówiła prof. Małgorzata Żytko otwierając konferencję Inspiracje Wczesnoszkolne 2015
MNODN: Współpraca z rodzicami w przypadku agresywnych zachowań dzieci i młodzieży, 16.05.15, Kraków.
Szkolenie ma na celu uwrażliwienie uczestników formy doskonalenia zawodowego na określenie warunków współpracy rodziców i nauczycieli, sposobów jej budowania, przekraczania pojawiających się w takcie współpracy trudności. Ważne jest też uświadomienie sobie podziału zadań, kompetencji i zakresu odpowiedzialności każdej ze stron.
ETS Global: Ostatnie otwarte warsztaty ETS Global tej wiosny, 16.05.15, Gdańsk.
Do kogo skierowane jest zaproszenie? Do wszystkich osób zainteresowanych współpracą z ETS, właścicieli szkół językowych, szefów i kierowników Studium Języków Obcych, dyrektorów metodycznych, lektorów szkół językowych i lektorów prowadzących własną działalność gospodarczą oraz do osób zainteresowanych wykorzystaniem egzaminów ETS w projektach unijnych.
EDUNEWS.PL: CZYTANIE W SZKOLE
"Wietrzenie listy lektur" to - obawiam się - jedynie pudrowanie nieboszczyka. Nie żyje, ale niech chociaż tym co żyją będzie miło, jak na niego patrzą. Bo żeby odpowiedzieć na pytanie co powinni czytać młodzi i bardzo młodzi ludzie w szkole, musimy najpierw odpowiedzieć sobie na pytanie po co chcemy, żeby czytali. Czy chodzi o obycie z jakimś kanonem, który daje kontekst kulturowy? Czy o umiejętność czytania ze zrozumieniem różnych warstw tekstu? Czy o sprawność czytania? A może jednak o przyjemność czytania? Czy chcemy, by szkolne lektury wyrabiały nawyk sięgania po książkę jako rozrywkę czy jako źródło wiedzy? Jako ucieczkę od świata czy jako bilet do świata?
Lang LTC: Kurs doszkalający dla nauczycieli zakończony certyfikatem TKT Practical, 23-24.05.15, W-wa
Kurs doszkalający dla nauczycieli zakończony certyfikatem TKT Practical
WSF: UCZ JĘZYKA OBCEGO PRZEZ DZIAŁANIE – czyli o tym, jak pobudzić...23.05.15, Wrocław.
DLACZEGO SZKOLENIE NA TEMAT DZIAŁANIA JĘZYKOWEGO Jednym z najważniejszych wyróżników współczesnej dydaktyki języków obcych jest preferowanie dynamicznego modelu nauczania, nastawionego przede wszystkim na pobudzenie aktywności uczących się. U podłoża takiego pojmowania procesu dydaktycznego leży przekonanie, że języka obcego nie można nauczyć, że każdy musi nauczyć się go sam, a nauczyciel czy lektor może jedynie pobudzić i zorganizować wysiłek ucznia w kierunku jego przyswojenia poprzez stworzenie jak najlepszych warunków. W świetle powyższego podczas szkolenia zastanowimy się nad tym, co to znaczy stworzyć jak najlepsze warunki do dynamicznego, aktywnego uczenia się języka obcego i jak kształtować proces dydaktyczny, aby uczniowie działali w nim w wieloraki sposób intelektualny, emocjonalny, a niekiedy nawet i fizyczny.
<<poprzednie 501 502 503 504 505 506 507 508 509 [510] nastepne>>