korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
EDUNEWS.PL: GRYWALIZACJA, CZYLI PO CO DZIECI CHODZĄ DO SZKOŁY
"Dzieci przychodzą do szkoły wcale nie dlatego, żeby nauczyć się czytać, tylko po to, żeby znaleźć odpowiedzi na pytania, które je nurtują." Powiedziała to nauczycielka z wieloletnim stażem i dużymi sukcesami wychowawczymi. Więc wie co mówi. I moim zdaniem ma rację
Promentis: Warsztaty Emisji Głosu dla lektorów i nauczycieli, 24.01.2015, Warszawa.
Warsztaty adresowane są do wszystkich osób, których praca polega na ciągłym mówieniu i komunikowaniu się z innymi. Szczególnie polecane nauczycielom i lektorom, którzy w czasie roku szkolnego intensywnie używają swojego głosu : - prowadzą zajęcia konwersacyjne - pracują metodą Direct, Callan - realizują zajęcia akademickie - posługują się głosem w pracy z dziećmi - prowadzą rozmowy handlowe (szkoły językowe) - wykorzystują głos w czasie prowadzenia prezentacji, szkoleń, sprzedaży - pracują w pomieszczeniach o niekorzystnych parametrach akustycznych
EDUNEWS.PL: NEUROBIOLOG W SZKOLE I OCZYWISTOŚCI, KTÓRE WYMAGAJĄ WSPARCIA
Temat, wchodzącej do naszych szkół i świadomości nauczycieli, neurodydaktyki zaczyna rozgrzewać serca i umysły. To dobrze, bo w szkole nic nie robi więcej szkód niż stagnacja i przekonanie, że istnieje jeden sposób widzenia jej problemów. Źle, ponieważ sama neurodydaktyka zaczyna być postrzegana jako rozwiązanie. Zmian, jeśli oparte są na racjonalnych podstawach, trzeba zawsze bronić a ludzi mających odwagę je proponować, wspierać. Trzeba jedynie uważać, żeby samo dążenie do zmiany nie zdominowało tego, co chcieliśmy osiągnąć przez ich wprowadzenie...
ORE i Goethe Institut: Patrzeć, słuchać i mówić– filmy na lekcji języka niemieckiego, Ełk, 21.02.15.
Praca z wykorzystaniem filmów to nauka zgodna z duchem czasu. Filmy bawią, uczą i sprawiają, że nauka odbywa się mimochodem. Prawie wszystkie są źródłem informacji krajoznawczych, pozwalają spojrzeć na niemiecką codzienność i mentalność z nieco innej perspektywy. Dlaczego więc nie wykorzystać ich na zajęciach językowych?
Promentis: Nauczanie języka obcego dzieci w wieku przedszkolnym, 25.01.15, Gdańsk.
Zapraszamy „pozytywnie zakręconych” lektorów i nauczycieli z pasją, których celem jest profesjonalne i efektywne realizowanie tego typu zajęć.
EDUNEWS.PL: NAUCZYCIEL - IGNORANT
Czy ignorancja w zawodzie nauczyciela może być cnotą? Czy naprawdę powinniśmy oczekiwać, że współczesny nauczyciel musi być istotą wszystkowiedzącą i potrafiącą wyjaśnić każdy temat, rozwiązać każdy problem? A może lepiej byłoby (dla naszych dzieci) przyjąć, żeby wszystkiego nie wiedział, ale wówczas pokazywał jak można uczyć się tego, czego jeszcze nie wiemy? I żeby uczył się razem z dziećmi, pokazując jeszcze, jak trzeba się uczyć?
NaukaBezGranic: Warsztat Teenage English, 23.01.2015, Rzeszów.
„yu alrite ah Kid, yu got owt”. What’s he saying?! You don’t know and you won’t unless you delve into the world of the teenager and the specific language they use on the streets and cities of the English speaking world. But which streets? Which cities? Irish slang is not the same as New York, Liverpool street talk is different to Sydney, Australia. There are hundreds…..
NaukaBezGranic: Ceilidh Dancing, warsztat taneczny, 23.01.2015, Rzeszów.
People often look at the culture and traditions that make up the British Isles now let’s try some of the specific traditions that come from the Celtic side of Britain and not only Britain but its neighbour the Republic of Ireland.
<<poprzednie [501] 502 503 504 505 506 507 508 509 510 nastepne>>