NaukaBezGranic: Ceilidh Dancing, warsztat dla grup z nauczycielem, 09.03.16, Wrocław.
We will play the music and watch the ceilidh/céilí in action learning how to produce the moves and enjoying all the while the traditional folk music. Then we will put our own ceilidh/céilí into action.
Playmeandlearn.com: Ekscytujące warsztaty z pasjonatami nauczania w grupach...12.03.16, Kraków.
Zapraszamy Was na sześć ekscytujących warsztatów
z pasjonatami nauczania j.angielskiego w grupach dziecięcych i młodzieżowych.
NaukaBezGranic: English Around The World, 08.03.16, Szczecin.
The English language is, quite literally, the greatest language in the world. Great in terms of size and scope – it’s an official language of seventy-nine countries and territories. It’s just one fantastic mishmash of borrowings, inventions, corruptions, misinterpretations, misspellings and alterations.
British Council: Mediatizing Hamlet - wykład, 10.03.16, Łódź.
Rektor Uniwersytetu Łódzkiego zaprasza na dwudziesty pierwszy Wykład Rektorski Mediatizing Hamlet, który wygłosi Profesor William B. Worthen.
NaukaBezGranic: Ireland 3: St. Patrick and The Irish, 08.03.16, Szczecin.
Let Richie take you on a trip back 1,400 years to a time of Paganism in Ireland, witches and wizards. Find out how St. Patrick became one of the most celebrated Saints in history, and became the framed Patron Saint of Ireland!
Pase: AKADEMIA MENEDŻERA SZKOŁY JĘZYKOWEJ moduł VI, 11.03.16, Warszawa.
AKADEMIA MENEDŻERA SZKOŁY JĘZYKOWEJ
efektywna sprzedaż | marketing i komunikacja marki | rekrutacja pracowników | budowanie zespołu | motywacja pozafinansowa | kreatywność menedżera szkoły językowej | aspekty finansowe | aspekty prawne
NaukaBezGranic: How To Sound Like A Native Speaker, workshop with Kaidar, 08.03.16, Szczecin.
Is it possible to sound like a native speaker if you weren’t born in an English speaking country?
EDUNEWS.PL: CZY WIELKOŚĆ KLASY MA ZNACZENIE?
W dyskusji o oświacie, często pojawia się wątek liczebności uczniów w klasach. Często jest ujmowany w taki sposób: mało uczniów – damy radę uczyć i indywidualizować nauczanie, zbyt wielu uczniów – nic się nie da… Zagadnieniem tym zajmowali się badacze Instytutu Badań Edukacyjnych i odpowiedź na postawione pytanie została ujęta w niedawno prezentowanej publikacji pt. „Szkolne pytania. Wyniki badań nad efektywnością nauczania w klasach IV-VI”
|