korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
La Rivista: La citta'. Miasto. Czeka nas pasjonująca podróż! Nowy numer już w sprzedaży.
Razem przyjrzymy się Neapolowi od dołu (Napoli Sotterranea), a Toskanii z góry ("Miasto od strony nieba"). Poznacie włoskie marzenia o ideale (wybierając się do Pienzy, ale nie tylko!), przyjrzycie Rzymowi Piranesiego, Zamościowi i Weronie. Razem z zawodowym fotografem odkryjecie tajniki wspaniałych zdjęć z wakacji spędzonych we włoskich miastach, a w towarzystwie naszej redakcji przewertujecie najlepsze przewodniki po Italii. Oczywiście, poza tymi tematami, czeka na Was dużo, dużo więcej… Nic, tylko zamawiać i czytać! :)
Promentis: Nauczanie języka obcego dzieci w wieku przedszkolnym, 24.05.15, Łódź.
Zapraszamy „pozytywnie zakręconych” lektorów i nauczycieli z pasją, których celem jest profesjonalne i efektywne realizowanie tego typu zajęć. Sesję szkoleniową prowadzi p. Przemysław Skrypuch – dyrektor organizacji Promentis, metodyk i trener. Zajęcia prowadzone są w formie wykładowo – warsztatowej.
Nowość CLE: 13 a table!
13 des plus grands auteurs français actuels pour 13 nouvelles autour d'un thème commun: un repas. Intrigues policières, réunions de famille qui dérapent, retrouvailles inattendues... Du noir, de la tendresse, de l'humour, de l'absurde, à chacun sa recette.
Promentis: PRZYGOTOWANIE DO EGZAMINU RESORTOWEGO MON wg STANAG 6001 -Poziom 1 i 2, 23.05.15, Łódź.
Dołącz do grona specjalistów! Poszerz ofertę Twoich zajęć o przygotowanie kursantów pod kątem egzaminów językowych wg normy Stanag 6001, do których przystępuje ponad 4000 kandydatów rocznie.
EDUNEWS.PL: WYZWANIA NAUCZANIA (NIE TYLKO) WCZESNOSZKOLNEGO
Dlaczego musimy zadbać o wysoką jakość edukacji wczesnoszkolnej? To trochę pytanie retoryczne, gdyż przecież wszystkim nam zależy i zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważny jest to etap edukacji, jak wiele mogą najmłodsi uczniowie zyskać i jak wiele mogą oni stracić, jeśli w sposób nieodpowiedni będziemy dzieci w ten proces uczenia (się) wprowadzać – mówiła prof. Małgorzata Żytko otwierając konferencję Inspiracje Wczesnoszkolne 2015
MNODN: Współpraca z rodzicami w przypadku agresywnych zachowań dzieci i młodzieży, 16.05.15, Kraków.
Szkolenie ma na celu uwrażliwienie uczestników formy doskonalenia zawodowego na określenie warunków współpracy rodziców i nauczycieli, sposobów jej budowania, przekraczania pojawiających się w takcie współpracy trudności. Ważne jest też uświadomienie sobie podziału zadań, kompetencji i zakresu odpowiedzialności każdej ze stron.
ETS Global: Ostatnie otwarte warsztaty ETS Global tej wiosny, 16.05.15, Gdańsk.
Do kogo skierowane jest zaproszenie? Do wszystkich osób zainteresowanych współpracą z ETS, właścicieli szkół językowych, szefów i kierowników Studium Języków Obcych, dyrektorów metodycznych, lektorów szkół językowych i lektorów prowadzących własną działalność gospodarczą oraz do osób zainteresowanych wykorzystaniem egzaminów ETS w projektach unijnych.
EDUNEWS.PL: CZYTANIE W SZKOLE
"Wietrzenie listy lektur" to - obawiam się - jedynie pudrowanie nieboszczyka. Nie żyje, ale niech chociaż tym co żyją będzie miło, jak na niego patrzą. Bo żeby odpowiedzieć na pytanie co powinni czytać młodzi i bardzo młodzi ludzie w szkole, musimy najpierw odpowiedzieć sobie na pytanie po co chcemy, żeby czytali. Czy chodzi o obycie z jakimś kanonem, który daje kontekst kulturowy? Czy o umiejętność czytania ze zrozumieniem różnych warstw tekstu? Czy o sprawność czytania? A może jednak o przyjemność czytania? Czy chcemy, by szkolne lektury wyrabiały nawyk sięgania po książkę jako rozrywkę czy jako źródło wiedzy? Jako ucieczkę od świata czy jako bilet do świata?
<<poprzednie [451] 452 453 454 455 456 457 458 459 460 nastepne>>