korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
Ksiegarnia Edukator: Préparer le DELF B2
W dzisiejszym newsletterze pragniemy przedstawić Państwu nowość na rynku wydawniczym FLE - Préparer le DELF B2 [Méthodologie des épreuves de compréhension orale et écrite, entraînements, corrigés].
MNODN: Wykorzystanie gier w nauczaniu języka obcego - w edukacji wczesnoszkolnej...07.05.21.
Wykorzystanie gier w nauczaniu języka obcego - w edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej
MNODN: Jak motywować uczniów do samodzielnej nauki w domu ...06.05.2021.
Jak motywować uczniów do samodzielnej nauki w domu oraz aktywności podczas zdalnego nauczania? Szkoła Mistrzów Planowania
EDUNEWS.PL: ZARZĄDZANIE UCZENIEM SIĘ UCZNIÓW W KLASIE - DOŚWIADCZENIA AUSTRALIJSKIE
Pod koniec 2018 r. w Australii wprowadzono nowe "Ramy dobrostanu uczniów" (Australian student wellbeing framework), które zastąpiły dotychczasowe krajowe ramy bezpieczeństwa dla szkół. Celem tych nowych polityk jest uwspólnianie opinii, jak można budować bezpieczeństwo i dobre samopoczucie uczniów. Ważną rolę w tym dokumencie pełni aktywne uczestnictwo uczniów w ich własnym procesie uczenia się
EDUNEWS.PL: USŁUGI PUBLICZNE W KRYZYSIE - EDUKACJA DO ZMIANY
Zmiana programu nauczania - tymczasowe zredukowanie obowiązkowego programu nauczania do niezbędnych treści. Monitorowanie na poziomie centralnym problemów związanych ze zdalną edukacją i sytuacji uczniów, którzy w okresie epidemii mają ograniczony kontakt ze szkołą lub stracili go zupełnie. Rekompensata zwiększonych kosztów i obowiązków dla pracowników systemu oświaty. Podniesienie wymagań w zakresie kompetencji cyfrowych w kształceniu nauczycieli oraz modyfikacja systemu awansu zawodowego i wynagradzania. Zwiększenie dostępności wsparcia psychologicznego, zarówno dla nauczycieli, jak i dla uczniów - to tylko niektóre działania, które należy zrealizować, aby poprawić stan i działanie systemu edukacji w Polsce. Diagnoza kryzysowej sytuacji oraz rekomendacje krótko- i długoterminowych działań sformułowane zostały w raporcie „Usługi publiczne w kryzysie: edukacja do zmiany”, który na zlecenie Fundacji Przyjazny Kraj przygotowała platforma Polityka Insight
EDUNEWS.PL: RODZICE I DZIECI W LOCKDOWNIE
Pandemia i kolejny lockdown nie pomagają w budowaniu relacji czy wychowywaniu dzieci. Z jakimi trudnościami wychowawczymi w czasach COVID-19 najczęściej mierzą się Polacy? Z badania opinii realizowanego przez SW Research Agencję Badań Rynku i Opinii na zlecenie Instytutu LB Medical wynika, że dla 36,5% Polaków wychowanie dziecka w dobie koronawirusa sprawia trudność. Tylko 13,4% respondentów deklaruje, że tych trudności zdecydowanie nie ma
EDUNEWS.PL: NON EST DISPUTANDUM
Prof. Stanisław Czachorowski poruszył ostatnio na Edunews.pl kwestię istotną, która mnie również zastanawia i do której kilkukrotnie już się odnosiłem. Pomyślałem jednak, że warto potraktować ją jako temat wiodący. Mowa o dyskusji. W edukacji i środowisku akademickim, o ile dobrze profesora zrozumiałem. Tezą postawioną w jego krótkim wpisie jest rzeczonej dyskusji brak, a przynajmniej jej niedosyt
EDUNEWS.PL: DLACZEGO MÓZGI UCZĄ SIĘ LEPIEJ NIŻ KOMPUTERY (JAK DOTĄD?)
W jaki sposób się uczymy? I dlaczego w ogóle musimy się uczyć? Dlaczego nie rodzimy się z wiedzą konieczną do życia? Po co w ogóle musimy się uczyć? – nad tymi i wieloma innymi zagadnieniami zastanawia się Stanislas Dehaene, wybitny neuronaukowiec poznawczy, sięgając do najnowszych odkryć z dziedziny psychologii, pedagogiki, neurobiologii i informatyki, pokazuje, na czym polega i jak przebiega proces uczenia się
<<poprzednie 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 nastepne>>