korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
Goethe-Institut: Czas (wolny) – nowy cykl wywiadów.
Nie da się żyć bez żadnej presji. Ale z drugiej strony, kto nie próbuje z presją powalczyć...? Nasi bohaterowie chowają się przed nią do wanny albo ruszają na wycieczkę objazdową po europejskich zoo. W czasach, kiedy etos (czyli zbiór obowiązkowych zadań wynikających z określonych w pewnej grupie wartości) jest już mglistą kategorią, powinność i to, że „po prostu musimy“ bywa bardzo problematyczne. I pewnie dlatego w polskich i niemieckich opowieściach o „chcieć, a musieć“ zaskakująco dużo emocji. „Jestem robotem, bez wyłącznika, bez woli – to już nie boli / Jestem robotem, choć wielką mam ochotę od elektryki się odłączyć“ – wyśpiewuje elektroniczny głos w piosence polskiego zespołu Beneficjenci Splendoru. W rytm tych słów w czarno-białym kadrze wideoklipu porusza się postać z kartonowym pudłem zamiast głowy, próbująca uciec z biurowej dzielnicy Warszawy. To dosyć ekstremalna artystyczna wizja tego, jak wygląda przymus (pracownika korporacji). Co zaskakujące, taką wizję przymusu ma wielu z naszych rozmówców. Swój czas wolny, życie rodzinne, a nawet emocjonalne oceniają poprzez paradygmat produktywności, świetnie przy tym wiedząc, że to prawdopodobnie droga na manowce. „Powinnam wytwarzać PKB“, „muszę być na czasie z filmami i książkami“, „niepokoi mnie, kiedy nic nie robię, na szczęście zawsze myślę“ – mówią i Niemcy, i Polacy. Opowiadają, że przeceniają swoje możliwości, a później naprawdę muszą zrobić kilka rzeczy naraz. A przecież to niemożliwe.
EDUNEWS.PL: O KSZTAŁCENIU POD RYNEK PRACY
Nie wiadomo skąd wzięło się przekonanie, że dziś szkoła polska koncentruje się wyłącznie (lub bardzo mocno) na przygotowaniu młodzieży do rynku pracy – takie głosy ciągle pojawiają się w debacie publicznej. Moim zdaniem to jeden z powszechniejszych mitów funkcjonujących w świadomości osób wypowiadających się o systemie edukacji. Tego akurat szkoła nie robi prawie wcale, a uczelnie wyższe rzadko. Może o tym świadczyć liczba zarejestrowanych bezrobotnych osób w wieku do 25 lat
Promentis: PRZYGOTOWANIE DO EGZAMINU RESORTOWEGO MON wg STANAG 6001, poz.I i II, 01.03.14, Łódź.
Jeżeli rozważają Państwo prowadzenie zajęć w jednostkach wojskowych, chcą Państwo poznać oraz nabrać doświadczenia w pracy lektorskiej w środowisku służb mundurowych, zwiększyć swoją pewność siebie na tego typu zajęciach a przede wszystkim dobrze przygotować pracowników wojskowych do egzaminu - to zapraszamy do zapoznania się z ofertą kursu.
PEARSON:Konferencja dla nauczycieli gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych w Opolu, 18.02.14.
Which Matura tasks do your students struggle with the most? How can we help them to improve in the areas they find most challenging, and at the same time encourage them feel positive about the process of preparing for Matura? Working with the most recent details of nationwide performance in the exam, this highly practical session will attempt to deal with these important questions. During the workshop, we will remind ourselves of some of the aspects of the new Matura format and task types, and see how the 3 Ms – Motivation, Memorisation and Meaningful context and practice can work together to prepare for a successful performance on the big day. The session will contain lots of easy to prepare practical ideas and tips, and will be illustrated with material taken from Pearson’s new Matura Focus course.
Macmillan: Konferencja metodyczna dla nauczycieli szkół podstawowych i ponad...,15.02.14, Warszawa.
Stories provide a motivating and memorable way to develop language, thinking and social skills in the primary classroom. Stories also link learning English to culture and content from other areas of the curriculum, as well as to children’s real life interests and concerns. This practical session explores the magic of story time in engaging children’s hearts and minds in active, experiential learning and presents a wide range of enjoyable and effective teaching ideas which promote class participation and active language use.
EDUNEWS.PL: "WESELE" NA FEJSIE
Ciągle zastanawiam się, jak sprawić, żeby moi uczniowie czytali lektury. Nie czytają, trzeba spojrzeć prawdzie w oczy. Znają treść ze streszczeń, opracowań, tak licznych w Internecie. A ja się uparłam, żeby zaglądali do książek. Czasami mi się to udaje, tak jak ostatnio przy omawianiu „Wesela” Wyspiańskiego
Koncert autorskiej muzyki art-rockowej z inspiracjami klasyką, bluesem, jazzem...15.02.14, Warszawa.
ViNATi Marius Zolkevka - Najlepszy Wykonawca Myspace w 2013 w kategorii "Rock" i w kategorii "Wszyscy", wielokrotny zdobywca list przebojów w różnych radiach, współpracujący z Pałacem w Wilanowie, gitarzysta, kompozytor,lider zespołu SUNDARAM
Macmillan: Konferencja metodyczna dla nauczycieli szkół podstawowych i ponad..,15.02.14, Gorzów Wlkp
In the session we are going to look at different methods of guiding students’ performance so that, preferably, each and every individual in our classroom is engaged in the task. We are going to analyse various micro- and macro-techniques to ensure successful whole-group learning. Finally, we shall see how to actually achieve all that with all the resources available to the teacher, such as puppets, lovable characters, engaging songs, a well-organised Teacher’s Book and many more! Come along to find out all the details.
<<poprzednie [641] 642 643 644 645 646 647 648 649 650 nastepne>>