NaukaBezGranic:Modern Britain, How to sound like a native speaker,British Manners and..11.01.17,K-ce
Modern Britain, How to sound like a native speaker, British Manners and Etiquette.
Personnel Training Institute: 1 zjazd Akademii Sprzedaży w Szkole Językowej, 14.01.17, Warszawa.
Korzyści ze szkolenia:
Poznanie różnic między księgowością a zarządzaniem finansami.
Zasady konstrukcji budżetów i obszarów, w których się budżetowanie wykorzystuje.
Przychody, koszt, zysk – zasady analizy i wyciągania wniosków.
Poznanie narzędzi finansowych, które służą do analizy przeszłości i przyszłości finansowej firmy.
Świadome zarządzanie czynnikami, które budują wartość rynkową szkoły językowej.
NaukaBezGranic: New Year's Traditions and Fun, Ceili Dancing, 10.01.17, W-wa
New Year's Traditions and Fun, Ceili Dancing
EDUNEWS.PL: JAK LEPIEJ UCZYĆ WNIOSKOWANIA?
Ludzie myślą i wnioskują bardzo różnie. I tak pewnie już pozostanie. Czy jest sens poprawiać, zmieniać ich myślenie i wnioskowanie? Oczywiście, że jest! Wnioskowanie jest podstawową odmianą naszego rozumowania. To konkretny przejaw i efekt pracy ludzkiego mózgu, który przecież można doskonalić. Jak więc lepiej, tj. rzetelniej, sprawniej i skuteczniej uczyć w szkole racjonalnego myślenia i logicznego wnioskowania?
ORE: Rekrutacja liderów regionalnych do programu RedELEProf, start 04.02.17, Sulejówek.
Doskonalenie umiejętności dydaktycznych iberystów i stworzenie aktywnej sieci nauczycieli języka hiszpańskiego wspierającej się w działaniach edukacyjnych.
Doskonalenie metod nauczania języka hiszpańskiego jako obcego.
EDUNEWS.PL: APLIKACJE TABLETOWE POMOCNE W KOMUNIKOWANIU SIĘ
Nowoczesne technologie coraz częściej wykorzystywane są do celów terapeutycznych, w tym między innymi do rozwijania umiejętności komunikowania się. Mogą być one nieocenioną pomocą również dla osób z afazją...
MNODN: Podstawy pierwszej pomocy, 31.01.17, Kraków.
Prawne uwarunkowania udzielania I pomocy.
Uczestnicy poznają, jak reagować na zdarzenia w przedszkolu i szkole
EDUNEWS.PL: NASTOLATKI W INTERNECIE: SMARTFONY, KOMUNIKACJA I CYBERPRZEMOC
Około 30 proc. nastolatków pozostaje on-line cały czas i to niezależnie od zmian miejsca pobytu. 93,4 proc. codziennie korzysta z internetu w domu - wynika z badań Nastolatki 3.0, przeprowadzonych w 2016 roku przez NASK. Młodzież czerpie korzyści z bycia w sieci - pozostaje w kontakcie z przyjaciółmi, uczy się, bawi, zdobywa informacje, ale godzi się też na negatywne zjawiska. 39 proc. spośród tych, którzy doświadczyli w Internecie przemocy lub prześladowania, nikogo o tym nie zawiadomiło...
|