korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
Fundacja In Corpore: THE GOOD START METHOD FOR ENGLISH”– DLA DZIECI 5 i 6 – LETNICH, 18-19.06.16.
"THE GOOD START METHOD FOR ENGLISH” – DLA DZIECI 5 i 6 – LETNICH szkolenie po polsku z elementami zajęć praktycznych w języku angielskim
Teaching&Teacher Training: Warsztaty metodyczne dla lektorów uczących przedszkolaki i...11-12.06.16
Joanna Naporowska jest nauczycielem, metodykiem, trenerem. Uczyła dzieci oraz młodzież w Polsce, Niemczech oraz Wielkiej Brytanii (na międzynarodowych obozach językowych we współpracy ze szkołami brytyjskimi). Ukończyła kurs trenerski dla nauczycieli języka angielskiego z ramienia Norwich Institute for Language Education. Autorka artykułów metodycznych pisząca dla ogólnopolskiego magazynu dla anglistów The Teacher.
PTI: Akademia Zarządzania II: Talenty w środowisku szkół językowych...10-11.06.16, Warszawa.
Dla Właściciela Metodyka Menadżera Akademia Zarządzania II: Talenty w środowisku szkół językowych, jak rozpoznać, zarządzać, egzekwować i wspierać; Dla Właściciela, Metodyka, Menadżera
MNODN: Mnemotechniki i tajemnice pamięci w pracy z uczniami, 11.06.16.
Jak nauczyć siebie i uczniów lepszego wykorzystywania pamięci? Jak nauczyć (się) łatwiej zapamiętywać?
Macmillan: Summer School Special, bezpłatne webinarium, 08.06.16.
This full-day event will feature webinars aimed at ELT teachers and professionals working across a range of sectors.
Lingwistyczna Szkoła Wyższa: Dysleksja w nauczaniu języków obcych, 28.06.16, W-wa.
Cel: Uczestnicy szkolenia zdobędą zarówno solidne podstawy teoretyczne (m. in. dotyczące symptomów dysleksji na lekcjach języków obcych, metod i technik pracy z osobami z dysleksją, propozycji oceniania oraz praw dotyczących tej grupy uczniów), jak i umiejętności praktyczne. Szkolenie jest rozwiązaniem dla podwyższenia kwalifikacji zawodowych lektorów, nauczycieli języków obcych a także studentów uczelni językowych.
EDUNEWS.PL: KODOWANIE I MUZYKA
W edukacji wczesnoszkolnej zbyt małą uwagę przywiązujemy do praktycznej edukacji muzycznej dzieci. Podobnie dość lekceważąco jeszcze podchodzimy do nauki programowania – nie są odosobnione poglądy, że „prawdziwe” kodowanie należy zaczynać w gimnazjum (trudno się mi z tym zgodzić). Tymczasem muzyka i programowanie mają ze sobą wiele wspólnego – świetnie rozwijają już najmłodszych uczniów, ułatwiając rozumienie posługiwania się kodem, dzięki któremu zostaje osiągnięty określony rezultat, działanie...
EDUNEWS.PL: KOSTKI NARRACYJNE
O kostkach w nauczaniu matematyki słyszało wielu, ale o kostkach narracyjnych? Idealnych przy nauce języków (w tym oczywiście, również języka polskiego)? Warto przyjrzeć im się bliżej – możliwości wykorzystania na zajęciach mamy wiele...
<<poprzednie 381 382 383 [384] 385 386 387 388 389 390 nastepne>>