korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
EDUNEWS.PL: O POTRZEBIE PROJEKTÓW W SZKOLE
Na naukę można spojrzeć jako na proces lub jako na produkt. Proces to poszukiwanie czegoś nowego, to opowieść, uczenie odkrywania. Produkt to fakty w podręczniku. Do tego ostatniego sprowadza się zazwyczaj edukację, niestety nawet i na uniwersytetach. To próba skopiowania i indywidualnego wyposażenia absolwenta w podręczną encyklopedię (niezbednik inteligenta, inżyniera, magistra). Kłopot tylko taki, że tej wiedzy jest zbyt dużo (nie zmieści się w indywidualnej głowie, nawet ta z wąskiej dyscypliny) oraz jest znacząco łatwy dostęp z dowolnego miejsca do światowego repozytorium wiedzy. Zatem znacznie ważniejsze jest uczyć planowania i wykonywania eksperymentów, myślenia niż zapamiętywania faktów
MNODN: Wspieranie uczenia i wychowania uczniów z trudnymi zachowaniami...22.11.14, Kraków.
Szkolenie jest kontynuacją i poszerzeniem szkoleń: Uczniowie trudni i nadpobudliwi w szkole – procedury postępowania z dzieckiem sprawiającym trudności wychowawcze i adaptacyjne oraz Dziecko z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej (ADHD) w klasie szkolnej.
AkademiaAktywnegoAngielskiego.pl:Metody aktywizujące w pracy z dziećmi i młodzieżą, 22.11.14,Wrocław
Trzech trenerów, sześć warsztatów 80-minutowych, w programie: piosenki z gestami, TPR, drama, storytelling, gry, tworzenie własnych pomocy z ogólnodostępnych materiałów, pracownia przyjazna nauczaniu aktywizującemu.
Promentis: Nauczanie języka obcego dzieci w wieku przedszkolnym, 22.11.14, Lublin.
Zapraszamy „pozytywnie zakręconych” lektorów i nauczycieli z pasją, których celem jest profesjonalne i efektywne realizowanie tego typu zajęć na terenie placówki przedszkolnej (przedszkola publiczne, niepubliczne, językowe) lub w ramach oferty zajęć własnych (szkoły językowe, działalność indywidualna).
Anna Ślubowska: Nowa edycja szkolenia Jak pisać skuteczne teksty na blogi i...22, 29.11.14, Warszawa
Strona internetowa jest Twoją wizytówką, ale dobrze napisana treść na stronie może stać się Twoją najlepszą reklamą. To właśnie za pośrednictwem tej strony poznają Cię potencjalni klienci. Od momentu, gdy ją otworzą, masz tylko kilka sekund, by zainteresować ich swoją ofertą: kursem językowym, tłumaczeniami, usługą coachingu językowego. Czy na pewno potrafisz ten czas dobrze wykorzystać?
MNODN: Myślący uczeń – czyli jak poprzez stymulowanie intelektualne zwiększać...22.11.14, Kraków.
NOWOŚĆ! Myślący uczeń – czyli jak poprzez stymulowanie intelektualne zwiększać efektywność swojej pracy dydaktycznej
MNODN: Neurodydaktyka w szkole – nauka o mózgu, a efektywne nauczanie, 21.11.14, Kraków.
Neurodydaktyka to temat, który w ostatnim roku zyskał popularność. Zapraszamy do konstruktywnego przyjrzenia się temu, jak wnioski z badań nad pracą mózgu przełożyć na proces nauczania.
EDUNEWS.PL: WIEŻA JENGA NA JĘZYKU OBCYM
Jedną z zasad neurodydaktyki jest zaskakiwanie ucznia. To co nowe, odmienne, wyróżniające się, przyciąga jego uwagę. Trudno dziś zaskoczyć go czymkolwiek napisanym na zwykłej kartce papieru. Warto więc zastanowić się nad niestandardowymi materiałami, które dadzą się wykorzystać na zajęciach z języka obcego lub polskiego. Chcę się dzisiaj podzielić jednym z rozwiązań, które stosuję – grą Jenga
<<poprzednie [551] 552 553 554 555 556 557 558 559 560 nastepne>>