korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
EDUNEWS.PL: ZAMIAST KWIATKA
Koniec roku szkolnego to czas podziękowań dla kadry pedagogicznej za ich poświęcenie i trud wychowawczy. W ostatnim czasie poczuliśmy wyjątkowo silnie, że szkoła to nie tylko lekcje, ale przede wszystkim relacje. Dlatego na zakończenie roku szkolnego zapraszamy do wypróbowania nowego sposobu na okazywanie wdzięczności. Zapraszamy do akcji Zamiast Kwiatka Niosę Pomoc. To świetna lekcja pomagania w praktyce!
EDUNEWS.PL: WIZYTA REFERENCYJNA ONLINE, CZYLI SPOTKANIE Z CYFROWYMI DYREKTORAMI SZKOŁY PONADPODSTAWO
Z punktu widzenia dyrektora szkoły współczesne technologie są nieocenionym wsparciem dla funkcjonowania placówki oświatowej, zarówno od strony ich wykorzystania w procesie dydaktycznym, jak i przy działaniach organizacyjno-administracyjnych. Z dyrektorami szkół ponadpodstawowych rozmawialiśmy na temat roli technologii w różnych obszarach działalności szkoły, a także o tym, jak widzą wykorzystanie technologii, gdy znów wrócimy do klas szkolnych
EDUNEWS.PL: CZTERY CZYNNIKI POMAGAJĄCE SIĘ UCZYĆ
Nauczanie to nie tylko dostarczanie informacji, to znacznie więcej – tworzenie środowiska, w którym uczniowie mogą się uczyć – powiedział profesor psychologii na Uniwersytecie Stamford dr Stephan Chew na konferencji Learning & the Brain w 2021r. Profesor zajmuje się badaniami nad poznawczymi aspektami skutecznego nauczania i uczenia się
EDUNEWS.PL: O SZKOLE Z WŁASNYM OBLICZEM
Nakładem Wydawnictwa Impuls ukazała moja książka "Cogito - szkoła z własnym obliczem", która może stać się dla dyrektorów szkół cenną inspiracją do oddolnej zmiany szkoły. Książka ta stanowi głos w dyskusji na temat polskiej szkoły na tle mojego własnego biograficznego doświadczenia, moich doświadczeń jako pedagoga i nauczyciela, jako dyrektorki szkoły, ale także jako twórcy rozwiązań w zakresie edukacji szkolnej. Jest to książka, w której wyrażam optymistyczne przekonanie, iż niezależnie od wszelkich uwarunkowań strukturalnych (a niekiedy ideologicznych) można zmieniać szkołę, a dzięki temu – zmieniać społeczeństwo. Szkoła może być źródłem postępu. Przy czym oczywiście zmiana szkoły nie powinna być nigdy celem samym w sobie
EDUNEWS.PL: EDUKACJA ZDALNA ZREDUKOWAŁA MYŚLENIE O NAUCE?
Czy pandemia uświadomiła nam, że przyszłość edukacji jest nieodwracalnie związana z technologiami? A może przeciwnie – przesyt zdalną edukacją pokazał, że ta prawdziwa, nie „na niby” edukacja, możliwa jest tylko w klasie? Fundacja Startup Poland zorganizowała debatę dotyczącą wykorzystania technologii w polskiej szkole. O scenariuszach na przyszłość, barierach uwypuklonych w czasie pandemii i próbach ich przełamania debatowali przedstawiciele firm segmentu EduTech: Oktawia Gorzeńska z firmy Photon, Agata Jagiełło i Maxim Azarov z Novakid oraz Karol Górnowicz ze Skriware
EDUNEWS.PL: DLACZEGO UCZEŃ MIAŁBY CHCIEĆ UCZĘSZCZAĆ DO NASZEJ SZKOŁY?
Pytanie tytułowe może pobudzić do refleksji dyrektora szkoły i zespół nauczycieli. Poszukanie odpowiedzi na to pytanie, pomaga nauczycielom zastanowić się – jaka jest ich szkoła i jaka powinna być?
EDUNEWS.PL: CENTRUM MISTRZOSTWA INFORMATYCZNEGO - SZANSA NA ROZWÓJ UCZNIOWSKICH PASJI
Centrum Mistrzostwa Informatycznego – nazwa może sugerować, że jest to projekt dostępny jedynie dla uczniów na wysokim, mistrzowskim poziomie. Faktycznie jego celem jest przygotowanie dzieci i młodzieży do startu w zawodach i konkursach informatycznym o zasięgu krajowym i międzynarodowym. Realizatorzy projektu CMI doskonale jednak zdają sobie sprawę, że aby osiągnąć mistrzowski poziom trzeba zacząć od solidnych podstaw. Żeby przygotować uczennice i uczniów do takiego współzawodnictwa należy rozpocząć od rozbudzenia w nich informatycznych pasji. Na to przede wszystkim stawiają uczestnicy projektu, którzy na prowadzonych przez siebie kółkach informatycznych starają się uczyć dzieci nie tylko algorytmiki i programowania, ale również kreatywności, krytycznego myślenia, współpracy – czyli ważnych kompetencji przyszłości
EDUNEWS.PL: SZUKASZ NOWYCH POMYSŁÓW NA SWOJE LEKCJE?
Centrum Nauki Experyment w Gdyni zakończyło realizację trzyletniego, międzynarodowego projektu Science Inspired współfinansowanego z programu Unii Europejskiej Erasmus+. Wszyscy zainteresowani nauczyciele mogą już dziś korzystać z materiałów, w tym ścieżek edukacyjnych oraz scenariuszy lekcyjnych, powstałych w ramach współpracy centrów nauki z Polski, Czech, Węgier oraz Grecji
[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nastepne>>
0-80 80-160 160-240 240-320 320-400 400-480 480-560 560-640 640-720 720-800 800-880 880-960 960-1040 1040-1120 1120-1200 1200-1280 1280-1360 1360-1440 1440-1520 1520-1600 1600-1680 1680-1760 1760-1840 1840-1920 1920-2000 2000-2080 2080-2160 2160-2240 2240-2320 2320-2400 2400-2480 2480-2560 2560-2640 2640-2720 2720-2800 2800-2880 2880-2960 2960-3040 3040-3120 3120-3200 3200-3280 3280-3360 3360-3440 3440-3520 3520-3600 3600-3680 3680-3760 3760-3840 3840-3920 3920-4000 4000-4080 4080-4160 4160-4240 4240-4320 4320-4400 4400-4480 4480-4560 4560-4640 4640-4720 4720-4800 4800-4880 4880-4960 4960-5040 5040-5120 5120-5200 5200-5280 5280-5360 5360-5440 5440-5520 5520-5600 5600-5680 5680-5760 5760-5840 5840-5920 5920-6000 6000-6080 6080-6160 6160-6240 6240-6320 6320-6400 6400-6480 6480-6560 6560-6640 6640-6720 6720-6800 6800-6880 6880-6960 6960-7040 7040-7120 7120-7200 7200-7280 7280-7360 7360-7440 7440-7520 7520-7600 7600-7680 7680-7760 7760-7840 7840-7920 7920-8000 8000-8080 8080-8160 8160-8240 8240-8320 8320-8400 8400-8480 8480-8560 8560-8640 8640-8720 8720-8800 8800-8880 8880-8960 8960-9040 9040-9120 9120-9200 9200-9280 9280-9360 9360-9440 9440-9520 9520-9600 9600-9680 9680-9760 9760-9840 9840-9920 9920-10000 10000-10080 10080-10160 10160-10240 10240-10320 10320-10400 10400-10480 10480-10560 10560-10640 10640-10720 10720-10800 10800-10880 10880-10960 10960-11040 11040-11120 11120-11200 11200-11280 11280-11360 11360-11440 11440-11520 11520-11600 11600-11680 11680-11760 11760-11840 11840-11920 11920-12000 12000-12080 12080-12160 12160-12240 12240-12320 12320-12400 12400-12480 12480-12560 12560-12640