Nowoczesna edukacja: podcasting w nauce języków obcych - Kącik porad metodycznych Mirosława Zyberta
Czym jest podcasting? Najprościej ujmując to technologia, która pozwala na tworzenie audycji dźwiękowych, które następnie są zamieszczane w Internecie w określonych odstępach czasu i dostępne poprzez ściągnięcie z serwera.Tak więc podcast to forma internetowej publikacji dźwiękowej. Nazwa pochodzi z połączenia dwóch słów iPod, czyli odtwarzacz muzyczny firmy Apple, oraz broadcast, czyli przekaz.
Wydawnictwo Szkolne PWN zaprasza nauczycieli jęz. niem. na konferencję metodyczną 09.03 Kielce
Wydawnictwo Szkolne PWN ma przyjemność
zaprosić nauczycieli języka niemieckiego na
KONFERENCJĘ METODYCZNĄ
EDUNEWS.PL: REFORMA SZKOLNICTWA WYŻSZEGO CORAZ BLIŻEJ
Po 20 latach debaty na temat szkolnictwa wyższego doczekaliśmy się decyzji, które rokują szansę na zmiany na uczelniach. Uchwalona przez Sejm nowelizacja Prawa o szkolnictwie wyższym, ustawy o stopniach naukowych i tytule naukowym oraz o stopniach i tytule w zakresie sztuki wprowadza m.in. opłaty za drugi kierunek studiów i ograniczenie pracy wykładowców na wielu etatach
PROF-EUROPE: Rencontre pour les personnes voulant participer au Festival Théâtral, 11.03, Warszawa
Są to zasadniczo spotkania dla członków naszego stowarzyszenia, ale każdy może przyjść, jeśli temat go zainteresuje.
Wydawnictwo Szkolne PWN zaprasza nauczycieli jęz. niem. na konferencję metodyczną 08.03 Radom
MATERIAŁY DLA UCZESTNIKÓW
» materiały dydaktyczne
» katalog
» certyfikat uczestnictwa w konferencji
» pakiet konferencyjny
Pandy the Panda 1 Activity Book - już w LangMarket
Pandy the Panda 1 Activity Book - zeszyt ćwiczeń pierwszego poziomu kursu Pandy the Panda.
SKUTECZNE NAUCZANIE DOROSŁYCH - szkolenie we Wrocławiu 11.marca
W PROGRAMIE MIĘDZY INNYMI:
- poznanie zasad, jakie rządzą uczeniem się osób dorosłych (w tym cykl Kolba, inne cykle tego typu)
- różnice między uczeniem się dzieci a dorosłych
- poznanie/ systematyzacja wiedzy na temat metod warsztatowych
- samodzielne przećwiczenie metod i technik aktywizujących
- nauczenie się ich poprawnego wykorzystywania z uwzględnieniem specyfiki grupy i kursu, uświadomienie ryzyka związanego z wyborem tych metod
- praca z grupą dorosłych a trudne sytuacje szkoleniowe - jak sobie z nimi radzić?
- próba odpowiedzi na pytanie, jakie są kluczowe kompetencje lektora pracującego z dorosłymi
- last but not least ;) liczne ćwiczenia, case studies, propozycje praktycznych rozwiązań i wiele przykładów z ponad 10-letniej praktyki lektorskiej trenerki prowadzącej szkolenie!
EDUNEWS.PL: CZY MAMY PROBLEM?
Obejrzałem kilka dni temu film o wolnych szkołach w Danii. Przedstawiono w nim taki problem-wyzwanie: jak dziś kształcić odpowiedzialne postawy, proaktywne zachowania, demokratyczne zasady i ponoszenie konsekwencji za własne wybory. Recepta w dużym uproszczeniu jest następująca: uczniowie wyznaczają sobie, czego się uczą, kiedy i w jakim czasie
|