korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
EDUNEWS.PL: CHCIEJMY ZMIENIAĆ!
Wszyscy w środowisku oświatowym czekają teraz na ten Podpis. Jedni z przerażeniem (i nadzieją, że jednak deforma oświaty nie nastąpi), drudzy z wiarą w dobrą zmianę propagowaną przez rządzącą partię. Linie podziału przebiegają bardzo głęboko (w szkołach, ale także w naszych rodzinach) i jeszcze nie raz i nie dwa będziemy się ścierać. Byle nie dziś. Dziś spróbujmy jednak zastanowić się nad tym, jak się łączyć, a nie dzielić na: my, wy, oni...
MNODN: Trudne dziecko w grupie przedszkolnej – sposoby radzenia sobie z zachowaniami...30.01.17
Trudne dziecko w grupie przedszkolnej – sposoby radzenia sobie z zachowaniami agresywnymi i konfliktami
EDUNEWS.PL: JAK ŻYĆ W ZGODZIE Z SAMYM SOBĄ
Jakość jest pojęciem odmienianym przez różne przypadki. Dużo się o niej mówi w edukacji. Jakość życia nauczyciela decyduje o jego zdrowiu, kondycji i motywacji do pracy. „Jakość życia. Jak być w zgodzie…” to nowa książka psychologiczna, która może pomóc zrozumieć różne uwarunkowania naszego życia i pracy...
MNODN: D jak dysleksja rozwojowa – diagnoza, wsparcie, pomoc, 14.01.17, Kraków.
D jak dysleksja rozwojowa – diagnoza, wsparcie, pomoc
EDUNEWS.PL: NOWE PODEJŚCIA DO FIZYCZNEJ PRZESTRZENI SZKOŁY
Poszukując skutecznych sposobów angażowania uczniów, aby wyzwalać naturalną kreatywność i jednocześnie odwoływać się do ich osobistych talentów i wewnętrznej siły, stwórzmy środowisko, które będzie miejscem autentycznej ekspresji i miejscem doświadczania radości uczenia się i nauczania. W jaki sposób to robić? Czy odpowiedzią mogą być jedynie nowoczesne, futurologiczne i wielofunkcyjne obiekty?
KSK PERFEKT: Umysł kreatywny na zajęciach językowych- warsztat,moduł II, 04.02.17, Dąbrowa Górnicza.
Cykl warsztatów: „Od świadomej niekompetencji, do nieświadomej kompetencji, czyli o skutecznych strategiach w nauczaniu języków obcych.”
Personnel Training Institute: Akademia Zarządzania Edukacją dla Metodyka 2 edycja, 01-02.07.17, W-wa
5 zjazd Akademii Zarządzania Edukacją dla Metodyka 2 edycja
EDUNEWS.PL: KTO POTRAFI TO WSZYSTKO ZROZUMIEĆ, CZYLI PO CO NAM ROZUMIENIE?
Rozumienie treści jest sednem kształcenia. Opanowanie ich bez rozumienia nie ma sensu. Ucząc się trzeba zrozumieć treści i język. Rozumienie czegoś lub kogoś to wielka sztuka. Jest jednym z podstawowych warunków skutecznego uczenia się i uzyskania wysokiej jakości edukacji. Czy rozumienie jest dziś trendy?
<<poprzednie 321 322 [323] 324 325 326 327 328 329 330 nastepne>>