korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
Biuletyn InfoPraca: Rozglądam się kontra szukam pracy
Są takie rozmowy kwalifikacyjne, podczas których pada pytanie: co Pan robił / Pani robiła przez ostatnie kilka miesięcy, kiedy był Pan / była Pani bez pracy? Co wówczas odpowiedzieć bądź też czego nie powiedzieć?
Fundacja In Corpore: Dysleksja a nauczanie języków obcych, 15-16.10.16, Katowice.
Kurs oferuje zarówno teoretyczne podstawy wiedzy o dysleksji (m.in. objawy dysleksji na lekcjach języków obcych, metodyka nauczania, ocenianie i prawa uczniów dyslektycznych), jak i umiejętności praktyczne. Szkolenie "Dysleksja a nauczanie języków obcych" to doskonałe rozwiązanie dla podwyższenia kwalifikacji zawodowych nauczycieli języków obcych, którzy na co dzień borykają się z problemem nauczania i oceniania uczniów z dysleksją.   Instruktor kursu:  dr Katarzyna Bogdanowicz - doktor psychologii, a także absolwentka filologii polskiej Uniwersytetu Gdańskiego. Zdobyła Certificate of Proficiency in English (CPE) w Londynie. Posiada Certificate in English Teaching to Adults (CELTA), a także dyplom ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu terapii pedagogicznej. Ukończyła psychologię kliniczną  w ramach studiów podyplomowych.
Goethe-Institut: Filmowa noc science-fiction „Świat na drucie” 14.10.16, Warszawa.
Filmowa adaptacja noweli „Simulacron-3” Daniela F. Galouye, powstała w 1973 roku dla niemieckiej telewizji. Dwuczęściowy „Świat na drucie” opowiada o potężnej firmie komputerowej, której udało się stworzyć wirtualny świat, zamieszkany przez wirtualnych mieszkańców, nieświadomych tego, że nie żyją naprawdę. Śmierć dyrektora programu i jej niewyjaśnione okoliczności sprawiają, że symulacja co raz bardziej zaczyna mieszać się z prawdą, wspomnienia ulatują, ludzie znikają, tworzą się nowe tajemnice. Powstaje pytanie, czy świat rzeczywisty nie jest też tylko bardzo zaawansowaną technicznie symulacją?
Fundacja In Corpore: The Good Start Method for English (GSM), 14.10.16, Katowice.
The Good Start Method for English (GSM) Fundacja In Corpore zaprasza na bezpłatny wykład
Goethe-Institut: Przegląd filmów Christoph Schlingensief vol.2 do 13.10.16, Warszawa.
Christoph Schlingensief – wszechstronny twórca niemiecki: reżyser filmowy, operowy, teatralny, radiowy, konferansjer talk showów, performer; artysta totalny, bezwzględny prowokator, którego głos w dyskursie o sytuacji kulturalno-politycznej Niemiec był słyszalny i istotny. Schlingensief rozpoczął działalność artystyczną jako reżyser filmów eksperymentalnych. Rozgłos przyniosła mu „Trylogia Niemiecka‟: „100 lat Adolfa Hitlera‟, „Niemiecka masakra piłą mechaniczną‟, i „Terror 2000‟. Kolejnymi ważnymi pracami w twórczości Schlingensiefa były: projekt „Cudzoziemcy wynocha! Kontener Schlingensiefa‟ oraz reżyseria „Parsifala‟ na festiwalu w Bayreuth. Artysta współtworzył także jedną z najważniejszych niemieckich scen teatralnych Volksbühne Berlin, z którą był związany aż do śmierci w 2010 roku. W 2008 roku lekarze zdiagnozowali u niego raka płuc. Swoje zmagania z chorobą i śmiercią upublicznił w dzienniku zatytułowanym „W niebie nie może być tak pięknie jak tutaj‟. Na Biennale w Wenecji w 2011 roku reżyser otrzymał, już pośmiertnie, Złotego Lwa za niemiecki pawilon narodowy.
Fundacja In Corpore: Dysleksja a nauczanie języków obcych, 15-16.10.2016, Katowice.
Kurs oferuje zarówno teoretyczne podstawy wiedzy o dysleksji (m.in. objawy dysleksji na lekcjach języków obcych, metodyka nauczania, ocenianie i prawa uczniów dyslektycznych), jak i umiejętności praktyczne. Szkolenie "Dysleksja a nauczanie języków obcych" to doskonałe rozwiązanie dla podwyższenia kwalifikacji zawodowych nauczycieli języków obcych, którzy na co dzień borykają się z problemem nauczania i oceniania uczniów z dysleksją.
ASPRE: Akademia profesjonalnego lektora, 15-16.10.16, Warszawa.
Szkolenie skierowane jest do Lektorów, którzy uczą języka polskiego cudzoziemców z różnych krajów świata. Celem kursu jest analiza cech indywidualnych Słuchaczy (kraj pochodzenia, środowisko pracy, pierwszy język), przedstawienie technik, które sprawiają, że lekcje są ciekawsze, bardziej efektywne. Spróbujemy odpowiedzieć na pytania "Jak motywować osoby dorosłe do nauki języka polskiego? Jak rozpoznać potrzeby Słuchacza? Czy można wykorzystać techniki Dramy w nauczaniu języka polskiego?"
NaukaBezGranic: HORRIBLE VICTORIANS, 14.10.16, Rzeszów.
Let me tell you, history is horrible, really horrible. I don’t mean horrible as in a bunch of boring dates to remember, I mean horrible as in gruesome, blood-curdling, vomit-inducing, disgusting horrible. Think that the Victorians were all polite, pleasant and all enjoyed a good cup of tea? Yeah, right! Want to know why ‘dredgermen’ were paid to collect dead bodies from the banks of the Thames? Want to know why Victorian family photos often featured corpses? Then grab your top hat or corset and come along to find out for yourselves.
<<poprzednie [261] 262 263 264 265 266 267 268 269 270 nastepne>>