MNOD:Jak bawić się w opowiadanie,by stymulować rozwój dziecka w różnych obszarach, 15.04.16, Kraków.
Jak bawić się w opowiadanie, by stymulować rozwój dziecka w różnych obszarach
EDUNEWS.PL: NAUCZYCIELE I ZJAWISKO DOKUCZANIA
Rola nauczyciela jest kluczowa w zwalczaniu zjawiska dokuczania w szkołach. Czy są oni jednak w stanie poradzić sobie z wszystkimi jego przejawami? Z danych zebranych przez Instytut Badań Edukacyjnych wynika, że ogromnym problemem polskiej szkoły jest przygotowanie nauczycieli do radzenia sobie z problemami wychowawczymi, w szczególności związanymi z agresją i przemocą szkolną. Jest to duże wyzwanie choćby z tego powodu, że coraz częściej dokuczanie odbywa się w internecie, do którego nauczyciele nie zaglądają tak często, jak uczniowie
MNODN: Gry i zabawy dla nieuważnych – trening koncentracji dla dzieci w klasach I-IV, 15.04.16.
Gry i zabawy dla nieuważnych – trening koncentracji dla dzieci w klasach I-IV
Wakacyjne stypendia na uniwersytecie katolickim w Louvain-la-Neuve, zgłoszenia do 15.04.16
Serdecznie zapraszamy romanistów do przesyłania zgłoszeń na letnie stypendia na Uniwersytecie w Louvain-la-Neuve w Belgii. Bardzo prosimy o dokładne przeczytanie wszystkich informacji i załączników.
NaukaBezGranic: Little Britain, warsztat dla grup z nauczycielem, 14.04.16, Warszawa.
Let’s get a closer look at Britain! Students will get a more detailed view on the predominate sub-cultures of Britain; what makes a Eastie differ to Poolie? Or a Scouser to a Cockney? With Richie we’ll play around with the different accents and slang terms used around the British Isles, and take a closer look at the cultural differences too. This is a great workshop to help students prepare of their first trip to Britain!
Forum Media Polska: Materiały do pracy z uczniem z niepełnosprawnością
Uczeń z deficytami w Twojej szkole?
Publikacja polecana przez Centrum Wspomagania Rozwoju Osobowości
EDUNEWS.PL: DEBATA O OŚWIACIE MOCNO KULEJĄCA
„Uczeń. Rodzic. Nauczyciel – Dobra zmiana” to tytuł ogólnopolskiej debaty o systemie oświaty, uruchomionej przez Ministra Edukacji Narodowej. „Blisko 2 tys. ekspertów pracujących w ramach 16 grup tematycznych i 16 debat wojewódzkich z udziałem rodziców, uczniów, nauczycieli i samorządowców. Lokalne spotkania i rozmowy na temat oświaty. To plany na najbliższe miesiące. Całość działań podsumujemy w czerwcu. Chcemy, aby o edukacji dyskutowała cała Polska.” Ja w tym przedsięwzięciu uczestniczę, w roli eksperta. A przynajmniej próbuję, choć z debatą nie ma to wiele wspólnego...
MNODN: Dziecko nieśmiałe, zahamowane, lękowe, depresyjne – podstawy pracy wychowawczej i..9.04.16.
Dziecko nieśmiałe, zahamowane, lękowe, depresyjne – podstawy pracy wychowawczej i terapeutycznej
|