Macmillan: Konferencja metodyczna dla nauczycieli szkół podstawowych, 29.02.20, Rzeszów.
W co, po co i jak się bawić na zajęciach języka angielskiego w klasach 1–3?!
Zabawa uczy. To prawda – ale czy każda? I czy każda w równym stopniu? Czy lekcja angielskiego staje się automatycznie lepsza wtedy, gdy dzieciaki więcej się bawią...? Jak potrzebę zabawy uzasadnić ważnym dorosłym: dyrektorowi szkoły (którego być może drażni hałas na angielskim...), rodzicom
(którzy być może woleliby poważną naukę gramatyki od pierwszej klasy...), a może też samym sobie (choć może nie do końca lubimy leżenie z dziećmi na dywanie czy przebieranie się za śmieszne stwory...)?
EDUNEWS.PL: NOWE PRZEDMIOTY?
Kiedy czytam o propozycjach podokładania uczniom kolejnych przedmiotów, nawet tych z sensową nazwą, myślę sobie: nie idźcie tą drogą. WDŻ, Wiedza o kulturze, kreatywność, edukacja ekologiczna, edukacja medialna, edukacja taka i owaka… Co chwile ktoś wymyśla jakieś nowe propozycje
Macmillan: Konferencja metodyczna dla nauczycieli szkół podstawowych, 28.02.20, Nowy Sącz.
W co, po co i jak się bawić na zajęciach języka angielskiego w klasach 1–3?!
Zabawa uczy. To prawda – ale czy każda? I czy każda w równym stopniu? Czy lekcja angielskiego staje się automatycznie lepsza wtedy, gdy dzieciaki więcej się bawią...? Jak potrzebę zabawy uzasadnić ważnym dorosłym: dyrektorowi szkoły (którego być może drażni hałas na angielskim...), rodzicom
(którzy być może woleliby poważną naukę gramatyki od pierwszej klasy...), a może też samym sobie (choć może nie do końca lubimy leżenie z dziećmi na dywanie czy przebieranie się za śmieszne stwory...)?
EDUNEWS.PL: NAUKA PRZEZ DZIAŁANIE - NOWE ZAJĘCIA W CENTRUM NAUKI EXPERYMENT W GDYNI
Centrum Nauki EXPERYMENT w Gdyni wprowadziło właśnie nową ofertę. Dziecięca ciekawość jest nienasycona. Rolą dorosłych natomiast jest jej nieustanne podsycanie i pozwalanie dziecku na samodzielne pozyskiwanie wiedzy i kolekcjonowanie doświadczeń. Eksperymentowanie i możliwość poszukiwania odpowiedzi na własną rękę to jeden z najważniejszych czynników wpływających na rozwój i edukację dzieci
Macmillan: Konferencja metodyczna dla nauczycieli szkół podstawowych, 27.02.20, Kraków.
W co, po co i jak się bawić na zajęciach języka angielskiego w klasach 1–3?!
Zabawa uczy. To prawda – ale czy każda? I czy każda w równym stopniu? Czy lekcja angielskiego staje się automatycznie lepsza wtedy, gdy dzieciaki więcej się bawią...? Jak potrzebę zabawy uzasadnić ważnym dorosłym: dyrektorowi szkoły (którego być może drażni hałas na angielskim...), rodzicom
(którzy być może woleliby poważną naukę gramatyki od pierwszej klasy...), a może też samym sobie (choć może nie do końca lubimy leżenie z dziećmi na dywanie czy przebieranie się za śmieszne stwory...)?
NaukaBezGranic: Rapping in English Part 1,2 - 02.03.2020 Rzeszów.
Fluency MC is Jason R Levine. He is an English teacher, teacher trainer, “knowledge entertainer” and creator of the English Workout Method. He has taught English and given workshops in 14 countries over the past 18 years. Jason has taught people of all ages and cultures, from children and teenagers to university students and executives of international companies. He is currently doing Rhyme On Time student workshops at schools across Europe with Gallery Languages. He also coaches and trains NNESTs (Non-Native English Speaker Teachers) online and at schools worldwide.
EDUNEWS.PL: CO SZKOŁA ROBI, GDY "NIC NIE ROBI"?
Tyle się dzieje, że tematy same cisną się na klawiaturę. Nie, żebym wierzył, że swoją pisaniną coś zmienię, ale możliwość konstruktywnego dania ujścia własnym emocjom powoduje, że idąc codziennie do pracy jestem w stanie przywdziać uśmiech i czynić to jeszcze w miarę szczerze
ZOSTAŃ PARTNEREM Educational Testing Service (ETS) Global, 29.02.20, Gdańsk.
Zostań partnerem ETS Global i dołącz do prestiżowej sieci organizacji edukacyjnych stawiających na najwyższe standardy w nauczaniu języka.
|