EDUNEWS.PL: STOSUNEK SZKÓŁ WYŻSZYCH DO OTWARTEJ EDUKACJI
Przy okazji I edycji konkursu na Najbardziej Innowacyjną i Kreatywną Uczelnię w Polsce, zapytaliśmy uczelnie o stosunek do otwartej edukacji. Poprzez sondę chcieliśmy zorientować się, czy mają one świadomość istnienia otwartych zasobów edukacyjnych, oraz – co istotniejsze – jaki mają stosunek do powiększania takich zasobów w sieci
HOLOGRAM: Umiejętności coachingowe w motywowaniu studentów - warsztaty 01.07 - Kraków
Zapraszamy na praktyczny warsztat z zakresu coachingu dla nauczycieli pragnących wzmocnić motywacje swoich studentów oraz odświeżyć własną...
IL PONTE zaprasza na wieczór z włoskim karaoke w WIK - 23.06
Włoski Instytut Kultury zaprasza na wieczór z włoskim karaoke – Cantare l’italiano. Tych, którzy do zadania podchodzą ambitnie, zapraszamy na stronę Instytutu, gdzie można znaleźć listę piosenek razem ze słowami.
EDUNEWS.PL: JAK BUDOWAĆ SZKOŁĘ JUTRA?
Szkoła wychowuje i przygotowuje dzieci do życia w przyszłości, której nie znamy. To, co możemy, więc im dać, to oparcie w sobie, gotowość na zmiany, zaufanie do świata i poczucie wpływu na swoje życie, elastyczność w działaniu i jednocześnie stabilny, a więc uwewnętrzniony system wartości. Bardziej, więc jest to zasób praktycznych i przydatnych umiejętności niż sucha wiedza...
Nowość w LangMarket: Kurs języka angielskiego na Malcie
Zajęcia na kursie standardowym (standard course) odbywają się od poniedziałku do piątku przez 4 godziny lekcyjne dziennie. Maksymalna liczba uczestników kursu w grupie to 15 osób, co pozwala na poświęcenie należytej uwagi każdemu słuchaczowi a jednocześnie zapewnia miłą i przyjacielską atmosferę na zajęciach.
IL PONTE zaprasza na kolejną edycję festiwalu mozartowskiego w Warszawskiej Operze Kameralnej
Niedawno rozpoczęła się kolejna edycja festiwalu
mozartowskiego w Warszawskiej Operze Kameralnej. Jeśli nie udało się Państwu jeszcze wziąć w nim udziału, zachęcamy do kupienia biletów na ten tydzień...
EDUNEWS.PL: O DYDAKTYCE EPOKI CYFROWEJ
Niektórzy twierdzą, że nie ma już skutecznej edukacji bez wykorzystywania nowych technologii. Inni mówią, że trzeba tworzyć nowe zasady i strategie edukacji oraz nową dydaktykę dopasowaną do epoki powszechnego korzystania z zasobów Internetu. Ale przecież, technologie i środki dydaktyczne są tylko tłem do zmian. Jaka jest (będzie) dydaktyka epoki cyfrowej?
TRUDNE SYTUACJE SZKOLENIOWE W PRACY LEKTORA - 25.06 - Warszawa
„My już to wiemy”
„Beznadziejny ten podręcznik”
„ W tej sali jest tak zimno, że nie mogę się skoncentrować”
„Nie interesuje mnie ten temat, więc nie będę nic mówić" Drogi Lektorze, czy powyższe hasła coś Ci przypominają?
|