MNODN: Tańce integracyjne z kręgu kultury celtyckiej, 22.11.14, Kraków.
Kroki stosowane w tradycyjnych tańcach szkockich. Figury występujące w tych tańcach dla kilku osób
Nauka tańców szkockich o różnym stopniu trudności dla różnej wielkości grup i w wielu formacjach
Nauka kroków stosowanych w ludowych tańcach irlandzkich.
Poznanie grupowych tańców irlandzkich o różnym stopniu trudności i pochodzeniu
Poznanie tradycji ludowych tańców Szkocji i Irlandii – historia, muzyka, stroje, klasyfikacja rodzajów tańca
Zapraszamy na webinarium Francais langue juridique! 20.11.14.
Każdy uczestnik webinarium, który w ciągu tygodnia złoży zamówienie na książkę FRANÇAIS LANGUE JURIDIQUE otrzyma specjalny rabat w wysokości 25% od ceny detalicznej!
BRITISH COUNCIL: Dr Fiona Bartels-Ellis "Równość i różnorodność w edukacji", 24.11.14, Warszawa.
Campus Warsaw Seminar to nieodpłatne, skierowane wyłącznie do nauczycieli seminarium, o bieżących zagadnieniach wykraczających poza ramy szkoły. Dr Fiona Bartels-Ellis pełni funkcję Kierowniczki ds. Równych Szans i Różnorodności przy British Council od 2000 roku i cieszy się powszechnym uznaniem jako rzeczniczka równego traktowania. Niedawno została uznana za jedną ze 100 najbardziej wpływowych osób w Wielkiej Brytanii.
MNODN: Zachowania buntownicze, prowokacyjne i demonstracyjne uczniów, 22.11.14, Kraków.
Celem warsztatów jest rozwój umiejętności budowania kontaktu wychowawczego oraz nieagresywnego stawiania granic w pracy ze zbuntowanym dzieckiem i nastolatkiem.
Goethe-Institut: Odczyty literackie - promocja literatury w formie występu
Odczyty literackie to typowo niemiecka forma promocji literatury. Cieszy się ona niesłabnącą popularnością. I wymaga od autorów znacznie więcej niż tylko wyczucia stylu i zręcznego snucia opowieści.
EDUNEWS.PL: O POTRZEBIE PROJEKTÓW W SZKOLE
Na naukę można spojrzeć jako na proces lub jako na produkt. Proces to poszukiwanie czegoś nowego, to opowieść, uczenie odkrywania. Produkt to fakty w podręczniku. Do tego ostatniego sprowadza się zazwyczaj edukację, niestety nawet i na uniwersytetach. To próba skopiowania i indywidualnego wyposażenia absolwenta w podręczną encyklopedię (niezbednik inteligenta, inżyniera, magistra). Kłopot tylko taki, że tej wiedzy jest zbyt dużo (nie zmieści się w indywidualnej głowie, nawet ta z wąskiej dyscypliny) oraz jest znacząco łatwy dostęp z dowolnego miejsca do światowego repozytorium wiedzy. Zatem znacznie ważniejsze jest uczyć planowania i wykonywania eksperymentów, myślenia niż zapamiętywania faktów
MNODN: Wspieranie uczenia i wychowania uczniów z trudnymi zachowaniami...22.11.14, Kraków.
Szkolenie jest kontynuacją i poszerzeniem szkoleń: Uczniowie trudni i nadpobudliwi w szkole – procedury postępowania z dzieckiem sprawiającym trudności wychowawcze i adaptacyjne oraz Dziecko z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej (ADHD) w klasie szkolnej.
AkademiaAktywnegoAngielskiego.pl:Metody aktywizujące w pracy z dziećmi i młodzieżą, 22.11.14,Wrocław
Trzech trenerów, sześć warsztatów 80-minutowych, w programie: piosenki z gestami, TPR, drama, storytelling, gry, tworzenie własnych pomocy z ogólnodostępnych materiałów, pracownia przyjazna nauczaniu aktywizującemu.
|