|
Personnel Training Institute: 5 zjazd Akademii Trenera Talentów, 17-18.03.18, Warszawa
Cele szkolenia:
Zasady korzystania z narzędzi oceniania kształtującego w rozwoju talentów.
Świadomość mocnych stron (relacje, możliwości intelektualne i emocjonalne) w głównych dysfunkcjach dzieci.
ETS Global: Better prepare graduates for workplace success to strengthen your...webinar, 13th Mar
ETS Global ma przyjemność zaprosić na bezpłatne webinaria przedstawiające testy ETS. Podczas 43 sesji on-line poruszonych zostanie 29 tematów. Omówione będą zagadnienia dotyczące między innymi: podejścia do nauczania i uczenia się języka angielskiego, którego celem jest uzyskanie satysfakcjonujących wyników, jak się przygotować do testu TOEIC® Listening & Reading, jak podejmować decyzje przy wykorzystaniu wyników testu TOEIC® i wiele innych. Zapraszamy!
NaukaBezGranic: The Symbols of the United States, American Legends and Myths, 15-16.03.18, Kraków.
Hans Egelhoff is originally from the United States, having spent his childhood in a small town north of Milwaukee, Wisconsin. His university studies brought him to Cork, Ireland, where he studied history and English. After graduation, Hans spent the next eight years managing a coffee shop until he decided to pursue a career in education. Hans Egelhoff has been teaching English in Cracow for the last five years. He began his teaching career at University College Cork, Ireland, before moving to Poland in 2013. He believes in engaging his students as much as possible, so his lessons aim to encourage participation in a dynamic, communicative atmosphere. Besides teaching his students in Krakow at Profi-Lingua, Hans also enjoys exploring the many beautiful sights of Poland, particularly the Bieszczady mountains.
KONCERT CHARYTATYWNY MUZYKI WŁOSKIEJ CONCERTO DI BENEFICENZA DI MUSICA ITALIANA, 18.03.18, Lublin
KONCERT CHARYTATYWNY MUZYKI WŁOSKIEJ
CONCERTO DI BENEFICENZA DI MUSICA ITALIANA
NaukaBezGranic: England, Ireland, Northern Ireland, Scotland, 15.03.18, Katowice.
Ross Mulkern jest nauczycielem języka angielskiego i jak prawdziwy Anglik, jest entuzjastą herbaty. Wyruszył do Polski latem 2013 roku w poszukiwaniu przygody i ruskich pierogów. Po trzech latach nadal jest zakochany w swoim przybranym domu i zachwyca się niepowtarzalnymi urokami naszego kraju. W swoim dorobku, oprócz nauczania, ma także różnorodne publikacje m.in. w czasopismach dotyczących skateboardingu i blogach biznesowych. Pisanie jest jego pierwszą miłością, a najwięcej satysfakcji przynosi mu inspirowanie i pobudzanie kreatywności u innych ludzi.
EDUNEWS.PL: SIŁA DZIAŁANIA W KRĘGU WŁASNEGO WPŁYWU
Zła wiadomość jest taka, że znajdujemy się w środku kryzysu o niespotykanych rozmiarach i o globalnym znaczeniu. Martha Nussbaum, jedna z najbardziej cenionych na świecie filozofów polityki i prawa przekonuje, że nie chodzi tutaj o kryzys finansowy, ale o światowy kryzys edukacji. W pogoni za zyskiem, zapominamy o rozwijaniu samodzielnego, krytycznego i współodpowiedzialnego społeczeństwa. Zaniedbując edukację humanistyczną i artystyczną, zabijamy jednocześnie wyobraźnię, koncentrując się głównie na „praktycznych” przedmiotach. Edukacja sprowadzana jest najczęściej do zestawu instrukcji, odnoszących się jedynie do szybkich efektów i korzyści krótkoterminowych - zaliczyć sprawdzian, przygotować się do testów, zdać kolejny egzamin, wypaść dobrze w rankingach i międzynarodowych badaniach...
NaukaBezGranic: Easter Culture Quiz; Weird Britain; Ireland, 14.03.18, Warszawa.
Nick Clowes hails from the deep, dark midlands of England but now finds himself in deeper, darker Katowice. Having spent time teaching English in South Korea, Thailand, Spain and England, he now spends his time studying the Polish, their culture and customs (as well as occasionally teaching). Nick, having a passion for all things weird, wonderful and generally interesting is always looking to share his findings with eager students.
EDUNEWS.PL: CZY PRZETRWA OCENIANIE STOPNIAMI?
Przeczytałam ciekawy artykuł Laury McKenna opublikowany w portalu Edutopia. Ucieszyłam, że w edukacyjnym świecie mówi się o końcu oceniania przy pomocy stopni. Sama uważam, że ze stopni uczeń ma mało pożytku. Ten tradycyjny system oceniania utrzymuje się ze względu na potrzebę selekcji uczniów do wyższych poziomów kształcenia. Nie wiem, jak sobie poradzić z problemem przyjmowania kandydatów na studia, bez stawiania stopni z testów. W tym artykule autorka nawiązuje do problemów z tym związanych...
| |