NaukaBezGranic: Accents, or how to sound like a native speaker, 27.04.16, Katowice.
Ship or sheep? That is the question. This workshop will focus on the mechanics and practice of fluid, natural-sounding pronunciation. The aim is to make oneself understood instantly, be it on the phone or at an important presentation, whilst minimising the need for embarrassing repetition or clarification. Issues of sound, stress and tone will all be addressed in the hope of producing English that is as confident and natural as possible in its delivery.
MNODN: Dziecko z zespołem FAS. Trudności oraz perspektywy wychowawcze i edukacyjne, 23.04.16, Kraków
Dziecko z zespołem FAS. Trudności oraz perspektywy wychowawcze i edukacyjne
EDUNEWS.PL: MYŚLENIE NIE JEST TYLKO JEDNO
Uczenie myślenia to (paradoksalnie!) nowy temat w szkołach. Jeżeli chcemy nauczyć dzieci myślenia – trzeba ich nauczyć różnych sposobów/metod myślenia, bo myślenie nie jest tylko jedno… Myślenie ma także swoją metodologię. Światowi liderzy w temacie myślenia, jak np. Edward de Bono oraz Peter Sternberg, opracowali wiele ciekawych narzędzi myślenia, które warto poznać i wykorzystywać na lekcjach. Kilka z nich przedstawię poniżej...
PTI: Szkoła Przewodnika Talentów - Ja talent – moja filozofia, mój świat wewnętrzny, 7-9.05.16, W-wa
Szkoła Przewodnika Talentów
dla nauczycieli, trenerów, metodyków, coachów.
Ja talent – moja filozofia, mój świat wewnętrzny - zaplanuj swój rozwój.
NaukaBezGranic: English & History: The Tudors, 27.04.16, Katowice.
Most people know that Henry VIII had six wives, or that the Spanish Armada was defeated by Francis Drake, but how was life for the average person during one of the most fascinating periods of British history? From diet to fashion to the rather neglected issue of personal hygiene, this workshop will explore what life was like, not for kings and queens, but for the „man-on-the-street” during the period that brought us Shakespeare, potatoes and many, many beheadings.
MNODN: Wspieranie uczenia i wychowania uczniów z trudnymi zachowaniami..23.04.16, Kraków.
Wspieranie uczenia i wychowania uczniów z trudnymi zachowaniami (nadpobudliwość, ADHD, trudności emocjonalne)
EDUNEWS.PL: WYWIAD Z HAKEREM EDUKACJI
Haker (ang. hacker) to w powszechnej świadomości synonim przestępcy, cyberterrorysty, włamywacza komputerowego i twórcy wirusów oraz innego złośliwego oprogramowania. Jak bardzo różni się ten utarty wizerunek od etosu prawdziwego hakera? Kim jest osoba identyfikująca się z tym określeniem? Jaka jest różnica pomiędzy hakerem a crackrerem? Co łączy hakera i edukację? Odpowiedzi na te pytania szukam podczas rozmowy z hakerem Adamem Jurkiewiczem...
MNODN: Uczeń rozkojarzony – trening uważności, pamięci oraz rozumienia poleceń...22.04.16.
Uczeń rozkojarzony – trening uważności, pamięci oraz rozumienia poleceń dla dzieci i młodzieży
|